Eladan
Dün Zaynep'ler deydim. Ateş'le ilgili şeyler anlattı. Tam ağlıyacaktım bende, gözlerim dolmuştu ki kapı çaldı. Oflaya poflaya kapıyı açtım. Açtığıma pişman oldum. Çünkü Aylin ve grubu karşımdaydı. Tam kapıyı kapattacaken Aylin eliyle kapyı ittirdi.
-Defol git burdan! (Ela)
-Aa Ela'cım sen misafirlerini böyle mi karşılıyorsun(?)(Aylin)
- Sana defol git dedim! (Ela)
-Niyeymiş? (Aylin)
-Çünkü senin gibi boş insanların kardeşlerimi rahatsız etmesine izin vermiyicem. (Ela)
-Buraya Ateş'i ve diğerlerini rahat bırakmanızı söylemek için geldik. (Aylin)
-Diğerleri? (Ela)
-İsmail, Utku ve Fırat! Özellikle Ateş!(Aylin)
-Rüyandamı gördün ha ama doğru ya rüyaların tersi olur.(Ela)
-Bana bak bu burda bitmedi! (Aylin)
-Ay çok korktum(Ela)Zeynep'ten
Hatırlatma
Okulun bahçesine girdim. Gördüğüm manzarayla gözlerimin dolmasına engel olamadım.Hemen kendimi toparladım. Sonuçta ben değil o kaybetti.O kız Ateş'le sarmaş dolaştı. Ateş hemen yanıma geldi. Ateş'e tiksinirce bakıyordum.
-Naber aşkım?
-Aşkım?
-Evet aşkım.
-Utanmıyorsun değil mi?! Üç kızı aynı anda yürütmeye utanmıyorsun! Defol git ve bir daha karşıma çıkma!
Koşarak ordan uzaklaşıyordum. Olamaz çok hızlı koşuyor. Ateş peşimden koşuyordu. Bir an arkamı döndüğümde Ateş yoktu. Beden salonuna girdim. Biraz kafa dinlemek istiyordum. Ateş'in böyle bir şey yaptığı aklıma geldikçe ağlıyordum. Uf evet göz makyajım aktı. Tam çıkacaktım ki Cengiz içeri daldı. Kapıyı kilitlemişti, ne yapıyordu?!-Defol git burdan!
-Zeynep ben seni geri istiyorum.
-Nasıl bu kadar iğrençsiniz!
-Herkes hata yapar. Bana bir şans daha vermek zorundasın!
-Zorunda falan değilim! Hem... Ben seni sevdim aldattın. Ben bi adam daha sevdim o da beni öldürdü.
-Kime aşık oldun?! Kimi sevdin!? Sen benden başkasını sevemezsin!
-Sen benim için bir hiçsin!O anda kapı açıldı, içeri Ateş girdi.
-Ne oluyor burda?Zeynep neydi o hâlin? (Ateş)
-Sanene! (Cengiz)
- Sanene! Hem sana soran oldu mu lan!? (Ateş)
-Asıl sanene Ateş! Artık bir şeyim olmadığına göre sana hesap vericek değilim. (Zeynep)
Cengiz'e dönerek
-Senin tarafını tuttuğumu da sanma! (Zeynep)
Evet yine ağlıyordum. Yeter artık niye herkes benim canımı niye yakıyor? Çantamı alıp okuldan çıktım. Aylin karşıma çıktı. Hayret yanında çetesi yoktu.
-Ne var, ne istiyorsun? (Zeynep)
-Ateş'i bırakmanı istiyorum. (Aylin)
-Al tepe tepe kullan Ateş'ini (Zeynep)
Hızlı adımlarla yanından gittim. Giderken omzuna çarpmayı da unutmadım. Annemler bir haftalığına teyzemlere Ordu'ya gittiği için evde kimse yoktu. Defne'de okuldaydı. Eve giderken iki kavanoz Nutella aldım. Şarkıyı açıp kulaklığımı taktım ve sahilde yürümeye başladım.Ben bir tek kadın sevdim
O da sensin, o da sensin
Ben bir tek sende yandım
Alevlendim, delilendimBen bir tek adam sevdim
O da sensin, o da sensin
Ben bir tek sende yandım
Alevlendim, delilendim....Şarkıyı dinlerken gözümden yaş akmasını engelleyemiyordum. Kulaklığımı biri tutup çekti. Arkamı döndüğümde Ateş arkamdaydı. Beni kucaklaması biraz ani oldu. Kabul ediyorum benim için çok aniydi.
-Ateş bırak beni!
-Konuşucaz.
-Benim seninle konuşucak bir şe-
-Var! Çok şey var!👫👫👫👫👫👫👫
-Ateş nereye gidiyoruz!?
-Susmak bu kadar zor mu?
-Merak etme, sana katlanmak kadar değil!
-Zeynep bana laf atmaya çalışana ka-
-Ben çalışmam ,yaparım!
-Geldik.
-Burası neresi?
-Ne kadar meraklısın.
-Senin kadar olamaz!
Ateş elini yukarı kaldırmış, sabır çekiyordu. Bu hâline normalde gülerdim ama şu anda iğreniyordum.★☆★☆★☆★☆★☆★☆
Ateş beni bir ağaç eve getirmişti. Ağaç ev benim küçüklükten kalma bir hayalimdi. Konumuza dönelim.
-Ateş,gerçekten, ciddiyim seninle konuşmak istemiyordum.
-Ben istiyorum çünkü ortada yanlış anlaşılma var.
-Tamam
-Zeynep lütfen
-Ateş tamam dedim.
-Ciddimisin?
-Fikrimi değiştirebilirim.
-Peki.Zeynep ilk öncelikle nerden başlıyım?
-Arkandan bağıran kız kimdi?
-Iıı... Eski sevgilim Derya. Beni en yakın arkadaşım Erdem ile aldattı.
-Neden bana bişiy söylemeden gittin?
-Doğrusu sana söylemeyi düşünmüyodum.
-Neden?
-Üzülmeni istemem.
-Onunla nereye gittiniz?
-Rahat konuşabileceğimiz bir cafe'ye.
-Ne konuştunuz?
-Ona ikinci şans vermemi söyledi. Hayır, sevgilim ve beni rahat bırak dedim ve kalkıp gittim.
-Kapını açan kız kimdi?
-Hangi kız?
-Bugün okulda sarmaş dolaş olduğun kız kimdii?
-Açelya mıı?
-İsmi her neyse. Kimdi?
-Açelya benim kardeşim.
-Gerçekten mi?
-Gerçekten.Ay şu anda Ateş'e sarılıyorum. Kalbim küt küt atıyor.
-Ben zaten biliyodum beni aldatmıyıcağını.
-Kesin öyledir. İkimizde gülüştük.
-Zeynep?
-Efendim.
-Bu gün burada kalalım mı?
-Şeyy...eee...
-Anne bahanesini uyduramazsın prenses. Annenin Ordu'da olduğunu biliyorum.
-E madem öyle niye olmasın.Ateş telefondan cips, kola ve pizza sipariş ediyordu. Ben ise film seçiyordum. En sonunda korku filmlerinden birini seçtim ve yerime oturdum. Ateş'te yanıma oturduğunda sordum.
-Ateş bizim siteye mi taşındın?
-Evet,çok güzel diğil mi?
-Evet.Film'de ara sıra korkup Ateş'e sarılıyordum. O ise benim bu halime gülüyordu. En son film bittiğinde nereye yatacağı mı sordum. Ateş'te gösterdi. O akşam Ateş'le geçirdiğim en güzel akşamdı...