Bella pov.
Ik word wakker en doe mijn ogen open. "Gefeliciteerd", zegt Edward's lieve stem. Ik glimlach.
Vandaag is mijn verjaardag. Ik ben nu zeventien.
Ik stap uit bed en pak mijn twee jurken. Ik doe toch mijn eigen keus. Ik wil net naar de badkamer lopen als de deur open gaat. "Gefeliciteerd", schreeuwt Alice en geeft mij een knuffel. "Jongens uit kamer", schreeuwt Alice blij. Edward loopt de kamer uit. "Bella ik ga je heel mooi maken", zegt Alice blij.
Iemand klopt op de deur. Ik kijk en zie Rose, Jane en Eline. "Wij gaan ook mee helpen", zegt Rose.
Later...
Ik ben echt heel mooi gemaakt door Alice en de andere. Ik ben zo blij.
Later...
Aro mijn andere vader is er ook. Ik ben zo blij dat mijn echte vader en moeder hem mogen. Nu is het echt een grote familie.
Het is bijna avond en Edward vroeg mij als het avond is in de tuin te wandelen. Ik vond dat heel leuk.
"Bella zullen we in de tuin wandelen?", zegt Edward. Ik knik. We lopen door een deur en we zijn in de tuin.
Het is al een beetje donker. Opeens verlicht de tuin. Overal hangen lichtjes. Het is prachtig. Ik zie dat er een tafel in het midden van de tuin staat. Er staan kaarsjes op in een vorm van een hard. Dat is zo romantisch.
We lopen naar de tafel. Ik ga zitten. Edward haalt een picknickmand tevoorschijn.
"Ohhh Edward dit is zo romantisch", zeg ik. Edward glimlacht. Van die glimlach val je flouw.
Ik eet het eten wat Edward heef mee genomen. Het is heerlijk eten.
Ik en Edward praten over van alles.
"Bella ik wil je iets vragen?", zegt hij. Ik knik.
Edward staat op en gaat voor mij staan. Hij gaat op zijn knie zitten.
"Lieve Isabella CORIANA SWAN", zegt Edward.
Hij haalt een doosje achter zich vandaan en maakt het open. Er zit een prachtige ring in.
"Wil je met mij trouwen?", zegt Edward.
WAT VONDEN JULLIE ER VAN?
COMMENT / VOTES / follow me
Xxx Lisa.
JE LEEST
Blinde Bella Volturi. (Dutch) ✔️
FanfictionHet is een soort van Twilight maar dan anders. Boek 1 Het gaat over Bella. Ze wordt gevonden voor het kasteel van Aro. Aro brengt haar groot. Bella is blind en kan niks zien. Ze heeft wel een gave. Wat haar gave is vertel ik nog niet. Lees maar mijn...