Cap.9-Rapita??

1.2K 81 1
                                    

Brittney P.O.V.

O durere mare de cap m-a cuprins,fortandu-ma sa imi deschid ochii,dar aveam ceva peste ei.I-am inchise repede inapoi,si am incercat sa zic ceva,dar aveam gura lipita cu....scotch??Ce naiba?Unde sunt?Asta e un joc de al lui Ryan?Mama,cand il voi prinde....

-Ba,cred ca s-a trezit!

Am ridicat usor capul,desi nu vedeam nimic.

-Si ce facem?

-Il chemam pe sefu?

-Da,du-te dupe el.

"Dupe"?Ce naiba sunt ma astia,analfabeti?Dooamnneee....si unde sunt?Si de ce am scotch la gura si batista la ochi?Deodata scotch-ul imi fu tras repede dupa gura,tragandu-mi cu el o data si cateva fire de par.Am tipat din cauza durerii:

-Usor....te-a durut?Imi spuse o voce usor ironic.

-Nu....m-a gadilat!Spun eu ironic.Normal ca m-a durut!Cine esti?Da-mi chestia asta jos de pe ochi!Sau ti-e frica (,) ca voi ramane traumatizata de fata ta de schelet ambu....

Nu am mai putut sa zic nimic ca palma lui facu contactul cu obrazul meu:

-TACI!

Ma lua de par si imi ridica capul,apoi mi-a dezlegat esarfa de la ochi,in fata aparand un tip tanar,cu niste ochi verzi smarald si saten.Se uita la mine cu ura si dispret:

-Daca vreodata mai comentezi la mine,iti jur,ca nu vei iesi vie de aici,ai inteles???

Eu nu am zis nimic doar am dat din cap in semn ca da.Imi strangea parul atat de puternic incat imi era frica (,) ca mi-l va smulge.Pana la urma mi-a dat drumul eu cazand inapoi pe jos:

-Sefu,ce facem cu ea?

-E  iubita lui Ryan,nu?

-Da.

-Poftim?Nu sunt iubita nimanui!Spun eu revoltata!Iubita lui Ryan?Haa....ar vrea el!Astia chiar cred ca eu sunt iubita lu ala,nu pot sa cred!

-Mai usor fato,sau nu ti-a ajuns palma de mai devreme?

Mi-am inghitit cuvintele,pentru ca vroiam sa ii spun vreo doua si am lasat capul in jos.

-Atunci vom astepta.Sigura va veni dupa ea,si cand va veni...nici nu va stii ce l-a lovit!

Spune el,zambind arogant.Ce treaba au astia cu Ryan?Si de unde il cunoaste pe el?Si ce vor sa ii faca?Atatea intrebari fara raspuns.Dar ia stai asa,cum naiba am ajuns eu aici?Asta e Roby?

-Sefu,o lasam aici?

-Da...lasati-o aici cam o saptamana,daca nu vine dupa ea o omaram.

Cand am auzit asta am ridicat repede capul in sus:

-Nu,nu ma poti omori,te rog,nu ma poti lasa aici!Spun facandu-ma ca plang.Eu am o misiune de indeplinit,trebuie sa urmez planul.

-Te rog!Ia-ma acasa la tine,nu ma lasa aici!Promit ca nu te voi incurca!

-Crezi ca eu sunt prost?

-Te rog....spun lasand capul in jos facandu-ma ca plang in hohote.

-Off...bine!Sean!Du-o acasa la mine,ai grija unde o bagi.

-Da sefu.

-Bun,ne vedem acasa draga.

Ryan P.O.V.

Ma uitam pe fereastra si ma gandeam la Brittney...inca sunt suparat pe Samira ca a lasat-o acolo.Ce agent FBI se sperie de o impuscatura?Samira plange incontinuu,saraca acum,se simte vinovata stii?In fine...ma gandesc doar la ce e mai rau.Daca o tortureaza,sau mai rau,o violeaza?Numai cand ma gandesc imi vine sa sparg totul in cale,cand ma gandesc ca altcineva o atinge,o saruta,o tine in brate innebunesc.Stiu,mereu ma cert cu ea,nu o suport,dar nici ea pe mine,insa...tin la ea,dar nu sunt indragostit in nici un caz!Sau sunt?

Telefonul ma scoase din transa.L-am scos din buzunar si cand am azut cine ma suna,am inghetat.Ma suna Dan.Ce naiba sa ii spun lu asta acum?Sa ii raspund?

---------------------------------------

Stiu,e oribil!Nu ma injurati oameni buni,nu are nici un sens,stiu,dar acum a inceput scoala,si am dat teste initiale toata saptamana,si saptamana viitoare la fel,nu va ingriorati,voi pune capitole,dar nu vor fii cine stie ce.

Apropo,caut o fata care sa ma ajute cu povestea asta.Vor fii zile in care nu voi putea sa postez,si va scrie ea un capitol si il voi posta.Cine vrea sa ma ajute si pe mine sa dea comm cu "eu".Nimic mai mult.

Am facut 200+ cititori!!Yeee....nu-mi vine sa cred!Va multumesc atat de muuuuuulllttt!!Sunteti cei mai tariii!!Credeti-ma ca atunci cand am vazut am inceput sa sar in sus de bucurie.Pe bune,sunteti cei mai tari!Va iubesc baaaiiii!!!

Si mai am o rugaminte la voi,lasati-mi si mie cate o parere va rog,simt ca scriu degeaba,chiar daca am 200+ cititori.Si un VOT,va rog mult!

Inca o data va multumesc pentru surpriza (pentru mine a fost o surpriza) si nu uitati,sa imi lasati pareri,ca pentru voi scriu.

P.S:Daca sunteti interesati sa ma ajutati cu povestea,sa dati comm la capitol sau imi puteti da si mesaj cu "eu".Multumesc!

Pana la urmatorul capitol (nu stiu cand il voi pune)...va puuup :*************** <3333333333

FBI AgentUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum