22

1.2K 53 1
                                    

(Tym razem opisowy)

Następnego dnia Yoongi postanowił pójść do Hoseoka. Musieli sobie wszystko wyjaśnić. Nie mógł tego tak zostawić i po prostu zachowywać się jak wcześniej.

Gdy stał już pod drzwiami mieszkania przyjaciela, zawachał się przez chwilę, jednak ostatecznie zapukał.

- Yoongi. Co ty tu robisz? - zapytał starszy, otwierając drzwi. Nie spodziewał się konfrontacji w tak krótkim czasie.

- Hej. Mogę wejść?

- Ah tak, oczywiście. Wchodź. - Yoongi wszedł do mieszkania i zdjął buty oraz kurtkę. - Po co przyszedłeś? - zapytał z niepewnym uśmiechem Jung. Jak się tej rozmowy.

- A przeszkadzam? - zapytał Min, zdając sobie sprawę, że przecież starszy mógł być zajęty.

- Nie, nie. Oczywiście, że nie. - zaprzeczył od razu.

- Musimy porozmawiać. - stwierdził poważnie Min.

- Oh, dobrze. Chodź do salonu.

- Dlaczego napisałeś to Jiminowi? - zapytał młodszy, gdy siedzieli już w salonie.

- Już ci pisałem. - odpowiedział i spuścił głowę. Nie miał odwagi patrzeć młodszemu w oczy, albo chociażby w jego stronę.

- Ale ja nie wierze. Chce to usłyszeć od ciebie.

- Boże, czego ty nie rozumiesz? Od dwóch lat cię kocham inaczej niż kiedyś. Byłem zazdrosny o Jimina. - powiedział poważnie. Naprawdę nie rozumiał zachowania młodszego. Co było w tym nie jasne? - Teraz rozumiesz czy mam ci to jeszcze inaczej wyjaśnić?

- A-ale...

- Tu nie ma żadnego 'ale', po prostu się w tobie zakochałem i wiem, że nigdy nie będziemy razem. - wstał i zaczął krążyć po salonie. Nie mógł wytrzymać, czuł że zaraz stanie się coś co na zawsze przekreśli ich przyjaźń.

- Hobi. Zawsze traktowałem cię jak brata. Kocham cię, ale nie w ten sposób. Zależy mi na tobie. Nie chce, żeby nasza przyjaźń się rozpadła. - po tych słowach, starszemu spadł kamień z serca.

- Ja też tego nie chce. - odpowiedział, a po jego policzkach poleciały pierwsze łzy. Yoongi od razu zamknął go w szczelnym uścisku. - Przepraszam. - powiedział przez płacz.

- Nie mnie powinieneś przeprosić. Ja ci wybaczyłem. - odpowiedział młodszy, kiedy odsunął się od Junga.

Rozmawiali jeszcze przez przeszło godzinę, po której Yoongi wrócił do domu.

_____
Jak wam się podoba ten rozdział?

Message | [yoonmin]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz