HIRSIZ😰😵

1.2K 84 8
                                    

Arkadaşlar size yalvarıyorum. Lütfen yorum yapin aklima fikir gelmiyo. Önceki bolumlerimde de yorum yapmanızı istedim. Fakat 1 tame yorum bile yok. Kitabimdaki gelismeler nasıl olsun? Bölümleri kosa mi uzun mu yaziyim?Simdiden sizlere tessekkür ediyorum. Hayatınızda başarılar dilerim...

Bugün okul var. Ve düşünün bakalım ilk ders ne Matamatik. Dördümuzde Matamatik dersini sevmiyoruz. Ve ateş bizim sinifta. Yine hıçkırmak istemiyorum. Hazırlanıp evden ciktim. Sabahlari kahvalti yapmayi sevmiyirum her zaman okula gidince yiyiyorum . Ve tabi kizlarda öyle.

Irmaktan
Ismail denen su çocuktan kurtulsam iyi olucak. Onlardan sonra kimseyle cikmadim. Çıkmaya da niyetim yok! En son bana çıkma teklifi eden çocuğun kolundaki iki kemik kırılmış. Cocuk bu okula bidaha gelmedi😈🤭 Aslında çocuk iyi ama yinede beni yicekmis gibi bakmasindan rahatsız oluyorum. Inşallah Zeynep yeminini bozup Ateşle çıkmaz. Buna izin veremem bi kere hata yaptık bidaha asla! Ya yine aynısı olursa...

Zeynepten
Ateş çok hoş bi çocuk biraz öküz olsada... Ateşinde benden hoslanmasindan bi bakımdan korkuyorum. Çünkü o gerizekalilardan sonra bidaha kimseyle cikmamaya yemin etmistik. Yapamazdim. Insallah Melek yeminini bozmaz. Birazcık Utkuyu yiyicekmis gibi bakiyoda...

Neyse ya bunları sonra düşünürüm. Ateş;
- Naber
- Iyi
- Beni de sorduğun icin cok sağol
- He pardon biraz dalgınım.
- Ee ben sey dicektim. Ders programını verebilirmisin. Ben sana numaramı versem. Yanlış anlama tabiki ders programını attıktan sonra numaramı silebilir yada engelleyebilirsin.
- Yok yok bunda yanlış anlasilicak bişiy yok. Telefonum yanimda veriyim numaranı yaz.
- Tamam
-Ee tamam, peki, al !
         Biraz siritti ve telfonumu alip numarasını girdi. Matamatik dersini her zamanki gibi hiç dinlemedim. Ama ne yapıyım matamatik öğretmenimizi hic nir zaman pozitif  gormedik. Adam oyle bi anlatiyoki cok sıkılıyoruz. Ben bunları dusunurken zil çalmıştı bile . Irmak yanıma geldi
- Ateşle aranda bişiy mi var!
- Ne alakası var ne diyosun saçmalama. Biliyosun onlardan sonra kimseyle sevgili olmayacağımıza yemin ettik! Bunu biliyo olmana rağmen nasıl boyle konusursun!
- Zeynep, biliyorum ama telefonunu ona verip numarasını girmesini istediğini gördüm, duydum.
- Sadece ders programını ona aticaktim o kadar !
- Özür dilerim.
- Sorun yok. derse girmek istemiyorum. Eve gidelim ,hadi .
Melek;
- Bugün bizde kalacaktınız. Bilin bakalım ne yaptım.
- Bilmem
- Zeynebin en sevdiği yemek desemm
Üçümüz bi ağızdan sarma dedik.
Annemi aradım. Ve meleklerde kalacağımızı soyledim. O akşam çok eğlenceli geçti. Her üç gunde bir birisinde kaliyoruz. Ve cok çok amaa çok eglenceli oluyo. Bugün policeman şarkısıyla nasıl dans ettiğimizi görmeliydiniz. Meleğin annesiyle babası evde olmadığı icin rahattık. Sarhoş olsam bile boyle haraketler yapmazdım. Delirmiştik... Us katta yattık. Asagidan ses geldiği için aşağıya inmek istedim. Ama korktum Kızları uyandırdım. Sesler hala geliyodu. Diş kapının deliğinden baktığımızda iki erkek büyük ihtimalle hırsız kapiyi zorluyordu. Korkudan olucektik. O anda ateş mesaj gonderdi. Uyudun mu ? Ders programını gondermedin.
- Ateş çabuk polisi ara Eve hırsız girmeye çalışıyo.
O anda yukarı kata doğru çıktık. Yukarı kattaki pencereden baktık. Polisler hala gelmemisti. O anda dış kapının açıldığını duyduk. Korkudan olucektik. Melegin odasina girdik ve meleğin makyaj yaptığı aynayı kapini onune ittik. Kapiyi kilitlemiştik ama dışkapiyi actiysa burayi da açar diye düşündük.
   
        Ela sürekli pencereden bakıyordu. Ateşe polisi aramasını söylediğimi kizlara anlattığım icin polisi bekliyorduk. Ama her an kapı acilabilirdi. Ozellikle ELA ağlayacak gibi olmuştu. Çok gergindik. O anda aklımıza bir fikir geldi eğer polis sireni sesini açarsak korkup kaçıracaklar dı.  Ama yapmamiza gerek kalmadı. Polisler gelmişti bile. Hırsızları yakaladılar. Ateş ve diğerleride polislerle gelmislerdi. Reflex olarak ateş gelince yine hıçkırdım. Artık bıktım bu hıçkırma olayindan eskiden kafaya takmiyodum. Ama artık....

O gece korkudan yatmiyicagim kesindi fakat bi anda uyuya kalmışım farkinda olmadan. Zaten gerisi karanlık...

4 DELİ KANKA (Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin