Am apasat butonul verde,ducand telefonul la ureche:
-Da?
-Ryan?Cum merge planul?
Ca dracu!
-Planul merge foarte bine,Samira a intrat in casa si va face rost de informatii.
-Aha,pot vorbi cu Brittney?
Daa...sigur!
-Nu..s-a culcat.Era obosita.
-Oh,inteleg.Pai,ma bucur ca planul a decurs bine.Iti astept telefonul Ryan,si..ai grija de Brittney,e cel mai bun agent,nu vreau sa pateasca ceva.Imi spuse el cu o tenta de ingrijoarare in voce.
-Nu-ti face griji Dan,e pe maini bune.Spun eu convingator.Acesta imi inchise dupa ce murmura un "Noapte buna".Am aruncat telefonul pe canapea,oftand.Sunt atat de suparat ca Brittney e in pericol si eu nu pot sa o salvez.Si mai suparat sunt pe Samira ca a lasat-o acolo.Ce agent FBI se speria de sunetul unei impuscaturi?Deja ma enervez,si simt cum inima incepe sa bata ca nebuna cand ma gandesc ca Brittney e pe mainile acelor nenorociti.
Brittney P.O.V.
O gorila uriasa si urat mirositoare ma arunca ca pe o carpa folosita intr-o camera uriasa.Ajunsesem deja la vila lui Roby,si trebuia deja sa ma gandesc la un plan pentru a ma strecura in biroul lui.Gorila imi mai arunca o privire dupa care parasi incaperea,inchizand usa cu cheia dupa el.Oh,normal ca a inchis-o cu cheia,ce credeai?Ca o sa te lase libera prin casa?Oh,mai taci!M-am aruncat in patul imens,oftand.Gandul imii zbura la Ryan.Oare e ingrijorat ca am disparut sau si-o trage cu Samira?Samira...nenorocita!A fugit ca o lasa,din cauza unei impuscaturi care se auzise de la 5 metri departare.Cred ca a facut asta dinadins.Dar..ce motiv ar avea?Vroia sa puna mana pe Ryan?Usa camerei se deschise pe ea intrand Roby,zambind.M-am ridicat in fund,in timp ce el se aseza pe fotoliul din fata patului.Nimeni nu zicea nimic.Linistea aceea apasatoare devenise deja enervanta.Ii simteam privirea analizandu-mi fiecare particica de corp.Imi venea sa ii urlu in fata "Nu de mai holba asa!" dar m-am abtinut.Am incercat sa imi fixez privirea pe altceva,dar era imposibil.Ajungeam mereu sa privesc in ochii aceia smaralzi,ce te innebuneau.Dar nici o pereche de ochi nu se compara cu ochii albastri ai lui Ryan.Si cu buzele lui carnoase,rozalii,pe care as da orice sa le mai simt pe buze inca o data.Ok,o i-au razna.Sa spuna cineva ceva!
-Ai de gand sa vorbesti sau o sa ma privesti toata noaptea?Am spus usor iritata.Am inchis ochii,gandindu-ma la ce am spus.De unde atata curaj?
-Taca-ti gura.Maraise el.
M-am conformat si am tacut din gura,inainte sa mai zic o prostie.Un zambet ii aparuse pe fata,facandu-ma curioasa.Vroiam sa stiu la ce se gandeste.Incepuse sa se uite pe pereti zambind,ca si cum ar fii intr-o lume roz cu norisori pufosi.M-am incruntat si mi-am ridicat o spranceana.Asta e nebun?Cand privirea ii cazu asupra mea,deveni serios.Se ridica de pe fotoliu,si parasi incaperea,inchizand usa cu cheia.Mi-am mutat privirea din nou asupra fotoliului,incruntandu-ma si mai tare.Ce naiba s-a intamplat?Daca asta e nebun,am dat de naiba!Nu vreau sa stiu ca poate sa imi faca,cand e furios.M-am ridicat de pe pat si m-am apropriat de geamul urias din camera mea,uitandu-ma spre oras.Ma simteam inchisa ca un animal.Vreau libertate,vreau sa ies afara,sa respir,vreau...vreau sa fiu cu Ryan.Am oftat trista cand mi-am dat seama in ce belea intrasem.Nu aveam sa mai pup eu afara luni intregi,ani,sau pana cand Ryan venea sa ma salveze.Daca va veni.Era deja tarziu,si somnul pusese stapanire pe mine.M-am strecurat sub plapuma alba si pufoasa,adormind instantaneu.Sper ca asta e un cosmar,si maine ma voi trezi in bratele lui Ryan.
---------------------------------
Cat de proasta pot sa fiu!Nu am mai postat de mai mult de o luna si imi vine sa ma dau cu capul de pereti cand ma gandesc la asta.Am atat de mult de invatat,si atatea teme..stau toata ziua inchisa in camera mea,si scriu sau invat.Poftim,maine dau test la Tehnologica.vreau sa va spun ca imi pare nespus de rau,ca va fac sa asteptati atat de mult.Sunt asa o toanta!Va multumesc din suflet pentru cele +400 de cititori.Va multumesc,desi nu ii merit.Voi incerca sa pun next mai devreme.
Sper sa va placa capitolul,m-am chinuit sa il scriu,avand in vedere ca sunt in pana de idei.Tot ce am in cap acum sunt formule la matematica,verbe peste verbe la romana,expresii peste expresii la engleza si franceaza si simt ca imi va exploda capul!
As dori si cate un vot si o parere mai ales.
Apropo,dau dedicatii!Cine vrea dedicatiee??Ala eu,ala eu..
Va astept voturile si parerile.Imi cer scuze inca o data.
Va iubesc maa :****
CITEȘTI
FBI Agent
RomanceBrittney Carrey,este agent FBI.Intr-o misiune,il pierde pe Jimmy,partenerul ei,care va fii inlocuit cu Ryan Morris,un barbat puternic,irezistibil,pervers si care efectiv se indragosteste de Brittney,dar oare ea se va indragosti de el?Oare fostul ei...