Poděkování🖤🖤

1.8K 58 1
                                    

Nemůžu tomu uvěřit. Tenhle příběh mi sám o sobě přišel jako něco, co je fakt příšerný a píšu to jen proto, že nemám co jiného na práci.
Taky jsem si myslela, že si to možná přečte jedna moje kamarádka, nebo něco podobného, ale během pár měsíců jsme nasbírali 20 000 shlédnutí a kolem 5 000 hvězdiček!
Každý den mi wattpad píše další a další oznámení od nových fanoušků, které můj profil nasbíral, nových hvězdiček, nebo komentářů a mě to nutí pokaždé se od srdce usmát.
Jestli to čtete jen z nudy, nebo jen protože vás to baví, nebo jste možná tenhle příběh rozklikli a hned zase odešli s myšlenkou, že toto je opravdu špatná kniha takže si tohle poděkování pochopitelně nepřečtete, ale i tak děkuju.
Vaše komentáře, hvězdičky, nebo pro mě jen to vědomí, že se Posedlý někomu líbí, mi dokáže vykouzlit úsměv na tváři.

Zároveň příběh Nezlomný (2.díl Posedlého) nabírá více a více přečtení a kladných ohlasů, a to mě strašně moc těší.

Nikdy bych si nemyslela, že by se moje směšné výplody fantazie mohli líbit tolika lidem a proto mě opravdu překvapilo, když jsem vyděla, jaký má tenhle příběh ohlasy.

Nechci zde mlít pořád to stejné dokola, jelikož vím, že jistě chápete co touto ,kapitolou' chci říci.

Děkuju.
Strašně moc neuvěřitelně a nepopsatelně děkuju.
Z celého mého srdce doufám, že se uvidíme u dalších, příběhů, kapitol, jednodílovek, nebo čehokoliv, co by se dalo považovat jako výplod mé fantazie.
S pozdravem:
Haadej_kdo

❤❤❤

Posedlý [Ereri] (I. Díl) ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat