9.rész-Csak az enyém (18+)

418 19 1
                                    


Jobb ha kirakom a 18-ast. Jó olvasást! :)



Hobi ült az ajtó mellett. Lassan lépkedtem hozzá és a földön ülő fiúra néztem.
-Hobi?-tettem karba kezeim.
-Erre jártam. Gondoltam benézek.-vigyorgott. Sóhajtottam és be invitáltam a fiút.
-Kérsz valamit?-ültettem le a konyhapulthoz ahol Kim macskám körbe járta lábát.
-Igen egy kis üdítőt.-kapta kézbe macskámat. Kiöntöttem az italt majd oda nyújtottam amiért egy hálás mosolyt kaptam válaszul.
-Mesélj.Hogy vagy?-törölgette meg száját. Hatalmasat nyeltem a jelenetet figyelve.
-Ahmm..kissé fáradtan.-mosolyogtam.
-Aigo!Nem úgy értettem.-mosolyog.
-Hanem hogy amúgy...-pillantott félre.

Teljesen furcsa ez az egész. Effektíve azóta nem beszéltem Hoseokkal amióta  szakítottunk. Vagyis amióta megcsalt. Mellékes.. De nem tudok haragudni rá. Mostmár nem. Tisztalappal indulok meg. Ahogy mindenki más is.

-Remekül.-mosolygok.
-Ennek örülök Choo.-virítja rám szokásos mosolyát amit mai napig szeretek Hoseokban. Ha mosolyog akkor mindenki más is körülötte.

 Ha mosolyog akkor mindenki más is körülötte

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

-És te?-ez elég sablonos.
-Szuperül. Tudod nagyon örülök hogy újra eggyütt van a bagázs. És örülök hogy láthatlak.-halkul el végére.
-Hobi...-pillantotram rá.
-HaNe és én sokat beszélgettünk ezelőtt. Mondta hogy jól alakulnak a dolgaid. Őszintén sosem féltettelek mert te egy erős nő vagy. De...ha van valami..akármi. Én itt leszek.-nézett szemeimbe. Komolyan gondolta. De még hogy. Nehezen de elfogadtam az ajánlatát miszerint itt lesz ha beütne valami baj. De remélem nem így lessz..

Cseverésztünk egy ideig amikor telefonom csörgött. Ohh igen újjat vettem. A régi menthetetlen volt.

Taehyung volt az.Hobira pillantottam aki kissé befeszült a képernyőn villogó név láttán.

-Oppa.-szóltam.
-Remélem nincs semmilyen férfi a lakásodon. 10 perc és ott vagyok.-szólt bele.
Hoseok ingatta a fejét hogy ne mondjam el hogy itt van.
-N-nincs.-válaszoltam.
-Szupcsi. Mindjárt itt vagyok jagi.-lerakja.
-Jobb ha megyek. Nem lenne jó ha Taehyung itt látna...-indul ajtóm felé.
-Értem.-kisértem ki.
-Köszönöm az italt.Jó éjt.-ölelt meg és elindult. Néztem ahogy elindul a lépcsőn majd bementem.

Taehyung pov:.

Éppen parkoltam a ház előtt amikor Hoseok-ot láttam kijönni.Sűrűn körbenézett és sietősre fogta. Mit keresett ez itt?

Hoseok pov:.

El sem hiszem hogy kb 5 év után újra láthatom Choot. Az össznépi társas óta nem láttam és nem is beszéltünk így közvetlenül. Szerettem volna négyszemközt  beszélni vele. Tudom hogy ez nem egy jó ötlet mivel Taehyung nem csipázza afejem annyira hogy elnézza hogy a barátnőjével a saját lakásán trécselek. Amikor eljöttünk megbeszéltük hogy csak a munka a fontos. A megcsalásos sztori is miatta volt. A munka kötelesség tart össze. Amit muszálj azt megbeszéljüknde amúgy nem haverkodunk.
Choo pedig mit sem sejt abból ami történt. Reméltem hogy Taehyung beszél vele de ezekszerint nem.

Choo pov:.

Miután Hoseok elment Taehyunk nem sokra rá meg is jött. Be engedtem és azonnal nekem esett.

-Imádom az illatod jagi.-csókolta nyakam és olykor meg szívta azt jelt hagyva hogy tudják kihez tartozom.
-Oppa...-lihegtem kissé.
-Szeretkezni akarsz..?-suttogta fülembe.
Nem szóltam.A  szobámba húztam ott folytattuk.
Először folytatta nyakam ostromlását közben fenekembe markolt olykor olykor amibe aprót bele is nyőgtem. Ajkait ezúttal enyémhez tapasztotta.Nem várt sokat nyelvével végig nyalt alsó ajkamon ezzel is engedélyt kérve amit megadtam neki. Immáron nyeveinkkel hadakoztunk s eközben  lassan de biztosan szabadultunk meg ruháinktól.

Ölébe kapott és az ágyamra fektetett

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Ölébe kapott és az ágyamra fektetett. Ajkaival elindult lefelé. Végig nyalt melleim között eközben eggyik kezét oda vezette. Lentebb haladt hasamhoz. Végül nőiességemnél állt meg.
-Akarod.?-pillantott fel rám piszok szexin.
-Hogy a francba ne!-simogattam már magam hogy kezdjen velem valamit vagy meghalok. Vette a célzást és azonnal hozzá kezdett. Végig nyalt nőiességemen majd két újját is belém vezette.
-Atya égy!-piszkosul jól csinálja. Azonnal rá fogtam fürtjeire és szorongattam jelezve hogy jól csinálja. Nem kellett sok majd el is ért a gyönyör.
-Oh..Oppahh-lihegtem.
-Jagi..-hajolt vissza ajkaimra.

Most én jövök én is örömet szerzek Oppa-mnak. Fölé kerekedtem és kemény tagját simogattam alsóján keresztül.
-Teljesen beindítasz.-csap fenekemre.
-Ma keményen dolgoztál...-kezdem.el nyakát csókolni.
-Szóval..megkapod...-haladok mellkasától alhasáig míg nemességéhez nem érek.
-A jutalmad.-fejezem be majd ajkaim közé vezetem Oppam bájdorogját.
-Uramisten!-gyűri meg a lepedőt.
Elismerésnek veszem és ez jobban ösztönöz hogy keményebben csináljam.
-Szét esek! Jagi!-nyőgi mély hagján.
Egy kis ideig csinálom még majd belém ereszti magjait. Kacéran ránéztem és végig nézte hogy leengedem a torkomon.

A kis bemelegítés után Tae azonnal elkapott és egy hatalmasat szeretkeztünk. Lihegve terültünk el a végén.
Felém hajolt mélyen a szemeimbe nézett.
-Nem lehetsz senkié.Csak az enyém.Érted?-kérdezte komolysággal. Bólintottam.  Nem szóltunk ezután. Elaludtunk.

***************************************

Hoseok pov:.

-Megjöttem.-kiáltottam a dormba érve.
-Ahh! Hyung!-üdvözölt Jungkook.
-Többiek?-néztem körbe.
-Alszanak.-sétál a konyhába a kis Maknae.
-Merre voltál?-kérdezi miközben innivalót tölt nekünk.
-Choo-nál. -kortyolok jóízűen.
-Taehyung is oda tartott. Láttad?-kérdezi.
-Nem. Hamar eljöttem. Nincs szükség rá hogy valamit félre értsen.-kortyoltam én is.
-Igaz...-sóhajtott.
-És beszéltél vele "arról"-macska körmözött.
-Nem. Nem is akarok. Az nem az én saram.-álltam fel.
-Ebből nagy balhé lehet.-pillantott rám.
-Nekem mondod Kook..?Félek Choo fog a legjobban sérülni megint.-zártam le ezt és a fürdőbe indultam. Lemostam az aznapi mocskot magamról majd aludni próbáltam. Folyton csak Rá gondolok...még ennyi idő után is...még "az" után is.

*****************************************

2 héttel később.

Choo pov:.

A srácok egy kissebb koncert sorozaton vannak ami holnap lessz vége.
Végre visszakaptam a kocsimat is szóval minden klassz. Abszolút kiegyensúlyozott vagyok. Hobi azóta még párszor feljött hozzám és jókat nevettünk,beszélgettünk. Bár szerintem eléggé furcsán viselkedik.



"Nem is sejtettem mi lehet a dolgok mögött"




















Köszönöm hogy elolvastad! :) Ha tetszett szavazz! ^^ 💜 purple u

Vissza hozzád-BTS ff.-BEFEJEZETTOnde histórias criam vida. Descubra agora