Monggo di vote⭐ dulu biar gak kepohoan:v
~~~~~~~~~~~~~~~^^~~~~~~~~~~~~~~~
Sore ini adalah sore yang kuuleun bagi Mutiara getuk kali ini dia lagi gak ada gawe jadi dia milih untuk ngalumuk di juru kamarnya sambil nyatutan kuku kakinya yang udah mulai paranjang dan di juru jempol sukunya juga udah keliatan yang hideung hideung gitu.
"Ah bosen kieuu. Ahaaa ulin ah kateun si Wita sugan weh di suguhan opieun" Kiranya gitu Muti kukulutus sorangan.
Muti pun langsung ngabere nyaho sama barudak kalo dia pengen ulin ke imah si Wita dan barudaknya harus milu ulin juga kalau gak si Muti bakalan baeud tilu poe:(.
Chat whatsapp!
IRUNG MUNCUGUGMuti getuk : 'barudak hayu der uliin kateun si Wita ini si akuh gabut gaada batur nyarita'
Aulia klepon : 'Derrr lahh tapi ges burit'
Muti getuk : 'keun lah urang sakalian mondok da isuk mah poe minggu'
Aulia klepon : 'Deeeerrr lah'
Wita jiwel : 'Rek ulin teh tara bebeja, nya sok buru kadieu baturan'
Revina sakoteng : 'moal ngilu ah rek nyeseuh ciput jang pageto'
Muti getuk : 'ah mane mah ku angger tara milu wae'
*Read* (revina)
*Read* (aulia)
*Read* (wita)Si Muti mah orangnya sabar,meskipun dia sering di kacangin sama temen temennya tapi dia mah udah biasa digituin.
Rumah Wita.
"Witaaa..aaa..aa" terdengar sora si Muti yang cempreng itu nyamper ke imah si Wita.
"Hoaaammm.. Naon!?" Sahut si Wita yang karek hudang sare keluar dari rumahnya sambil ngucek panonnya yang membuat cileuh yang ada dipanonnya berserakan kanu irung.
"Eh geuleuh.. Pelong eta cileuh napel tina irung!!" Perkataan Muti ngebuat si Wita ngajenghok.
"alah iyah. Muti ngomongna tong tarik tarik teuing bisi aya cogan ngaliwat" Tembal si Wita sambil neangan keberadaan cileuhnya.
Gak selang lama si Aul datang dianterin sama bapaknya. Si Aul beberengkes barang banyak banget kayak mau pindahan imah aja.
"Mane Aul rek kamana? Menii sagala dibawa" Tanya si Muti yang gak habis pikir sama si Aul.
"Loba timana ieu mah pira melendung. Si akuh mawa guguling apal pan guling aku yang mana?" kata si Aul yang ngomongnya lempeng.
"Apal guling mane anu peot pan?" jawab si Muti.
"Heeh iya itu kawas awak mane yang begung.. Hayu atu urang abus pelong geus mau maghrib barudak" Si Aul langsung abus aja nyelonong gak ada kasopanannya.
Si Aul sama si Muti langsung diuk di korsi bodas bobogaannya si Wita. Sambil ngadeuleu kaayaan imah si Wita yang angger kitu kitu keneh gak ada parobahan.
"Ulin yu ah. Urang maen Ludo geus lila,bari ngopi yeuh urang bawain buat maraneh leher mang pangdi tadi urang meuli 100 rebueun" Kata si Muti sambil ngasongin kadaharannya.
*leher mang pandi→ daharan kabeuki Muti en de geng.Anu dijieunna tinu tarigu sama beuheung hayam.
"Hayu lah pas yeuh.. Hujan karek ngagebret urang ulin tapi kelaa ke geus sholat ulinna" Ceuk si Wita.
Beres sholat mereka pun ulin ludo sambil cacaleuhakan ngedahar leher mang pandi sampe lupa waktu, mereka ulin itu udah 4 jam dan sekarang udah jam 10 peuting..
Tiba tiba... Pretttt (kitu mereun disadana) listrik diimah si wita pareum dan kaayan imah si Wita jadi poek meredong.
"Alaahhhhh urang salah ngahuap kadon diabuskeun kanu liang irung alahhhh panassss siki cabeee euy napel jaba poekkk ahhh meniii hm:(" Si Muti heboh lantaran kadaharannya masuk kanu liang irungnya.
"Ahhh sieun meni asa kos dina pelem pelem jurig ujug pareum lampu,mane geus mayar listrik can Wit? Kata si Aul yang poporongos lantaran dia ngacipta cipta kalau mondok di imah si Wita bakalan seru tapi akhirnya kalah gini..
"Geus ari mane! Urang gak semelarat itu buat mayar listrik" Si Wita jadi naek darah.
KOLENTRANGGGG.... Kadangu sora tutup panci diimah si Wita jatoh padahal gak ada beurit ataupun ucing diimah si Wita.
"Soraaa naon etaa barudakk!!!!!" Si Muti yang mulaii panik langsung nangkep si Aul yang ada disisieunnya.
"Heeh eta sora naon. Geus mah imah poek jaba aya anu murag" Si Aul juga jadi ikutan takut.
"Ahhh jadi muringkakkk" Cetus si Mutii.
Si Wita langsung nyokot hape nya dan nyenteran ka arah dapur dan kaget bukan main ada budak leutik yang lagi kokoreh dahareun di rak piring.
"ANJIR TUYUUUULLLLL!!! BOTAKKK LEUTIK HIDEUNG!!!" Kata si Wita yang ngebuat Si Muti sama si Aul makin muringkak bulu kelek nya..
"CIK ATU MANE TEH NGUKUT TEH SING ANU AREUCREUG UCING KEK,ORAY KEK ANU KAHARTI IEU MAH KADON NGUKUT TUYULLL" Jawab si Aul yang polontong.
Disaat mereka sedang dilanda kepanikan lampu tiba tiba hurung kembali tapi tuyul itu langsung ngabecir lumpat ka kamar pak tua yang berada dijuru imah si Wita.
"UDAGGG!!!!" Tanpa basa basi si Wita langsung ngudag eta tuyul disusul juga sama Muti jeung Aul.
Mereka dibuat ngajenghok lagi lantaran eta tuyul ternyata bukan jurig melainkan dulur si Wita yang tadi lagi peureum dia kahudang lantaran lapar ditambah lagi dulurnya yang eraan.
"Alah heeh poho diimah urang teh aya si ronal keur pereum"Ceuk si Wita sabari menerin calananya yang morosot.
"Ah sugan teh nyaanan tuyul" Si Muti yang kecewa memutuskan untuk indit ka cai dan berniat untuk ngompol.
"Yukk ah pereumm meh isuk bisa jogging ka kerkof" kata si Aul.
"Juuum, geus tong sieun da eweuh tuyul diimah urang mah aman" tembal si Wita.
Mereka pun memilih untuk peureum dan melupakan soal tuyul lantaran emang diimah Wita gak ada tuyul. Hanas mereka udah capek ngungudag sama nilepan bulu kelek mereka yang tadi carengkat:V.
Jadi saha anu salah didieu??
*nya tukang somay atuh dibere garpu anu weuteuh kadon di potongkeun tengahna:( garing.. Banjur wee..
Next caritana anu sejenna brad..Uwuwu thx untuk para readers ku:( ay lop yu😙
Jangan lupa vote and comment yupsss sing watir atuh ka sim abdi🐙
KAMU SEDANG MEMBACA
TONG DIBACA
HumorDibuku ini menceritakan kisah tentang orang orang yang gak waras hungkul yang ngomongnya kamana kamendi wae yang membuat orang orang kesel.Selebihnya baca weh sendiri omat ya jangan coba coba baca buku ini sorangan karena jangan cuma kamu aja yang s...