Yoongi wyszedł z domu i od razu skierował się do tego należącego do jego chłopaka. Martwił się o niego.
Stał pod drzwiami i nacisnął na klamkę. Tak jak pisał młodszy drzwi były otwarte. Wszedł do środka i zamknął je za sobą na zamek. Poszedł do pokoju Jimina i zobaczył go tam śpiącego na łóżku. Był zawiniety w kołdrę po same uszy. Był cały blady i wyglądał jak wrak człowieka. Na całej twarzy widoczne były krople potu.
- Moje biedactwo. - szepnął do siebie i pocałował mniejszego w czoło, na co ten się przebudził.
- Jesteś już? - zapytał bardzo słabym głosem.
- Jestem skarbie. Zrobić ci coś do picia? - zapytał, gładząc go po głowie.
- Zrobisz mi mietową herbate?
- Oczywiście. Poczekaj tu chwile.
Yoongi wyszedł z pokoju i poszedł do kuchni. Wyciągnął z szafki kubek i saszetkę herbaty. Zagotował wodę.
Po dziesięciu minutach wrócił do pokoju i podał kubek Jiminowi. Blondyn wziął jednen łyk i zakrył usta dłonią.
- Muszę do łazienki. Szybko.
- Już. - Min wziął go na ręce jak księżniczkę i zaniósł do łazienki. Jimin od razu dopadł do sedesu i zaczął wymiotować. Yoongi zaczął głaskać go delikatnie po plecach i podał mu papier.
Wrócili do pokoju i Jimin znowu się położył.
- Nie mogę wypić tej herbaty.
- Nie pij. A co ci się w ogóle stało? Jeszcze wczoraj było wszystko w porządku. - zapytał zdziwiony. Poprzedniego dnia Jimin był pełny sił, a teraz nie może nawet sam wstać z łóżka.
- Nie mam pojęcia. Chciałbym się przytulić, ale nie chce cie zarazić. - po tych słowach Yoongi podniósł go i posadził sobie na kolanach, a następnie wtulił w siebie. - Kocham cie. Najbardziej.
- Też ciebie kocham. Jesteś cudowny. Nawet z potem na twarzy i ochydnym oddechem. - Jimin jak tylko usłyszał o swoim oddechu stworzył w głowie piękny plan.
- Daj buzi. - powiedział z chytry usmieszkiem i złapał dłońmi twarz starszego. Yoongi nawet nie protestował. - Nie no, nie będę ci tego robił.
- Ej, ale ja chce buzi. - odpowiedział i cmoknął usta swojego chłopaka.
- Ja bym siebie teraz nie pocałował. Jesteś ochydny.
- Ale twój.
- Tylko mój.
______
Co myślicie o tym, żeby zmienić trochę formę tego ff i zacząć dodawać tu takie jakby posty z twt?
2/5
CZYTASZ
Message | [yoonmin]
Fiksi PenggemarJimin jest zakompleksionym nastolatkiem, który nie ma przyjaciół. Sądzi, że to przez jego wygląd, więc postanawia poszukać sobie znajomych w internacie. Co się stanie gdy napisze do SwagBoy'a? 𝕄𝕖𝕤𝕤𝕒𝕘𝕖 original story written by ©xdaszax | 201...