Deel 2: H 13

543 43 7
                                    

HEY LIEVE LEZERS, IK WIL FF VRAGEN OF JULLIE DIT VERHAAL NOG LEUK VINDEN?
IK ZIE DAT ER MINDER LEZERS DIT BOEK LEZEN.
I HOPE YOU YOU LIKE THIS H:)

Liv pov.

Ik open mijn ogen.

Vandaag is de dag. De dag dat ik naar de disco ga met Dave.

Er word op de deur geklopt. "Binnen", zeg ik. Alice loopt de kamer binnen. "Hey Liv", zegt ze. "Hay", zeg ik terug.

"Zullen we je klaar gaan maken?", vraagt Alice. Ik kijk haar raar aan. "Alice het is ochtend", zeg ik. "Het is middag", glimlacht Alice. "Ooh", zeg ik. Ik knik.

Net als ik uit bed wil stappen word er nog een keer op de deur geklopt. "Binnen", zeg ik.

Esme komt binnen met een dienblad. "Eerst even iets eten en dan gaat Alice je klaar maken", zeg Esme met een glimlach.

"Dankjewel", zeg ik. " graag gedaan lieverd", zegt ze.

Ik eet het op en stap uit bed. Ik loop met Alice naar Alice kamer.

Later..

"Klaar", zegt Alice. Ik draai mij om en bekijk mij in de spiegel. Ik zie er best mooi uit. "Tnx Alice", zeg ik.

Ik geef Alice een knuffel, ze knuffelt terug.

"Hoe laat is het?", vraag ik. "Het is bijna avond", zeg Alice. Ik knik.

"Zullen we gaan?", vraagt Alice. Ik knik weer. We lopen naar beneden. Ik geef mam een knuffel en loop met Alice Nasr buiten. We stappen in de auto en rijden weg.

Ik heb met Dave afgesproken dat hij staat te wachten bij de ingang van het gebouw.

"Heb je er zin in?", vraagt Alice. "Ja heel erg", zeg ik blij.

Na een half uur rijden parkeert Alice de auto.

"Veel plezier", zegt Alice. "Tnx", zeg ik en ik loop richting het gebouw.

Ik zwaai Alice uit tot ze is een klein stipje in de verte is.

Ik draai mij om en zie Dave, ik ren naar hem toe. We lopen samen in het gebouw.

"Zullen we op het podium", zegt Dave. Ik knik. We lopen samen hand in hand naar het podium en beginnen te dansen.

Iedereen kijkt naar ons, ik negeer het en dans verder.

Na een paar uur te hebben dansen lopen we naar buiten. "Liv ik wil je iets vragen", zegt Dave. Ik knik. "Maar niet hier maar ergens daar", zeg Dave. Hij wijst naar het bos. We lopen samen naar het bos. "Er is daar achter een brug zullen we daar naartoe gaan?" Vraagt Dave. "Is goed", zeg ik. We lopen maar de brug.

"Dave ik wil je iets vertellen", zeg ik. Hij knikt.

"Nou Dave we kennen elkaar al best lang en ik wil vertellen dag ik..." Ik stop met vertellen. Ik zie een jongen voor mij. Omg ik kan zien. Ik kijk goed naar de jongen. Opeens schik ik. Zijn ogen zijn niet blauw ze zijn rood.

Rode ogen betekend vampier. Dave is een vampier. Ik raak in paniek. "Wat heb je?", zeg Dave.

Opeens zie ik dat Dave's ogen donker zwart zijn. Ik weet wat zwart betekend. Dat betekend dat ze honger hebben.

Opeens zie ik weer zwart en moet ik op mijn gevoel af.

Ik ga niet tegen Dave zeggen dat ik gavens heb. Ik wil hier zo snel weg. Ik kijk Dave recht in het gezicht aan.

"Nou ik wilde zeggen dat jij hebt gelogen", zeg ik boos. "Wat?", zegt hij. "Dave je bent een vampier en dat weet ik omdat ik net even kon zien en zag dat je rode ogen hebt, maar nu heb je zwarte ogen", zeg ik.

"Jij stom kreng, je hebt gelijk, ik ben een vampier", zegt hij. Nu is mijn kans. Ik ren weg maar voordat ik een stap verder heb gezet heeft Dave mijn arm. "Jij gaat nergens heen", zeg hij gemeen. Hij draait mijn arm om. Ik gil van de pijn.

"Laat mij los rot vampier", zeg ik. "Nee rot wijf", zeg Dave. Die worden raken mij en tranen komen in mijn ogen.

Hij laat mijn arm los. Nu kan ik het nog een keer proberen. Ik ren van de brug af. Ik hoor geen Dave. Opeens voel ik een harde vuist in mijn buik en ik val op de grond. "Jij dacht dat je mij te slim af was", zegt Dave lachend. "Nou Liv jij gaat gezellig met mij mee", zeg hij. "Nee dat wil ik niet", zeg ik paniekerig. Ik wil met hard schreeuwen maar ik voel een harde klap op mijn hoofd, en ik zie zwart.

SUPER BEDANKT VOOR ALLE VOTES EN COMMENTS:)
Xxx Lisa

Blinde Bella Volturi. (Dutch) ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu