2. Bölüm Arda

141 21 111
                                    

Arkadaşlar ile birlikte Beşiktaş ta bir Cafe de oturuyotduk.  Hafta sonu nereye takılsak diye konuşuyorduk.

Engin:  Beni dinleyin inat etmeyin Çiğdemlerle buluşalım.  Kızları benim eve çağırırız ev müsait.

Ben: Ah beni sarmıyor böyle buluşmalar.

Özcan : Ardacığım, şuna sevgilim izin vermez desene.

Diğerleri kahkaha atmaya başladılar.  Özcanın vardır böyle saçma espirileri.

Ben sen miyim?  Bir kız ile tanışır tanışmaz emirine gireyim.

Emir: oho yine başladık.  Beyler ben kaçtım siz bana haber verirsiniz.

Mert:   Nereye?

Emir:  toplantım var.  Bunların tartışmasını hiç çekemem.

Ferhat:  hadi beyler, hadi ama karar verelim.

Cebimden telefonumu çıkardım mesaj gelince.  Mesajı Cansudan gelmişti.

Aşkım annenle konuştunmu?

Bu sorunun cevabını okadar kolay yanıtlıyordumki artık alışmıştım bu yalana.

Tam seni konuşuyorduk sonra konuşuruz canım.

Cansuya yalan söylemek istemiyordum ama bunu bana yaptırıyordu.  Sürekli evlilik konusunu açıyordu.  Cansuyu seviyorum, bu gerçek ama evlenmek istemiyorum .  Evliliğe hazır değildim. Cansu bunu anlamıyor.  Birgün evlenmek istersem tabiki Cansu ile evlenmek isterim.  Ama henüz düşünmüyorum.  Cansu ile ilişkimiz aslında gayet güzel lakin bazen zor biri olabiliyor. Arkadaşlarımla hiç ama hiç anlsşamıyor, Emir hariç. İstediğim yerlere çok nadir gelir.  Bilse bu hafta sonu partye gitmek istediğimi hayatta izin vermez.  Onunla buluştuğumda çok güzel vakit geçiriyoruz, onun yanında kendim olabiliyorum arkadaşlarımın yanında başka, ve bunu İsteyerek yapmıyorum.  Çok mutluyum Cansu ile ama arkadsşlarımdan vazgeçmek istemiyorum.
Cansu bilseki annemin kendisinden haberi bile olmadığını, bilmiyorum benimle birdaha konuşurmu.  Bilseki annem tanıdığım en mütevazı insan olduğunu.  Ben anneme mesaj attsam desem ki ben Cansu diye biriyle evlenmek istiyorum hemen istemeye gidelim der.  Hemde Sorgulamadan.  Annem için maddiyat hiç önemli değildir.  Herkese eşit davranır . Annem melek gibi bir insandır.  Annem bilseki ben kız arkadaşıma annem seni istemiyor zengin bir gelin istiyorum dediğimi.  O zaman beni mahfeder!Dolaylı yoldan  anlatmaya çalışıyorumki, zamanımızın çokmoldığunu Acale etmeyelim  herşey dört dörtlük olsun.  Lakin Anlamıyor ve anlamayacakta.
Baya sıkılmış gibi gözüküyor olmalıyım ki  Toprak bana bakıp

Şşt, Arda? Ne oldu? Kötü habermi aldın?

Yok yok herşey yolunda sağolasın ç.

Toprak:  bayağı modun düştü.

Gülümseyerek : yok ya, mail'lime baktım birsürü mesajlar var  cevaplanması gerek.

Bir süre daha arkadaşlar ile sohber etdikten sonra dağıldık.    Doğrudan iş yerime gittim.  Üç yıl önce kendi işyerimi kurdum Mimarlık bürosu  çok iyi işliyor. Günden güne çoğalıyor müşterilerim. İş yerinde doğrudan odama geçtim.  Ve uzun saat çalıştım. Tekefonum çaldı arayan Emirdi.  Çocukluk arkadaşım.  Aynı yaştayız bugündem bugüne hiç birbirimizi kırmadık. Kendisi avukat .  Benim avukata ihtiyacım olduğunda hep kendi sine giderim. İlerde birgün çok başarılı bir avukat olucağından eminim.

Alo?

Emir: nerdesin?

İşte, neden?

Tamam hazırlan yemeye gidelim.

Hayırdır çok keyflisin?

Patronum büyük bir davayı bana verdi. Oda senin hep dediğini dedi.  Birgün çok başarılı bir avukat olacaksın.

Vay helal olsun dedim ve arkaya yaslandım.  Nerde buluşuyoruz?

Telefonu kapatdıktan sonra Cansu ya yazacaktım sonra önceki mesajım aklıma geldi. Hemen Moralim bozuk muduna girdim. Aslında emirde çıkacağımı yazsaydım bir şey demezdi ama benimle konuştuğundan dolayı Moralimin bozuk olduğunu düşünüyor.

Restaurantta girdiğimde Emir ordaydı bile.  Selam verip karşısına oturdum.

Emir: siparişleri verdim .

İyi yapmışsın bayağı acıkmışım.

Enir: Cansu nasıl?  Ne yapıyor?  Bu hafta takılıyormu bizimle?

O da ne yapsın teyzesi gil  orda yemeye davetliydi.  Bu hafta sonu gelemiyor .  Nisa nın nişanı var.

Siz ne zaman düşünüyorsunuz?

Şimdilik istemiyorum.  Biliyorsun Cansuyu çok seviyorum ama evlilik için hazır değilim.

Emir:  bencede acaleye getirtneyin. İyi düşünüp karar vermek lazım.

Yemeklerimizi yedikten sonra birşeyler içmek için beyoğlunda bir cafeye geçtik. Emir ile otuturken Cansu dan mesaj geldi.

Aşkım ne yapıyorsun? Kaç saatir hiç yazmamışsın.

Tam geri yazacaktım ki Aylin ve Eylülü gördüm.

Kızlar, diyip elimle yanımıza gelsinler diye hareket çektim. Selamlaştıktan sonra kızlara içecek ısmarladık.
Telefonuma bir mesaj daha geldi
Aşkım herşey yolundamı?

Unutmadan cevap yazdım her şey yolunda hayatım biraz canım sıkkın. Sonra konuşuruz.

Aslında canım sıkkın değildi biraz vicdanım beni rahatsız ediyordu yalan söylediğim için.

Sen ne yapıyorsun?

Hemen geri yazdı kuzenlerle oturuyoruz. Tamam sonra konuşuruz

Selam söyle öptüm.

Kızlar ile bayağı keyifli vakit geçirdikten sonra Eve gittim. Tam üzerimi değiştirdim yatağa girdim. O sırada Cansu aradı.

Aşk virajda Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin