Hoseok pov:.
A koncert sorozatunk utolsó estéje. Azután körülbelül kéthét pihi. A nagy francokat. Ugyanúgy megfogunk szakadni és közben azt is ki kell találjam hogy mi legyen az új koreóban.
Idő van szóval lassan indulnom kellene az öltözőbe. Elindulok és nem sokkal az öltözőből ki jött Aki a sminkes.
-Szia Aki!-mosolyogtam rá.
-Szia..-takarta de így is láttam az elmosódott rúzsát.
Benyitottam és Taehyung ült egy szál farmerben és a telefonját bizgerálta.
-Ez mi volt?-kérdőre vontam.
-Mi?-játszotta a hülyét.
-Mi?Mi? Aki..elkenődött sminkje. Mit műveltetek bent?-lettem egyre ingerültebb.
-Semmit. Mi közöm az Ő sminkjéhez?-állt fel eddigi helyéről.
-Na ide figyelj...-folytattam volna de akkor jöttek be a többiek.
-Öltözzetek.-utasított Namjoon.Így is tettünk felvettük az előzőleg kikészített ruháinkat.
(Szívesen 💜 )
A zárókoncert után ünnepelni indultunk. Kitaláltuk hogy kocsma-tour-t tartunk ma este. El is indultunk első helyszínünkre.
-Oksi ki mit iszik?-nézett körül Jungkook.
-Hozz vodkát tisztán.-foglaltam el helyem a pultnál. A többiek szétszéledtek valamerre. 3-an maradtunk. Jin,Jungkook és én.
-Pazar...hajstunk fel valami libát...Ez így uncsi.-dünnyögött a Maknae.
-Passz...-adta a választ egyből Jin.
-Ohhooo!?Csak nem kavargatsz valakivel Hyung?-dőlt előrébb.
-Mmm...Igen. -mosolyodott el.
-Ki az?! Ki az?!-csillantak meg szemei.
-Egy modell?Énekes vagy színész?!-puhatolózott.
-Egyik sem. Choo barátnője Mika.-hajtotta le a pohár tartalmát.
-Komoly?-lepődött meg Kook.Jin elmesélte hogy beültek vacsorázni valahova azután sokat beszélgettek és ez lett belőle. Hyung rendes mindenkivel hát még egy nővel.
-A kis japcsi? -dőlt le hozzánk Taehyung.
-Vannak akik tisztességes módon rabolják el mások szívét.-hajtom fel én is poharam keserű tartalmát.
-Mire gondolsz?-kelt fel.
-Arra hogy nem kell megjátszanod magad.-néztem rá majd ott hagytam Őt Jungkookal. Úgy döntöttünk hogy haza indulunk. Menetközben mindent elmondtam neki. Fáradt voltam és dühös. Az Aki-s jelenet a piától sem tűnik el a fejemből. A dormba érve ledobtam mindent magamról és a fürdőbe indultam. Az ágyba vetettem magam és csak arra az egy dologra tudtam koncentrálni régebbről..."Bukta haver. Már az enyém!"-kacsintott rám azzal az idegesítő vigyorral.
Jin pov:.
-Ezeknek mi bajuk?-kérdőn pillantottam Taehyung-ra.
-Mesélj csak.-kértem ki még egy pár poharat.
-Hhhhh...-sóhajtott.
-Figyelek.-lettem türelmetlenebb.
-Korábban már össze szűrtem a levet egy pár nővel. Csak Choo nem tudja. Na..ez van.-hajtotta fel poharát.
-Aha...-tettem én is hasonlóképp.
-És hogy...-kezdett bele.
-Van némi közöm ahoz hogy Hoseok megcsalta Choo-t ezelőtt.-hallgattam. Nem szóltam.
-Amikor azt mondtad hogy szerezzem meg akkor csak ez volt a szemem előtt. Érdekelt engem Choo. Valami volt benne. Nem tudom hogy miért de azt akartam hogy az enyém legyen és ha lehetett volna egy kalitkába zártam volna.-hajtott le még eggyet.
-Óckodtam hogy belém szeressen. Nem akartam bántani mert hajlamos vagyok rá. Aztán megtudtam hogy Hoseok és Ő eggyütt vannak. Dühös voltam de valamiért örültem hogy így lett. Azután folyamat keresztbetettem neki. Mint a plakátos dolog...vagy a mosdós ügy.-könyökölt el.
-És a megcsalásos?-pillantottam rá.
-Megkértem egy lányt aki teljesen oda meg vissza volt érte hogy kapja le Hobi-t. Cserébe meghálálom... Lefeküdtem vele...-komorodik el.
-Ebből hatalmas botrány lessz...-fordultam felé.
-Hogy érted?-értetlenkedett.Hogyan is szemléltessem ezt?
-Elnézést kisasszony!Elkérhetem a hajgumiját egy pillanatra?-kérdeztem meg a pultos lányt. Kedvesen átnyújtotta majd vissza fordultam Taehyunghoz.
-Látod ezt?-tartottam elé.
-Hajgumi.-adott választ.
-Yes sir. Na most ha megfogjuk a végét mind a ketten és húzzuk akkor valakinél kiesik és megcsapja a másikat.Ha te erősen húzod és én gyengébben akkor az én kezemből esik ki és téged csap meg.-magyarázom s látom figyel.
-Ez vagy te és Choo. Ő kitartóan küzd amíg te semmibe veszed.Aztán elengeded ezzel fájdalmat okozva neki.Viszont...ha egyszerre engeditek el akkor nem fáj senkinek.-nyújtottam vissza a kis tárgyat az eredeti gazdájának.
Úgy tűnik megértette. Remélem helyesen cselekszik majd.Hoseok pov:.
Rohadt életbe se tudok aludni! Látnom kell. Elindulok most.
Így is tettem felöltöztem s elindultam Choo lakására hamar oda is értem. Fel lépcsőztem és kopogtattam. Nem sokat vártam de közben kissebb nagyobb matatásokat pakolászásokat hallottam benntről.
-Oh Hoseok-ah!-mosolygott rám.
-Zavarok?-kérdeztem. S igyekeztem palástolni az arcomon valódi érzéseimet.
-Dehogy!Festegetek.-indultam utánna.
-Mit festesz?Megnézhetem?-jobb megkérdezni.Nem akarok tolakodónak tűnni.
-Persze!Gyere az erkélyre.-követtem.Mikor a vászonra néztem elállt a lélegzetem. Tudtam hogy Choo fest. De hogy így?! Piszok tehetséges az fix!
-Tetszik?-kérdezte aggódva de én még mindíg a vászant pásztáztam.
-Maga az Ördög...-suttogtam magamnak.
-Hogyan?-pillantott rám.
-Nagyon tehetséges vagy!Ez nagyon szép!-osztottam meg gondolataimat munkásságáról.
-Ne már..-kuncogott.
-Fantasztikus vagy.-itt mind ketten ledermedtünk.
-Hobi...-vezette rám tekintetét.
-Elragadtadtam magam.-vakartam kinosan nyakam.
-Értem.Akkor azt is elmondhatod hogy miért jöttél?-kezdte össze szedni ecseteit.
-Mondani szeretnék valamit neked.-néztem az épp guggoló lányt.
-Hallgatlak Hobi.-mosolygott rám.Hihetetlen ez a lány. És én még eldobtam...Ha akkor körültekintőbb lettem volna akkor most nem kellene feszelegnem mellette. Vaciláltam még egy darabig hogy mit is mondhatnék neki. Nem akartam az igazságot igy az arcába dobni.
-Nekem ez nem megy..!Legközelebb is megpróbálom!-indulok a bejárat felé de Choo karon ragad.
-Micsoda?!Mostmár mondd el..-kezd ingerült lenni.
-Ahh azthiszem hogy majd az Ő helyében vagyok akkor jobb leszek!-szorítom össze szemeim.
-Jobb?Kinek a helyében? Kire gondolsz?-engedett karomon.
-Taehyung.-mondtam szemébe kerekperec. Kivágtam az ajtót majd elindultam. De hallottam hogy utánnam szól.
-Nem értem ezt! HOSEOK-AH!-nem fordulok meg csak szedem a lábaim.
Sietősre fogom és belépve a dormba nyugtázom hogy még mindíg nincsenek itt a többiek. Halk lépteket hallok.
-Hyung..?-jön le a lépcsőn Jungkook.
Nem birtam ezt az egész helyzetet. Elegem volt hogy hazudnom kellett. Elfutottam mert nem akartam Őt bántani.-Ne-nem bírom...-térdeltem le s arcomat tenyerembe temettem. Férfi létemre kiengedtem az addig elnyomott érzéseimet.
-Hyung!Mi történt?!-kérlel a kis Maknae.
-Sosem leszek elég jó..-zokogok.
-De te jó vagy!-simítja meg hátam nyugtatásképp.
-Miben?! MÉGIS MI A FRANCBAN LENNÉK ÉN JÓ?!Egy zenélő és táncoló gép vagyok Kook.-szipogtam s közben szemeimet dörzsöltem.
-Én tudom.-mosolyog rám.
-Mi az Jungkook?-pillantok rá.-"Szerelemben."
Köszönöm hogy elolvastad! :) Ha tetszett akkor kérlek nyomj egy szavazást! ^^ ❤❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
Vissza hozzád-BTS ff.-BEFEJEZETT
FanficA borostyán és levelek folytatása. Mitörtént Choo-val mióta a srácok debütáltak? Ujra össze hozza őket a sors?