Cap.1-Inceputul

3.9K 191 20
                                    

Deschid usa apartamentului meu,obosita,dar in acelasi timp fericita ca am scapat orasul de inca un clan de contrabandisti.Mi-am lasat trolerul langa usa,fugind in camera mea,aruncandu-ma in pat.Ce dor mi-a fost de patul meu,moale,exact cum imi place mie.Am inchis ochii pentru 2 minute,apoi deschizandu-i la loc cand am auzit telefonul ce suna de zor in bucatarie.Am fugit pana acolo,luand rapid telefonul in mana:

-Alo?Am spus eu asteptand un raspuns.

-Hey Britt!Mi-am dat imediat seama cine e.

-Ce vrei Josh?

-Oh,nimic.Vroiam sa vad daca ai ajuns acasa.

-Da,am ajuns.Am spus dandu-mi ochii peste cap.

-Aamm....ai vrea sa iesim intr-un club,ceva?

-Josh,sunt extrem de obsita,te rog,lasa-ma o saptamana sa ma odihnesc.

-O saptamana?Dar cum voi rezista fara sa te vad,sa te ati...

Am pus inapoi telefonul in receptor,inchizandu-i in nas.Josh este fostul meu iubit,i-am spus ca vom ramane prieteni si nu imi mai da pace.El tot isi face sperante,si incearca sa ma faca sa ma reindragostesc de el.Intradevar,cand l-am cunoscut il iubeam foarte mult.Apoi a inceput chestia cu FBI-ul si am decis sa ne despartim.Oh,da.Sunt agent FBI.Lucrez de 2 ani,si am participat la multe misiuni,intr-unele era chiar sa mor,dar am avut noroc ca Jimmy era langa mine.Jimmy a fost partenerul meu.Eram prieteni buni,a murit intr-o misiune,aruncandu-se in fata unui glont,care trebuia sa ajunga la mine.Am fost trista,dar pana sa moara mi-a spus ca asta ii era meseria,si...ca ma iubeste.Niciodata nu am sa uit cand mi-a spus asta.

*Flashback*

-Jimmy,te rog!Te rog nu ma parasii!

-Britt...ai fost cea mai buna partenera pe care am avut-o.Drumul meu se operste aici,al tau continua.

-Dar...

-Asta imi e meseria...trebuia sa mor candva.

-Cum voi reusi fara tine?Cum?

-Esti desteapta,te descurci.

-Nu...nu nu nu!Chem acum salvarea!

-Nu Britt...nu...lasa-ma...sa mor...

-Nu Jimmy!Nu!Te rog!Nu!

-Britt...vreau sa iti marturisesc ceva...

-Spune.

-Eu...eu...te iubesc Britt.

Atunci efectiv am izbucnit in plans.

-Nu Britt,nu plange.

-De ce nu mi-ai spus mai demult?

-Mi-a fost teama...te iubesc Britt,te iubesc si te voi iubi mereu...sa nu ma uiti...

Si inchise ochii.

*End of flashback*

--------------------------------

Heeeiiii....dupa cum am spus,am inceput alta poveste.Sper sa o urmariti.Pe asta o voi continua,am deja planul povestii in cap,va asigur,va fii o poveste super.Astept cateva pareri.Voi pune next in fiecare seara.Imediat voi pune si al doilea capitol,apoi voi mai pune unul maine.

Si VOT ,va rog,ma ajuta mult.

Pupicii :*

FBI AgentUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum