Mergem spre casa inca socata ca l-a inlocuit cu Jimmy..nu pot sa cred!Si mai ales cu el!E un afemeiat,un pervers!Ughh...deja il urasc...nu spun ca nu arata bine,si ca are niste ochi albastri mirifici,dar nu!Ce poate sa faca ala in misiuni?Nimic!Instantaneu mi-am adus aminte de Justin.Era tot asa,afemeiat si pervers,prietenul copilariei mele.Era cel mai bun prieten al meu...pana m-am mutat in New York.Orasul meu natal este Spania,din cauza unei datorii am fost obligati (eu si parintii mei) sa ne mutam la New York,la sora mamei,care a murit acum 3 ani,dupa ce am implinit varsta de 18 ani,mi-am luat apartamentul asta.Acum am 21.Viata mea...nu a fost mereu perfecta.Am trecut si prin bune si prin rele.Imediat ce mi-am luat apartamentul mi-am cautat de munca,prima oara am fost ospatarita,apoi am lucrat intr-un magazin de haine,apoi am fost babbysiter,si pana la urma am ajuns sa lucrez la FBI :)) Misto nu?In timp incepusem sa practic arte martiale,eram cea mai buna.Si am si tinta,jucam cand eram mica fotbal pe strada,din nou,eram cea mai buna.Sunt mai baietoaica de felul meu.
Am intrat in casa,dar,surpriza,ghici cine statea pe canapeaua mea,linistit,uitandu-se la tv.Ryan!Cum naiba a intrat maimutoiul asta aici?
-Ce naiba?Cum naiba ai intrat aici?
-Se pare ca cineva a uitat geamul din dormitor inchis..ai un pat super bun,am putea face multe pe el.
-Ryan!Nu ma enerva!
-Imi place sa imi strigi numele,dar nu in felu asta,Brittney.
Nu pot sa cred!Intra in casa,fara acordul meu,si acum uite ce scoate pe gura!Nu il suport,nu il suport,nu il suport!Am zis ca nu il suport?
-Ia un loc,de ce stai in picioare?Sau mai bine stai asa,sa iti admir picioarele frumoase.
Imi dau ochii peste cap,trantind geanta pe canapea,ducandu-ma in bucatarie,apoi intorcandu-ma cu o sticla de suc in mana:
-Poti sa stai si langa mine,nu musc.
-Poti sa pleci?Nu ma supar.
Spun si i-au o gura de suc.
Ryan P.O.V.
Am continuat sa o privesc,este atat de superba,si are un corp de milioane.Lua o gura de suc,expunandu-si gatul lung si subtire.Ce n-as da sa ii sarut gatul,sa-i las semne,sa o am doar pentru mine.Ma uitam cu admiratie la ea.Fiecare miscare a ei ma innebunea:
-De ce te uiti asa la mine?Inceteaza!
Spuse si ma ma lovi usor cu cotul:
-Ma uit,pentru ca am ce vedea.
-Oh,sigur!Ma duc sa ma schimb.Sper sa dispari!
Se ridica,usor,mergand tacticos.Am profitat,urmarindu-i fundul.Are un fund bestial!Dupa 5 minute se intoarse,purta un maieu negru mulat si niste pantaloni scurti:
-Tot nu ai plecat?
Spune dandu-si ochii peste cap,intrand in bucatarie,urmand-o.S-a aplecat pentru a lua ceva din frigider,eu avand cea mai frumoasa priveliste din viata mea.O priveliste ce imi dadu ganduri nu tocmai ortodoxe.M-am aplecat pana la urechea ei,fara sa o ating,apoi i-am soptit:
-Nu Brittney.
Aceasta sari ca arsa,inchizand repede frigiderul lipindu-se de el:
-Ce naiba crezi ca faci?Stii ce m-ai speriat?Du-te naiba!
Eu doar am chicotit si mi-am pus mainile pe frigider:
-Brittney,Brittney..ma innebunesti!
-Si ce vrei?Un premiu?
-Tu ai merita un premiu pentru cel mai frumos corp.
-Vaii...ma flatezi!Da-te din fata mea,idiotule!
-Shh...nu incepe cu jignirile scumpo.Si nu te mai incrunta,ca faci riduri...Spun punandu-i un deget pe frunte,dar pe care mi-l indeparat imediat:
-Stai fara griji,eu nu fac riduri.Imi facu cu ochiul,apoi incerca sa scape,dar fara reusita.Bratele mele o tineau strans de talie,privirile noastre intersectandu-se.Nimeni nu facea nici o miscare,parca timpul era oprit in loc,si noi alaturi de el.
Brittney P.O.V.
Ryan ma tine strans de talie,privirile noastre intersectandu-se,fata lui era atat de aproape de a mea,incat nasurile noastre aproape se atingeau,ii puteam simti respiratie mentolata pe buzele mele.Primul instinct a fost sa il sarut...ce naiba?De ce simt asta?Ma uitam in cele doua oceane,care ma priveau adanc.Eram pur si simplu hipnotizata,avea niste ochi atat de frumosi...
Imediat am simtit o apasare pe buzele mele,erau ale lui...avea niste buze atat de pline,se potriveau perfect cu buzele mele."Ce faci?Nu ii rspunde!Toanto!",imi spuse inconstientul meu. "Oh,mai taci!Saruta atat de bine!".
Mi-am dus instinctiv bratele dupa gatul sau,aducandu-l mai aproape de mine.Sarutul se transformase intr-unul salbatic."Il saruti!I saruti pe inlocuitorul lui Jimmy!Nici macar nu il cunosti!".Imediat mi-am dat seama ce fac si l-am impins de pe mine,respirand sacadat.Pe chipul lui se putea observa uimirea:
-Brttney,ce...
-Iesi afara Ryan!ACUM!
Ryan ridica mainile in sus,facand semn ca se de batut,apoi iesi din apartament.Of,Brittney,ce ai facut?
---------------------------------
Gata inca un capitoll...scuze ca l-am pus asa tarziu,dar am avut o mica problema.Vreau cateva pareri.
Si VOT,ma ajuta mult.
Pupicii :****
CITEȘTI
FBI Agent
RomanceBrittney Carrey,este agent FBI.Intr-o misiune,il pierde pe Jimmy,partenerul ei,care va fii inlocuit cu Ryan Morris,un barbat puternic,irezistibil,pervers si care efectiv se indragosteste de Brittney,dar oare ea se va indragosti de el?Oare fostul ei...