O gün Ateşle başka konuşmadık. Ona aşık olmadığımdan eminim.
Irmaktan
- Ela Bi baksana
-Hee ne oldu
-Zeynebi ilk defa böyle gördüm. Aşık olabilirmiydi yok be Zeynepten bahsediyoruz sonuçta. Su ana kadar Zeynebi sadece ismini soylemek istemediğim kisiyle tanıştığı zaman boyle görmüştüm.
- Yok be hiç düşünmüyorum öyle şeyler olucağını. Hem dordumuzde onlaardan sonra hic kimseyle çıkmadık.
- Melekte Utkuya cok fena bakıyo. Uff neyse boşver.
- Aynen
Ismaili biri aradığı için arka bahceye gitti ve konuştu. Biz kahvaltıyı topladık. Film izliyoduk. Anca gelebildi. Irmak ani bi çıkış yaptı.
-Offff hani biz biyerlere gidicektik. Bu nu bağırarak söylemişti.
- Sen yeterki iste askiiim
- Of zeynep of bunu ustundekilerle mi söylüyosun?
Sonra sessizce
- Nerden cikti bu rahatlık. Cocuklarla onceden tanisiyomuydun?
- yaa benim aklimdan cıkmış. Cocuklarla da tanışmıyorum. Neyse ben üstümü giyiyorum.
- Tamam
Yukarı çıktım ve soyle bişiy giydim.Dışarı çıktık. Ilk once alışverişe gittik. Sonra bowling oynadık. Son olarak hamburger menüsü aldık. Yedik ve eve döndük. Yorulmuştum. Ateşlerde gitmişti. Kızlar bugün bizde kalıcak. Ee tabiki klasik bi şekilde hepimizin elinde nuttellalar ve cipsler korku filmi huzur aslinda korku filmiyle pek huzurlu olamadık. Cok korktuk. Ve bilin bakalım ne oldu? En korkunç yerde elektrik gitti. Cok ama çok korktuk. Biraz sonra elektrik geldi. Filme devam etmedik. Ve Talkshow açtık. Tolga Çevik cok komik hareketler yapiyodu. Cok güldük. Sen anlat karadenizin son bölümünün özetini izledik. Saat 3:00' dü artık uyumaya karar verdik. Hiçbirşeyi toplamadık. Ne yapiyim çok usengeciz Yatağıma uzandım instagrama bakıp çıktım. Biraz sonrası karanlık....
Arkadaşlar bölümleri kısa yazıyorum. Biliyorum. Fakat aklima fikir gelemiyo sizce olaylar bu hızla gitsinmi lutfen yazın. ♥️😘♥️