7.rész-Hogyan tovább?

459 22 0
                                    

Mika pov:.

Péntek van. Igen Péntek Én pedig majd kicsattanok a bőrömből. Még 1 óra van hátra a munkaidőből azután haza kell szaladnom összepakolni és Szombat délelött át cuccolni Choo-ék hoz.
Ami Őt illeti..elég nyugodt. Vagy csak palástolja? Tuti izgul ő is.

Choo pov:.

Munka után bevásárolni indultam.  Holnap valami finomat kell főzzek ha Mika nálunk alszik a koncert után. Össze szedtem mindent ami otthonra kell és haza indultam. Továbbra is gyalog voltam. Szerencsére nem volt messze a bolt. Gyalog 10 perc. Nehezen bírkóztam meg a zacskókkal a kezemben és pont akkor csörrent meg a telefonom. Nehezen de kiszedtem a szoknyám zsebéből ami aztán a földön a patkának csapódott.

-Könyörgöm ne...-rimánkodtam hogy ne legyen semmi baja a  mobilombak.

Teljesen..betört.

-Francba!-szitkozódtam a járda közepén.
Zsebre vágtam az immár törött mobilomat és haza indultam véglegesen. A kapualjban bepötyögtem a kis számokat majd lépcsőzhettem.

-Olyan nehéz lehetett volna egy liftet is építeni?!-hisztiztem.

Ajtóm elé érve könyökkel nyitottam be és dobtam le nehezékeimet.
-Miért nem szóltál hogy boltba mész?Mehettünk volna kocsival.- vett egy pár zacskót kezébe lakótársam.
-Te hívtál nem?-segítettem.
-Igen de megszakadt a hívás...-gondolkodott el.
-Ami azt illeti...-félve húztam ki a törött telefonom a zsebemből.
-Mit műveltél te szörnyeteg?!-hűlt ki HaNe
-Hívásom volt és teli kézzel rántottam ki a zsebemből. Le esett a patkára és...ez lett.-néztük a mostmár konyhapulton nyugvó mobilomat.
-Szép...-tette ölbe kezeit.
-Majd a koncert után elviszem szervízbe vagy ujjat veszek. Mika számát úgy is tudod.-pakoltam a zacskók tartalmait a megfelelő helyükre.

Miután ezzel végeztem HaNe és én nekinálltunk a vacsorának.

-Éés...izgulsz?-húzogatta szemöldökét.
-Talán... Áhh egy fenét izgulok..-próbáltam keménynek tűnni de belül teljes káoszban voltam többnyire a saját magam által kreált hülyeségek miatt.

"Mit vegyek fel? , Ugye nem leszek feltűnő! , Nem akarooom ~ , "  - és hasonlók.

-Ahh Aigo!-csattant fel hirtelen.
-Lehet ha Tae meglát hogy ott állsz legelől könnyes szemekkel leugrik a szimpadról oda sétál eléd és magához ölel!-ábrándozott.
-Felejtős a téma..-fújtam egy nagyot.
-Huh?-fordította félre a fejét.
-Mekkora esély lenne rá? A sok ezer emberből majd pont engem fog kiszúrni. Fel sem ismerne..-hajtottam le fejem.

"Akkoriban így gondoltam..."

-Kitudja barátném...De inkább most együnk.-tette kezét vállamra.

...

-Akkor megyek lefürdök.-állt meg a kanapé mellett HaNe.
Leggyintettem eggyet hogy tegyen amit akar ugyan is én befészkeltem magam a TV-elé.
De nemsokára lakótársam keltett fel mivel eléggé bealudtam.
-Menj fürödj le és aludj.-kapcsolta ki.
Morogtam eggyet majd a zuhanyba vetettem magam.

*Másnap. Szombat 27.-e A koncert napja*

-Choo!Szia!-intett Mika a metróállomásnál. Eljöttem elé mivel nem tudja hol lakom.
-Menjünk. HaNe már neki is látott az ebédnek.-vettem fel az eggyik csomagját.
-Tegnap hívtalak vagy 1000 szer és nem vetted fel.-puffogott.
-Na igen...-vakartam meg tarkómat.
-Tönkre ment a mobilom...-sóhajtottam.
-Vagy úgy.-bólogatott.

A lakáshoz érve és fel lépcsőzve kissé lihegve nyitottunk be.

-HaNe!Megjöttünk!-ordítottam.
-Csajook ~ -visítozott majd szorosan mellkasához ölelt amibe majdnem bele fulladtunk.

Vissza hozzád-BTS ff.-BEFEJEZETTOnde histórias criam vida. Descubra agora