Hovorí sa, že mesto Openshaw spolu s jeho lesmi ležia v magickom kruhu čarodejníc. Tradujú sa legendy o čarodejniciach, ktoré jazdili na obrovských vlkoch a zbierali deti. Deti, ktorých duše sa stali ochrancami lesov v Openshaw. Každú noc sa duše detí chytia za ruky a oblapia jazero kde spievajú piesne aby privolali čarodejnice a dali im späť život. Volajú záchrancov, ktorí im pomôžu dostať sa na druhý svet. Volajú magické stvorenia, ktoré ochránia ľudí, ktorí oslobodia duše smútiacich detí. Volajú hrdinov, ktorí zničia čarodejnice.
Traduje sa, že v lese je trhlina vedúca na druhý svet. Na svet aký vidia duše detí. Tam kde neexistuje čas a kde sú duše uväznené. Trhlina je pre deti neviditeľná no ak ich pocestný k trhline dovedie, zachráni ich a deti mu splnia najtajnejšie túžby.
Nejeden dobrodruh sa vydal do lesov hľadať trhlinu. Niektorí hovoria, že sa stratili na dlhé hodiny ale keď sa vrátili prešlo len niekoľko minút. Nevysvetliteľné udalosti, tajomné hlasy, ľubozvučný lákavý spev. Mnoho ľudí to opisuje rovnako. A predsa len, žiadny nenašiel trhlinu.
Avšak spevy pokračujú. Deti spievajú, chcú záchranu. Chcú na miesto, kde konečne budú šťastné. V svete mágie sa úbohým blúdiacim dušiam dobre nevodí. Niekto musí prísť a oslobodiť ich. Otvoriť trhlinu. Lenže nikto nevie, aký dopad to bude mať na svet aký poznáme. V svete kde mágia neexistuje, v svete kde ju nájde len ten, kto verí.
___
Matthew Washington sa pozrel do spätného zrkadla na svojho syna spiaceho a pripútaného na zadnom sedadle auta. Malý Reed miloval príbehy o mágii, legendy, mýty. Vždy sníval o tom ako sa stal čarodejníkom Merlinom z legiend o kráľovi Artušovi. Začal sa uchyľovať do fantastických svetov od vtedy čo mu umrela matka. Skutočný svet bol plný zloduchov, bez hrdinov. Skutočný svet nebol ako tie fantastické kde ste vy boli hrdinom. Reed chcel byť hrdina, ktorý zachraňuje ľudí, no bol to len malý chlapec. Keď počul, že sa sťahuje do Openshaw, kde bude môcť zachrániť deti pred čarodejnicami, veľmi sa tešil. Chcel aby s otcom preskúmavali les a hľadali trhlinu.
Samozrejme, že Matthew tomu neveril ale nechcel svojmu synovi kaziť sny. Chcel byť dobrým otcom. Chcel mu splniť všetko čo mu videl na očiach. Chcel aby sa mal dobre a aby nemyslel na smrť svojej matky.
„Reed," ozval sa Matthew a otočil sa aby dovidel na zadné sedadlo svojho auta. Reed ospalo otvoril oči a pozrel sa na svojho otca. „Sme tu," usmial sa. Začala nová kapitola ich života. Život plný mágie.— AN —
Takže je tu prológ. Som zvedavá ako sa Vám bude príbeh pozdávať a tiež som zvedavá či ho dokončím. Každopádne ak ste hľadali fantasy s dúškom romantiky tak táto kniha to určite nebude. Chcem aby bola zameraná na dobrodružstvo a kamarátov. Dúfam, že to pochopíte a neodradí Vás to od čítania :)
— Sincerely Ivy.
YOU ARE READING
Vlci z Openshaw ✔
FantasyHovorí sa, že mesto Openshaw spolu s jeho lesmi, ležia v magickom kruhu čarodejníc. Tradujú sa legendy o čarodejniciach, ktoré jazdili na obrovských vlkoch a zbierali deti. Deti, ktorých duše sa stali ochrancami lesov v Openshaw. Každú noc sa duše d...