Am intrat in casa inca tinandu-ne de mana.Inca eram nervoasa din cauza aleia,dar Ryan m-a asigurat ca eu sunt singura fata la care tine cu adevarat.Am urcat tinta in camera Samirei,gasind-o la fel cu am lasat-o,in fata calculatorului butonand-ul de zor.Cand auzi usa se intoarse spre noi si ne zambi.Ne-am apropiat de ea si am vazut pe ecranul calculatorului o poza cu o casa mare,ce parea a fii situata undeva la mare.
-Ai aflat ceva?O intreba Ryan dur.Inca era suparat pe ea pentru ca m-a lasat balta.Am vorbit cu el si i-am spus sa se comporte mai frumos cu ea,era agitata si speriata,sunt sigura ca nu a vrut,dar el nuuu,zice ca puteam sa mor si sa ma piarda,i-ar asta il infurie.
-Da,toate casele,adresele si locurile.Sunt in total 7 de case.Prima este in Elvetia,una in Franta,una aici,cea pe care o cunosti si tu Brittney,una e in Miami,Scotia,Dubai si ultima se afla in Montana.
-In total ne trebuie 14 oameni.Ii voi cere eu lui Josh oameni.Spune Ryan.
-Si eu unde ma duc?Il intreb.Acesta se uita la mine confuz.
-Cum adica?Ma intreba el incurcat.
-Eu in ce loc ma duc?Trebuie sa ma duc si eu undeva,nu?E misiunea mea.
-Noi vom merge la cea din Dubai,zice ca acolo vine cel mai des.Imi spune el.
-Bine.Multumim pentru ceea ce faci Samira.Ii spun si o imbratisez de la spate.
-Oh,e specialitatea mea.Spune ea razand.
-Ei bine noi trebuie sa mergem sa dormim.Spune Ryan luandu-ma de mana si tragandu-ma spre el.
-Oh,bineinteles.Spune Samira si ranji cu subinteles.
-Ce ascundeti?Ii intreb eu mijindu-mi ochii cand la Ryan cand la Samira.
-Oh nimic iubito,hai sa dormim!Spune Ryan si ma trase de mana afara din camera.
-Ryan,ce inseamna asta?
-Shh...spune el si deschise usa camerei noastre.Cand am intrat am ramas uimita.Toata camera era plina de lumanari i-ar patul era plin de petale de trandfir.Lacrimi incepusera sa apara in ochii mei.Niciodata nimeni nu mi-a facut asa ceva,niciodata nu m-am simtit mai iubita ca atunci.Mi-am pus mana la gura uimita.Ryan veni si ma imbratisa de la spate,dandu-mi un sarut scurt pe gat.
-Ryan....e tot ce reusesc sa spun.
-Ce?Nu iti place?Spune el devenind panicat.
-Nu..e...e minunat.Multumesc mult!Ii spun si ma intorc dandu-i un sarut dulce.Ryan isi strecura o mana in parul meu,afundand sarutul pana la refuz.Asta e momentul.Am inceput sa merg spre pat fara sa intrerupt sarutul si m-am intins in el,Ryan punandu-se peste mine.Si da,s-a intamplat.(nu imi place sa descriu scenele astea :))) ).
*
Dimineata m-am trezit mai bine ca oricand,ignorand o durere vaga in corp.M-am intins si am incercat sa ma dau jos din pat,dar o mana ma bloca pe loc.Mi-am intors capul si l-am vazut pe Ryan ce dormea ca un inger.Parul ii statea in toate partile i-ar buzele ii erau intredeschise.Nu m-am putut abtine si l-am sarutat scurt pe buze.Acesta mormai ceva greu de descifrat.Am chicotit apoi l-am mai sarutat o data.Isi deschise somnoros ochii i-ar cand ma vazu zambi.
-Neata somnorosule.Ii spun eu zambind.
-Neata frumoaso.Imi spuse si ma trase spre el.Am ramas asa imbratisati mult timp.
-Ryan?
-Da?
-Mi-e foame!
-Mie nu.
-Mie da.
-Stai aici.
-Bine.Spun si ma asez mai bine.
CITEȘTI
FBI Agent
RomantizmBrittney Carrey,este agent FBI.Intr-o misiune,il pierde pe Jimmy,partenerul ei,care va fii inlocuit cu Ryan Morris,un barbat puternic,irezistibil,pervers si care efectiv se indragosteste de Brittney,dar oare ea se va indragosti de el?Oare fostul ei...