Stateam in pat,gandindu-ma la ce se va intampla in seara asta.Imi e frica.Imi este foarte frica.Toata chestia asta cu clanul,liderul,intrarea in casa imi provoaca frica.Samira va intra in casa,este buna,nu stiu de ce Dan a spus ca nu e experimentata.Voi merge eu cu Samira,Ryan va ramane acasa pentru a pazi casa.Mi-am luat colantii mei negri,luciosi,care se mulau perfect pe mine,o helanca neagra,parul meu blond l-a lasat pe spate,in picioare niste bocanci negri si ochelarii,apoi am coborat jos unde erau Samira si Ryan,Samira fiind imbracata la fel ca mine.Ryan cand ma vazu facu ochii mari,examinandu-ma atent.
-Samira,esti gata?
-Da...imi e putin cam frica,dar sunt gata.
-Bine...Ryan,tu ramai acasa,pazeste casa,ok?
-Cum spui tu draga.
-Bun,Samira,unde sunt pistoalele?
-In bucatarie,stai ca iti aduc eu unul.
-Oh,mersi.
Samira pleca in bucatarie si imediat am simtit niste brate in jurul taliei,si un sarut pe gat:
-Hm...ce sexy esti Brittney...
-Serios?
-Mda...ti-as trage-o toata ziua!
-Pff...ce nesimtit esti!
Spun si ma indepartez de el...mda...stiu ca ne-am sarutat si ne-am spus "Te iubesc",dar,sincer?Nu ne suportam!El zice ca sunt ambitioasa si aroganta,i-ar eu spun ca e nesimtit si pervers...deci...nu ne suportam deloc!Nu sunetm impreuna,si nici nu vom fii.Samira intra inapoi cu doua pistoale in mana,inmanandu-mi mie unul.L-am luat si l-am bagat in buzunarul ascuns al pantalonilor mei.
-Hai sa mergem.
Samira si-a luat la revedere de la Ryan,el spunandu-i sa aibe grija de ea.Cred ca Samira il place de Ryan,i-ar el..ei bine..o ignora.El nu e in stare sa iubeasca.Daca are sani mari si fundul bombat,e perfect.El nu stie ce e iubirea.Am iesit din casa,urcandu-ne in masina noastra neagra cu geamuri cenusii.Am pornit,mergand dupa indicatiile GPS-ului.Am oprit masina in fata unei vile imense,pff...la ce m-as fii asteptat?La o cocioaba?
-Wow....Spune Samira.
-Esti gata?
-Da.Imi spuse zambi.Ii era frica,se vedea asta pe chipul ei.
Am iesit din masina,indreptandu-ne spre casa.Era o vila,cu 3 etaje,portocalie,si o curte mare cu gazon,luminat de niste beculete.Am sarit gardul,direct in niste tufisuri.
-Bun,trebuie sa faci cumva sa intri in casa,sau,sa fii prinsa.Uite,sunt niste garzi la usa,tipa,fa orice,incat sa vina spre tine,imi dai repede pistolul,apoi eu sar gardul si ma ascund,dupa care plec.Ai inteles?
-Da...Ok,bun,acum..
Nu am mai apucat sa zic nimic pentru ca o impuscatura se auzi,Samira s-a speriat si a tipat atat de tare incat am crezut ca imi sparge timpanul.Garzile o auzisera si acum se indreptau spre noi,cu pistoalele inaintre:
-Samira!
Ea se uita la mine si sari gardul inapoi.Garzile au inceput sa alerge spre mine,am vrut sa sar si eu gardul,dar m-am agatat de tufis.Am inceput sa ma zbat,in speranta ca voi scapa,dar fara reusita.Am scos repede pistolul si l-am aruncat peste gard,apoi nu am mai stiut nimic,am simtit o lovitura puternica in cap,cazand jos.
Ryan P.O.V
Stateam pe canapea,uitandu-am la tv.Ma gandesc numai la ele...la Brittney.Mda...nu ne suportam noi,dar totusi...e atat de ingamfata,rasfatata,aroganta,se crede cea mai tare.Nu stiu defapt ce se intampla cu mine.Cateodata o urasc,cateodata asi strange-o in brate pana ramane fara aer.Nu o iubesc sau ceva de genul...nu cred.
Deodata usa se deschise pe ea intrand Samira,avea ochii rosii si era transpirata toata.Ce naiba a patit de arata in halul asta?Sau mai bine spus,de ce a intrat ea pe usa si nu Brittney??
-Samira?Ce ai patit?Unde e Brittney??Spun eu deja nervos.
-S-a auzit o ..o impuscatura..si..sii...eu m-am speriat..sii..Spune plangand si mai tare.
-Si ce?Spune!!
-Si am fugit...
-Si ai lasat-o pe Brittney acolo?Au prinso?
-D..da...
-La naiba!Cum ai putut?Ai lasat-o acolo!Desteapto!Trebuie sa mergem dupa ea!
-Nu...trebuie..trebuie sa urmam planul..va...va fii bine...Spune ea inca plangand.
-Sa urmam planul?Crezi ca mie imi pasa de planul ala nenorocit?Nu!Trebuie sa o scot de acolo!Nu o pot lasa acolo!
-Nu Ryan,te rog,nu te duce...Spune lasand capul in jos.
Mi-am pus mainile in cap..cum...cum a putut?Nenorocita!A lasat-o acolo!Cat de speriata trebuie sa fie...cine stie ce pateste acum...Nu pot sa cred!S-a speriat de o impuscatura,ce agent FBI mai e si asta?I-am trimis o privire ucigatoare,ea inepand sa planga in hohote,urcand in camera ei.Ar merita sa o omor.Nenorocita!Cum a putut sa o lase acolo?
--------------------------------
Pam-pam!Cum vi se pare?
Scuzati-ma ca nu am mai postat,dar am avut ceva probleme,si m-am pregatit si eu de scoala...de..apropo,ca tot veni vorba.Incepem scoooalaaa hihihi :)) De-abea astept!Voi??
Pana la capitolul urmator,va puuup :**
CITEȘTI
FBI Agent
RomanceBrittney Carrey,este agent FBI.Intr-o misiune,il pierde pe Jimmy,partenerul ei,care va fii inlocuit cu Ryan Morris,un barbat puternic,irezistibil,pervers si care efectiv se indragosteste de Brittney,dar oare ea se va indragosti de el?Oare fostul ei...