Eram in biroul lui Dan,asteptandu-l pe maimutoiul ala in calduri.Gandul meu zbura la ce se intamplase aseara,din nou.Am simtiti din nou apasatura pe buzele mele.Saruta atat de bine,parca buzele noastre se potriveau perfect!Dar e inlocuitorul lui Jimmy...nu il voi ierta niciodata pe Danpentru ca l-a inlocuit.Niciodata!Never!
Usa se deschise si intra Ryan,cu zambetul pe buze,ca intotdeauna:
-Ryan,te asteptam.I-a loc.Spuse Dan facand semn cu mana spre scaun.
Se aseza si se uita la mine,apoi imi scana tot corpul,dupa care isi musca buza de jos.Pff...la ce sa te astepti de la el?
-Brittney,Ryan,deorece sunteti parteneri,va trebui sa plecati,AMANDOI,in Philadelphia,pentru o misiune extrem de importanta.
Tocmai in Philadelphia?Cu el?Glumesti?
-Eu sunt de acord.Spuse Ryan indiferent.
-Dan..nu puteti sa imi dati pe altcineva?
-Brittney,ori il alegi pe el,ori renunti la FBI!
-POFTIM?Spun trantind mainile pe birou,ridicandu-ma nervoasa de pe scaun.
-Brittney,ia loc,stii ca nu tolerez iesirile astea la mine in birou.Spuse acesta ridicand tonul.
M-am uitat cu furie la Ryan,care ranjea pervers.Cum poate sa zambeasca ca un idiot?
-Tu alegi.Imi spuse Dan calm.
-Bine..accept.Spun lasand capul in jos.
-Perfect!Miercuri plecati,pana atunci vreau sa va faceti bagajele,maine reveniti,pentru a va da informatii.Sunteti liberi.
Am plecat nervoasa din birou.Nu pot sa cred!Nu vreau cu el!Stiu ce ii poate pielea,nu o sa faca nimic in misiune.Nimic!O sa se tina dupa mine ca un copil mic si rasfatat!Si mai ales,trebuie sa stau sa ii ascult fanteziile!Oh doamne,o sa innebunesc!Am simtit o mana pe bratul meu,rasucindu-ma brutal.Era Ryan:
-Usor pisicuta...Dan e foarte enervat de iesirea ta.
-Da-mi drumul!Idiotule!Si nu-mi pasa!Poate sa fie!
-Chiar vrei sa iti pierzi slujba?Vrei sa ma pierzi pe mine?
-Glumesti?Asi da de baut la toata lumea daca as scapa de tine!
-Mda..pacat ca nu se va intampla asta.Spune el chicotind.
-Acum da-mi drumul,trebuie sa imi fac bagajele.
-Hmm...de-abea astept sa fim doar noi,amandoi in Philadelphia...Spuse pe un ton al naibii de sexy,apoi se apleca asupra gatului meu si il saruta suav,eu scotand un geamat de uimire.Ramasesem paralizata din nou.Nu puteam face nici o miscare.Ii simteam buzele lui Ryan pe gatul meu,si pot spune ca imi placea.Am simtit o mica durere,dandu-mi seama ca m-a muscat."Ce faci?Pleaca de acolo!Te saruta pe gat!Esti atat de toanta?",imi spuse constiinta mea.Mi-am dat seama ce fac si l-am impins din nou de pe mine:
-Du-te naibii!
Spun plecand de langa el.L-am auzit cum radea,si mi-am dat ochii peste cap.Cum am putut fii atat de proasta?Cum?Dar..cand pune mana pe mine,simt ca parca as cadea din picioare,i-ar inima mea parca ar luao la fuga.De ce imi trezeste atatea sentimente cand ma atinge?Ce se intampla cu mine?Pana acum m-au atins multi oameni,si nu am avut nimic,dar el...e altceva.Uuggghhhh...te urasc Ryan!TE URASC!Mi-am scuturat capul inlaturandu-mi aceste ganduri,marind pasul.
Ajunsa acasa,am inceput sa imi fac bagajul.Deodata telefonul incepu sa sune.Imi dau ochii peste cap,aruncand bluza pe care vroiam sa o impaturesc,apoi fug pana in bucutarie,ridicand telefonul din receptor:
-Da?
-Brittney,au trecut 3 zile,vreau sa te vad...Mi-am dat o palma in frunte.
-Uite ce e,Josh.Eu nu vreau.
-De ce trebuie sa fii mereu atat de irascibila?
-Josh,am spus ca vom ramane prieteni,nu....
-Pai da,si prietenii nu ies?
-Prietenii nu isi trimit scrisori de dragoste,flori,bomboane si ce minuni mi-ai mai trimis tu.Intelege!Nu te mai iubesc!
-Eu te iubesc Britt,fie ca vrei,fie ca nu!Si voi face tot posibilul sa fii a mea din nou.
Spuse si inchise.
-Uuu...mi-e frica!
Spun ridicand mainile in sus,apoi urcand in camera mea,cotinuand ce am inceput.
Ryan P.O.V.
-Plec intr-o misiune in Philadelphia.
-Cu cine?Intreba Mike,razand.
-Tu cu cine crezi?Spun ranjind pervers.
-Brittney?Frate,fata aia e mortala!
-Mie imi spui?Nici nu are idee ce o sa ii fac.
-Si ce trebuie sa prinzi acum?Elefanti?Spune Mike razand din nou.
-Nu sunt hingher,sunt agent FBI.
-Mama,mi-e frica!Vezi sa nu ma demaschezi!
-Keep calm frate..nu o sa spun nimic.Plec,trebuie sa imi fac bagajul.Hai,mai vorbim frate!
-Succes!
Brittney P.O.V.
Dupa o ora,am terminat si cu bagajul.M-am aruncat in pat,strigand "Evricaaa!!".Mi-am luat telefonul in mana si am vazut ca am avut un apel de la Katy.O voi suna mai incolo.M-am ridicat din pat si am coborat jos,facandu-mi un sandvis.Ma gandeam la misiunea mea,cu Ryan.Oare voi sta mult?Ce va trebui sa prind acum?Si faptul ca merg cu Ryan...ma enerveaza dar in acelasi timp imi si place.Ce sa mai,imi place tot ce face el!Baiatul asta a reusit sa ma inmoaie,dar nu voi recunoaste asta in fata lui,niciodata!Nu vreau sa stiu ca il plac,pentru ca dupa se va juca cu sentimentele mele.Stiu ce vrea el de la mine,nu va reusi.Sincer?Mi-e teama sa ma indragostesc,dupa ce am patit cu Josh.Eram atat de toanta,orbita,credeam ca ma iubeste cu adevarat.Cand eram mai micuta,aratam ca ultimul om de pe pamant.Purtam aparat dentar si ochelari.Credeam ca toata lumea din jur ma iubeste si e buna.I-am recunoscut lui Josh ca il plac,el spunandu-mi la fel.Totul a fost frumos 3 luni,pana cand l-am prins lingandu-se cu alta.Atunci mi-am dat seama ca nu totul e roz.Am hotarat sa ma schimb,si asta am facut!In acea zi am scapat de aparat si de ochelari,am inceput sa merg la sala,mi-am facut dantura,si am ajuns ce am ajuns.In clasa a 12-a mi se spunea Killer Girl",eram cea mai rea,batausa fata din scoala.Tuturor le era frica de mine.Nu il inteleg pe Josh.Acum ma iubeste,si stiu si de ce.Arat bine,de-aia.Intradevar,am un corp de super-model,cred ca Ryan a avut dreptate cand a spus ca as merita un premiu pentru cel mai frumos corp.Soneria usii se auzi,am zambit,stiam ca e Ryan,m-am dus topaind pana la usa,dar zambetul imi disparu de pe buze cand am vazut cine e.
Era .....
---------------------------------
Gata inca un capitoooll!!
Intrebare:Cine era?
Va place povestea?Va rog,dati-mi cateva pareri,simt ca scriu degeaba...
Pupicii :***
CITEȘTI
FBI Agent
RomanceBrittney Carrey,este agent FBI.Intr-o misiune,il pierde pe Jimmy,partenerul ei,care va fii inlocuit cu Ryan Morris,un barbat puternic,irezistibil,pervers si care efectiv se indragosteste de Brittney,dar oare ea se va indragosti de el?Oare fostul ei...