Nisa: Cansu, hayırdır bu aralar ne kadar mutlu gözüküyorsun.
İyide herzamanki halim.
Nisa: tabi canım bizde yedik.
Açıkcası şudur, çok mutluyum çünkü Arda da Hüseyin'in Doğum gününe gelicek ya ondan.
Nisa: iyide Cansu, Arda neden gelmesinki? Aile olacağız.
Elif: hayret Annesini iknamı etmiş?
Hayır, yine başladık . Bu aralar annesiyle konuşsun istemiyorum. Pazar günü çok pişman olduğunu söyledi gelemediği için. Nişandan sonra bizde evlenelim dedi. Bende ona çok eğlendiğimizi söyledim iyice üzdüm onu.
O yüzden Annesiyle konuşup daha çok üzülmesini istemiyorum, anladınızmı??Nisa: ee o zaman niye mutlusun?
Dün birlikte Hüseyine hediye aldık. Sonra bana, sen istersen cuma erken gelip size yardım ederim. Nisa biliyorsun arkadaşının Cumartesi doğumgünü var ve bana yinede istersen gitmeyelim diyor. Sen nasıl istersen öyle olsun.
Zeynep: bence git o zaman. .
Elif: kimin Doğumgünü varki?
Mert'in. Arda bu aralar ters. Ben gitmek istiyorum bu sefer o istemiyor. Güzel elbise sipariş verdim diyorum ama hiç umurunda değil. Emir i uzundur görmedim. Dün alışverişte Emir Ardayı aradı. Sonra telefonu bana verdi. Çok ısrar etti gel diye. Bakalım gidecek miyiz.
Zeynep: bence gidin. Arda abiyi ikna etmelisin.
Daha sonra kızlar ile yani Nisa, Elif, Zeynep ve ben Hüseyinin doğum günü için alışverişe gittik. Hüseyinin annesigilin evde olmamaları bizim için çok iyidi.
Çünkü böylelikle Arda da gelebilirdi.
Cuma günü hep birlikte Hüseyin'in evine gittik hazırlık yapmak için.Elif: Makarna salatasını tombalıklı yapar mısın Cansu?
Hüseyin: aman aman kalsın. Cansu, sakın, çok kötü ya.
Elif: enişteee, çok güzel tadı.
Zeynep : Elif ve Cansu nun zevki aynı yani zevksizler.
Ay Zeynom, sen çok zevklisin Allahtan.
Zeynep : evet, çok şükür öyleyimdir. Enişte , kaç kişi çağırdın?
Hüseyin: biz, Arda toplam 15 kişi olacağız.
Nisa: Arda kimseyi getirmiyormu? Yanlızmı gelecek?
Heee, ne alaka? Arda neden biriyle gelsin ki?
Daha sonra hazırlığımızı bitirip ortalığı toparlayıp oturduk diğerlerinin gelmesini bekledik.
Nisa: acıktım ya, bağıi vaktinde gelseler.
Nisa çok şirindir. Hüseyin ile çokta yakışıyorlardı. Zil çalınca ayağa kalktım. Ben bakarım, kesin Arda'dır. Kapıyı açtığımda gerçekten Ardaydı.
Aşkım, hoşgeldin, deyip boynuna sarıldım. Çok mutluydum. Bütün gün Arda ile birlikte olacaktım.
Arda: hoşbuldum tatlım.
Hüseyin: hoş geldin Ardacım, gel içeri.
Arda diğerleri ile de görüştükten sonra yanyana oturduk. Arda elini omuzuma koyup beni kendisine çekti. Diğer eli ile elimi tutdu.
Nisa: eee neyaptın görüşmeyeli ?
Arda: hiç ne olsun bildiğiniz gibi. Bu arada tebrik ederim nişanlandınız darısı bize.
Hüseyin: teşekkür ederiz Âmin. Arda elinizi çabuk tutun çifte düğün yaparız.
Nisa: ay, çok güzel olur.
Elif: Emir neyapıyor? Ben onu bayağıdır görmüyorum.
Ben kötü kötü Elife bakıyordum. Gerizekalı ya, taktı Emire. Sanki Emir sana bakar.
Arda: Emir?
Elif: varya senin arkadaşın. Daha takılmıyormusunuz?
Arda: ha benim candostum Emiri soruyorsun. İyi neyapsın.
Zil çalınca Zhüseyin kapıyı açmaya gitti.
Elif: o neden gelmedi?
Bu kız gerçekten normal değil.
Arda: neden gelsin ki? Yani Hüseyini pek tanımıyor sonuçta.
Diğerler sesli şekilde içeri girince bizde ayağa kalktık . Gökhan Arda ya selam verdikten sonra bana döndü. Ardanın hemen suratı asıldı. Elini belime koyup kendine doğru çekti. Zeynep Gökhanın benden hoşlandığını Ardaya söylemişti. Sırf gıcıklığına.
Gökhan: cansu, bu arada tekrardan ellerine sağlık. Hayatımda yediğim en lezzetli karaorman pastasıydı.
Eyvah, şimdi yandım . Afiyet olsun...
Arda: pasta? Anlamadım ?
Hayatım, sonra konuşuruz. Gerçi çokta önemli birşey değil. Gökhan uzaklaştıktan sonra anlatmaya başladım. Elif rıca etti yapar mısın diye ben Elif için yapıp verdim. Meğersem Gökhan içinmiş. Sonra kızarsın diye sana bir şey diyemedim. Kızdınmı?
Arda: bir daha yapmayacaksın.
Elimi tutup: bu güzel eller birtek bana pastalar yapacak, tamam mı?
Tanam deyip sarıldım.
Arda: aşkım, seni çok seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk virajda
RomanceBu fırtınalı aşk hikayesinde, Cansu ve Arda karşılaştıkları zorluklardan virajı alıp Aşklarını yaşayabileceklerimi. Gelin hep birlikte bu aşıkların sevdasına göz atalım. Ve birlikte hüzünlenelim, birlikte gülelim ve birlikte kızalım. Değerli dostlar...