Alice pov.
Ik zit op de bank. Opeens zie ik zwart en ik weet dat ik een fisioem krijg. Ik zie voor mij Liv met een jongen. De jongen heeft rode ogen. O nee hij is een vampier. Liv en hij lopen samen hand in hand naar een brug. Ik zie dat Liv opeens kan zien. Ze schikt van dat die jongen rode ogen heeft. De ogen van de jongen worden zwart. Ik weet dat liv weet dat mensen met rode ogen vampiers zijn. Ze weet ik dat ze dan mensen bloed drinken, en ze weet van ons als je dierenbloed drink dat je gouden ogen krijgt. Ik zie dat Liv schikt als hij zwarte ogen krijgt. Ik denk dat we wel weet wat zwarten ogen betekend.
Opeens is de fisioem weg. Na drie min zie ik Liv weg rennen. Die jongen rent achter haar aan. Hij geeft Liv een stomp in haar buik. Als Liv light op de grond, geeft die jongen een trap tegen Liv haar hoofd en Liv is bewusteloos.
Opeens zie ik weer wazig en ik ben weer terug. Ik knipper drie leer met mijn ogen.
Ik kijk op en zie dat de hele familie voor mij staat. "We moeten naar Liv toe", zeg ik in paniek. Iedereen komt in actie.
Later..
Ik sta op de plek waar Liv lag toen ze bewusteloos was. We weten niet die vampier naartoe is gegaan met haar.
We ruiken geen een geur. Alleen van mensen maar niet van Liv.
We weten niet hoe die dat gedaan geeft want vampiers kunnen altijd mensen geuren ruiken en ook vampier geuren.
"Wat moeten we doen", zeg ik.
"We moeten haar zoeken", zegt Sarina ongerust. Iedereen knikt en we zoeken verder.
Liv pov.
Ik open mijn ogen. Ik ben in een donker kamer en zit op en stoel vastgebonden. Achter mij hoor ik iets.
"Wie is daar", zeg ik bang. "Iemand", zegt Dave. Ik ken de stem, de stem is van Dave. "Waarom heb je gelogen dat je mijn vriend was", zeg ik. "Nou ik val niet op mensen meisjes, en ik vind ze wel leuk als mijn voedsel", zegt hij lachend.
Ik krijg de rillingen hoe hij dat zij.
"Waarom ik?", zeg ik. De tranen rollen over mijn wagen. "Liv dat zou ik je is uitleggen", zeg hij lachend.
"Nou jou oma Bella is een prinses en haar vader die haar heeft opgevoed, Aro heet hij die is de baas over alle vampiers, en hij heeft iets wat ik wil", zegt Dave. "En wie ben jij", zeg ik.
"Ik ben jou aards vijand", zegt hij. Ik snap het niet?
"Jou oma's vader die Aro heet is mijn vijand, en dat is familie van jou dus jij bent mijn vijand", zegt hij.
"En ik ben een leider van een grote vampier groep" en als ik jou gevangen neem gaan ze je zoeken, het punt is dat ik wil wat jou moeders vader heeft", zegt Dave.
"Laat mij gewoon gaan rot vampier!", zeg ik. "Pats een klap in mijn gezicht. "Jij gaat gewoon je mond houden en blijft hier rot kind!", zegt Dave.
Tranen vallen over mijn wangen. Ik was echt verlieft op Dave. Maar het was een groot vergissing om dat te zijn.
Opeens voel ik een harde klap tegen mijn slaap en ik zie zwart.ZEG PLEAS WAT JULLIE ER VAN VINDEN?
Xxx Lisa
JE LEEST
Blinde Bella Volturi. (Dutch) ✔️
FanfictionHet is een soort van Twilight maar dan anders. Boek 1 Het gaat over Bella. Ze wordt gevonden voor het kasteel van Aro. Aro brengt haar groot. Bella is blind en kan niks zien. Ze heeft wel een gave. Wat haar gave is vertel ik nog niet. Lees maar mijn...