50

1.5K 53 7
                                    

Yoongi wstał przed Jiminem. Głowa mniejszego leżała na jego brzuchu. Blondyn przeczesywał ręką miękkie włosy swojego chłopaka, czekając aż się obudzi.

Cieszył się, że ma kogoś takiego jak Jimin. Kogoś kogo szczerze kocha, w zamian dostając to samo.

- Dzień dobry. - powiedział starszy, gdy zobaczył, że Jimin się obudził. - Jak się spało?

- Dzień dobry. Dobrze. - odpowiedział przecierając oczy piąstkami.

- Jak się czujesz? - zapytał i pocałował młodszego w głowę.

- Cudownie. - uśmiechnął się. - Dawno wstałeś?

- Nie. Jakieś dziesięć minut temu. - odpowiedział z uśmiechem.

- Czemu mnie nie obudziłeś?

- Nie miałem serca tego robić. - powiedział z lekkim uśmiechem. - Co myślisz o tym, żeby pójść dzisiaj do wesołego miasteczka? - zapytał Yoongi. Chciał spędzić miło czas ze swoim chłopakiem.

- Naprawdę pójdziemy? - zapytał z nadzieją w głosie. Miętowo włosy skinął głową.

- Ale najpierw coś zjemy i się ogarniemy.

(•з•)

Jimin był szczęśliwy, bo pierwszy raz będzie w wesołym miasteczku. Jak był mały to jego mama, z powodu pracy, nigdy nie miała czasu żeby tam z nim pójść.

- Gdzie chcesz iść najpierw? - zapytał Yoongi, gdy stali pośród różnych atrakcji.

- Hm... - Jimin chwilę się zastanawiał. - Na diabelski młyn.

- To chodź. - złapał młodszego za rękę i pociągnął w stronę danej atrakcji.

Stali w kolejce. Jimin przez cały czas patrzył jak młyn się kręci. Był dość wysoki.

- Wchodzimy. - weszli razem i usiedli obok siebie. Blondyn przez cały czas oglądał z zafascynowaniem widoki, natomiast Yoongi oglądał Jimina.

- Jak ładnie. - powiedział młodszy, gdy byli na samej górze.

- Wiesz co możemy zrobić potem? - zapytał miętowo włosy. Park spojrzał na niego zaciekawiony tym co mógł wymyślić. - Wieczorem jak zrobi się ciemno to będą tutaj fajerwerki, więc będziemy mogli znów się tym wtedy przejechać. Będziesz mógł pooglądać je z góry. Co ty na to?

- Tak. Wtedy będzie pięknie. - odpowiedział z uśmiechem.

Po kilku minutach musieli zejść z diabelskiego młynu. Yoongiemu jak na razie bardzo podobało się wyjście. Szczególnie, gdy widział, że Jimin jest szczęśliwy. Cały czas widział ten piękny uśmiech.

W którymś momencie rudo włosy zażyczył sobie watę cukrową, więc Yoongi, jako dobry chłopak, kupił mu ją. Jimin cały się nią w ubrudził i cały się kleił.

- Bycie tak uroczym powinno być nie legalne. - powiedział Min i pocałował krótko usta młodszego. Jimin natomiast zarumienił się delikatnie. - Daj mi trochę tej waty. - Park oderwał kawałek słodyczy od patyka.

- Powiedz aaaaa. - starszy zaśmiał się lekko i otworzył buzie. - Leci samolocik, leci samolocik. - mówił z uśmiechem. - Iiii wylądował. - powiedział, gdy wata znalazła się w ustach starszego. Zaśmiał się wtedy pięknie.

(•з•)

- Zaraz będą fajerwerki. - powiedział podekscytowany Jimin, gdy szli spowrotem na diabelski młyn. Było już ciemno i robiło się coraz później. - Zimno mi. - jęknął.

- Może dlatego, że nie wziąłeś bluzy. - zaśmiał się Yoongi i zdjął swoją bluzę, którą naciągnął na swojego chłopaka. - Lepiej? - młodszy przytaknął. Lubił nosić na sobie rzeczy należące do starszego.

Gdy doszli na miejsce okazało się, że młyn jest zamknięty z przyczyn technicznych i nie można z niego korzystać. Jimin posmutniał trochę. Yoongi to zauważył, więc chciał zrobić coś, żeby go rozweselić. Wziął młodszego i posadził go sobie na ramionach.

- Co robisz? - zapytał zaskoczony tym co robi jego chłopak.

- Chciałeś zobaczyć fajerwerki z góry.

- To u ciebie faktycznie będę wysoko. - zaśmiał się.

- Na pewno wyżej niż na tych swoich krótkich nożkach. - nagle zaczęły wystrzeliwać fajerwerki. Jimin oglądał je z zafascynowaniem. Bardzo lubił fajerwerki.

Nagle Yoongi postawił młodszego na ziemi przed sobą i popatrzył mu w oczy.

- Kocham cię. - powiedział i wpił się w usta młodszego.

𝓣𝓱𝓮 𝓮𝓷𝓭


______________
Wiec to jest oficjalny koniec.
Nie będzie żadnych więcej bonusów ani rozdziałów.
Jeszcze raz wszystkim bardzo dziękuję.
Więc aktualizuje wyniki i na ten moment jest to: 3,82 tys. wyświetleń i 484 gwiazdek.

Mam nadzieję że spotkamy się jeszcze w innych moich pracach. 😊😘❤

Message | [yoonmin]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz