3. Bölüm Cansu

135 18 145
                                    

Odama girer girmez kendimi yatağa attım. Kardeşimde koltuğa uzandı.

Off..ayakkarım perişan  ya.

Zeynep: Benimde her yerim ağırıyor. Ama çok güzel eylendik, değilmi?

Kesinlikle çok güzel geçti. Yorulmamıza deydi.
Nisa ve Hüseyinin nişanı vardı bugün. Nişan bitdikten sonra gençlerle birde eylenmeye gittik. Babamı çok zor ikna ettik. Şaşırmıştık annemin izin vermesine.

Zeynep: çok şülür kazasız belasız atlatdık ya.

Ay evet, çok şükür. Gıçık Kübra yüzünden ayakkabılarımı bir saniye bile çıkarmadım.

Zeynep: evet, doğru niye ? Ne dedi ki? Ben anlayamadım tam olarak.

Tam gerizekalı bu kız. Ben laovobadan çıktım sizin yanınıza gelirken zor yürüyordum artık ayakta durmaya mecalim yoktu. Neyse dedim ki Babetleri giyerim diye. Bağırarak böyle diyor aa Cansuya bakın ayakkabılarla yürüyemiyor hahaha diyede güldü üstelik. Bende sinirlendim dahada çıkarmadım.

Cansu, sen gerizekalı mısın? Bana ne ondan ne derse desin onumu takarım ben?! Boş kalmışsın işim yokta onun lafıyla rahattımdan vazgeçeyim.

Ne biliyim ya gıcık olunca bir şey demedim.

Zeynep ciddi yüz ifadesi ile bana bakıp: Arda neden gelmedi ?

Off,yeznep, sanki bilmiyorsun.

Zeynep: ay, ben gerçekten bilmiyorum.

Annemlere ne deseydim? Bakın bu Arda. Biz sevgiliyizde yarın birgün bizde evleneceğiz.

Zeynep oturuyordu şimdi : he Cansu helal olsun sana nasılda bahanelerin var. Şuna deki  Arda ya dedim nişandan sonra eylenmeye gidiyoruz o ama arkadaşlarımla çıkacağım dedi.

Aklıma gelmedi onu çağırmak baştan deseydin ya o zaman.

Zeynep ayağa kalktı: neyse ben yatmaya gidiyorum ne halin varsa gör ben karışmıyorum.

Sen hep öyle diyorsun sonra yine bir şey dersin. Zeynep kızmasın diye güldüm. Hadi. allah rahatlık versin.

Sağ ol sanada. Makyajını çıkarmadan uyuma!

Zeynep kapıyı kapattıp çıktkı. Makyajımı çıkarmakla uğraşanam şimdi. Zeynep haklıydı. Aslında Arda ya gelmesi için yazmıştım. Kardeşimin dediyi gibiydi Arda arkadaşlarıyla takılıuorum dedi.
Kaç saat geçti ve halen yazmadı.

Ardayı düşüne düşüne uyumuşum. Annrm odama girince uyandım.

Anne, ne oldu sabah sabah ?

Annem: ellinin körü oldu. Kaç kere daha gelmeliyim  yanına uyanadın diye?

Ne olur biraz daha uyusam? Bir pazarımız var.

Annem kızarak : Pardon, anlamadım. Bir pazarın mı var?

Ya. Anne babam demeden ben diyeyim dedim.

Annem: baban kızıyor bir pazar kızlarımla kahvaltı yapamayacak mıyım diye . Hem pislik yüzünü yıkamadanmı yattın?

Anne, sabah sabah başlama. On dakikaya gelirim.

Annem odadan kapıyı seslice çarpıp çıktıkran sonra elime telefonumu aldım . Arda iki kere aramış. Yazdığı mesajları okumsya başladım.

04:58 Aşkım? Evde misin?
04:59 aşkım bana kızdınmı?
05:07 hayatım?
05:47 aşkım özür dilerim. Biliyorum bana kızdın ama söz veriyorum hatamı telafi edeceğim. Seni çok seviyorum lütfen bana küsme. Uyandığında beni ara.

Hmm...aslında gerçekten çok kırgındım ama kıyamam ona. Belliki oda çok üzülmüş. Neyse uzatmanın bir gereyi yok

Kahvaltıdan sonra konuşuruz.

Üzerime spor pantolon ve tişört giyip tuvalete  gittim.

Günaydın family.

Babam : günaydın teşvik edebildiniz çok şükür.

Boah babişko aşk olsun.

Zeynep: makyajını çıkarmadanmı yattın sen?

Nasıl olsa çıkarıp  yattım işte.

Baba: dün gününüz nasıl geçti  anlatın bakayım.

Kahvaltıdan sonra odama gidip Arda ya yazdım.

Günaydın.

Hemen aradı.

Efendim Arda?

Aşkım günaydın. Ne yapıyorsun?

Hiç sen? Öyle hemen barışmayı düşünmüyordum . Biraz trip atayım.

Hayatım, sen bana  küsmütünmü. Ama ben senin gönlünü alurım.

Hmm...

Hadi hazırlan buluşuyoruz. Bütün gün birlikteyiz .

Bilmiyorum ki...

Arda gülüyordu: hadi tatlım hazırlan.

Telefonumu kapatdıktan sonra duşa girdim.
Saçımı kurulayıp kardeşimin odasına girdim. Arkamdan kapıyı kapattım.

Zeyno, ne yapıyorsun?

Hiç internet de takılıyorum . Sen?

Arda ile buluşmak istiyorum.

Zeynep gözlerini çevirerek: anlaşıldı birlikte evden çıkacsğız.

3 yıldır burda yaşamamıza rağmen pek arkadaşımız yoktu. Benim iş arkadaşlarım, Zeynebin üniversite arkadaşları birde kuzenlerimizin arkadaşları. Onlar ile fazla samimi deyildik.

Daha sonra hazırlanıp kardeşimle birlikte evden çıktık . Kardeşim Nisa ile buluşacaktı. Kardeşim beni Arda ile buluşacağımız Sahile bıraktı. Ardayla buluşmaya gidince arabayı ona bırakıyordum. Aslında benim arabamdı ama genelde ortak kulanıyorduk.

Zeynep: arada haberleşiriz.

Tanam deyip arabadan indim. Ablam da kardeşimde Arda'nın beni oyaladığını düşünüyordu ama ben tüm kalbimle beni sevdiğine inanıyorum.
Arda nin beni beklediği yere yürümeye başladım. Onu görünce durakladım. Ellerini cebine sokmuş denize bakıyordu. Baya dalgın duruyordu. Devam yürüyordum aramızda bir kaç metre kalmıştı beni gördü.
Arda 183 cm boyunda ve zayıftı. Kısa siyah saçlı ve kahverenkli gözleri vardı. Çok yakışıklıydı öyle bir gülüşü vardıki herkesi kendisine aşıl ediyordu. Siyah pantolon ve üzerine mavi renginde  kazak giymiş .
Bana doğru dönüp kollarını açtı.

Arda: aşkım benim, meleğim,söyle sensiz neyleyim...

Gülerek Ardaya sarıldım o şarkıyı devam söylerken. Çok  güzel sesi vardı. Sabaha kadar şarkı söylese hiç bıkmadan dinlerdim. 

Aşkım bu kadar yeter. Kollarından kurtulnaya çalışıyoryordum.

Arda : kal yanımda uğrunda deliriyorum
Küçücüğüm kal yanımda...

Arda şarkı söylüyordu böylece uzun süre birbirimize sarılı kaldık.

Aşk virajda Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin