IK ZAG DAT VEEL MENSEN MIJN VORIGE H HEBBEN GELEZEN. DAAROM HEB IK SNEL NOG EEN H GEMAAKT. HOPE YOU LIKE IT :)
Bella pov.
Nu weten we het zeker. Ik ben een half wolf en elf.
Ik kan als de jongens in wolfen gedaante zijn kan ik met ze praten en als zij met elkaar praten kan ik mee luisteren.
We weten nog niet of ik ook in een wolf kan veranderen maar dat zoeken we nog uit.
Edward en ik hebben gezegd dat we dit niet tegen Sarina gaan zeggen. Sarina is nu met Seth en we laten samen zijn.
Ik en Edward en de familie vinden het zo leuk dat Sarina haar mate heeft gevonden.
Een ding gaan we wel uitzoeken. Sarina is een half vampier en half elf maar ze heeft vast ook iets Wolfs in zich. Maar we hebben eerst besloten dat we eerst gaan kijken of ik nog iets van Wolfs in mij hebt.
Sarina pov.
Ik zit met Seth in zijn huis. Het is zo gezellig bij hem. Op alle muren zit wel iets zoals schilderen, lappen, tekening.
We zitten op de bank een film te kijken. Opeens komt er een jongen binnen.
Hij is groot en breed hij super gespierd.
"Hey Seth", zegt hij. "Hey", zegt Seth terug. De jongen kijkt naar mij.
"Ik ben Jacob", zegt hij met glimlach. "Ik ben Sarina", zeg ik terug. We geven elkaar een hand. Ik ga weer op de bank zitten naast Seth.
Ik kruip dicht tegen Seth aan.
Ik voel dat twee paar ogen naar mij staren. Ik kijk een klein beetje naar links en zie dat Jacob naar mij staart. Ik negeer het staren van Jacob en kijk weer naar de film.
Als de film is afgelopen zeg ik: "ik moet denk ik naar huis" Seth knikt.
"Ik breng je wel thuis", zegt Jacob die achter ons staat. "Sorry ik kan nog geen auto rijden", zegt Seth verdrietig. "Geeft niet, Jacob brengt mij wel thuis. Seth kijk mij aan en we geven elkaar een zoen.
"Het was gezellig", zeg ik. Seth glimlacht.
Ik loop naar een auto en stap in. Als de auto weg rijd kijk ik nog achter om en zie Seth zwaaien. Ik zwaai terug.
"Hoe oud ben jij?", zegt Jacob. "Ik ben veertien maar ik word over twee weken vijftien", zeg ik. "En jij?" "Ik ben drie weken geleden zestien geworden", zegt hij. Ik knik.
Jacob wil veel van mij weten. Ik vertel veel over mij en hij luisterde.
"Heb jij een vriendin?", vraag ik. Hij knikt van nee.
Als we bij mijn huis zijn stap ik uit en rijd Jacob weg. Ik loop naar binnen.
Later..
Ik merk dat mama weer zich zelf is. Ik ben daar blij om.
Ik sluit mijn ogen en ga richting dromen land.
WAT VONDEN JULLIE ER VAN?
Heel er bedankt als je dit boek leest :)
Ik heb het steeds drukker met school. Ik probeer om de drie dagen te uploaden.
Xxx Lisa
JE LEEST
Blinde Bella Volturi. (Dutch) ✔️
FanfictionHet is een soort van Twilight maar dan anders. Boek 1 Het gaat over Bella. Ze wordt gevonden voor het kasteel van Aro. Aro brengt haar groot. Bella is blind en kan niks zien. Ze heeft wel een gave. Wat haar gave is vertel ik nog niet. Lees maar mijn...