-Ra?-išgirdau vyro balsą.
-Kai kas daug geriau,-nusišypsojau vengdama Sofi kuri bandė atimt telefoną.
-Ir kas gi tu būsi?
-Deabrua,-pasakiau šyptelėdama.
-Kodėl tu turi Ra telefona?
-Koks skirtumas? Sakyk ko nori arba netrukdyk.
-Na man reikia atsikratyti grupele žmonių kurie žino per daug,-jo balse buvo aiškiai girdėti sutrikimas ir visiškas pasimetimas.
-Na tai sakykit greičiau kieno gyvenimą trum...-man nespėjus pabaigt sakinio kažkas atėmė iš manęs telefoną. Atsisukau į Raidą kuris laikė savo telefoną.
-Atsiprašau už šitą nesusipratimą. Taip čia Ra.
-Pasipūtėlis,-sušukau ir sudribau kėdėje prie stalo, tai ką man dabar veikt? Atsistojusi nuėjau prie šaldytuvo ir jame pradėjau ieškot ko nors skanaus.
-Net nesugeba maisto nusipirkt, mane badu ketinat marint,-sušukau nepatenkinta kai supratau, kad šaldytuvas tuščias. Pagavau momenta kai visų dėmesys buvo nukreiptas į kažką kitą tik ne mane, pasiėmiau ant stalo gulėjusius raktelius ir tyliai pasišalinau. Nuėjus į garažą isėdau į mašiną ir kiek galėdama greičiau išvažiavau iš tos vietos.
Tiesiu taikymu važiavau į Drėjaus būstinę. Buvau visa susinervavus dėl pastarųjų įvykių.Iėjau į didžiulį pastatą ir pamačiau Drėju kalbanti su kažkokiu masyviu vyru su kostiumu. Idomu kas jis toks.
-Deabrua grįžai?-Drėjus mane pastebėjo.
-Ne čia tik mano vaiduoklis,-buvau ir taip prastos nuotaikos.
-Susipažinkit čia naujas apsauginis, tikiuosi nesklandumų šį kart nekils ir vėl nereiks ieškot naujo,-vyras atsisuko į mane pakėles antakį.
-Aš nekalta, kad tas asilas pamiršo kaip atrodau,-susiraukiau nepatenkinta. Vyras iškėlė rankas tarsi pasiduodamas.
-Tai kaip sekės?-jau surimtėjes paklausė.
-Visiškai nesisekė,-atsidusau prisimindama neatliktą užduotį.
-Taigi Deabrua pasigailėjo savo draugo,-vyras nusišypsojo, žinojau, kad jis laimingas jog nenužudžiau Ra.
-Ne aš jo nepasigailėjau, jis išsisuko ir dar kartu su savo draugeliais laikė mane uždares,-suurzgiau nepatenkinta. Nuėjau į savo kambarį ir kritau veidu į lovą. Mano telefonas pradėjau skambėt ir aš nepatenkinta susiraukiau. Praignoravau pora skambučių, bet kažkoks savižudis niekaip nenustojo skambinėt.
-Tavo mirties nuosprendis jau paruoštas, tik pasakyk vardą pavardę ir gyvenamają vieta, kad man lengviau būtu,-dirbtinai išsišiepiau tarsi tas savižudis mane matytu.
-Koks idomus pasisveikinimas,-išgirdau puikiai pažįstamą balsą.
-Tu branguti su manim neprasidėk kai aš blogos nuotaikos nes kaip tik noriu ką nors papjauti ir tu su savo skambučiais mane vilioji,-grasinamai pasakiau neturėdama noro šnekėt su Raidu.
-Na jei jau taip nori ką nors papjaut tai turiu tau pasiūlimą,-tiesiog jaučiau kaip tas asilas nusišypsojo.
-Nu nu, klok plyteles,-buvau šiek tiek susidomėjusi, bet vis dar neatsisakiau minties jį papjaut.
-Aš turiu čia tokį darbelį, reik atsikratyt grupele žmonių,-pasakė ir man iš kart kilo daugybė klausimų.
-Aha...-nutesiau svarstydama nuo ko pradėt,-ir kodėl gi neprašai pagalbos savo gaujos,-pašaipiai pabrėžiau žodį gaujos.
-Jie per daug susirūpine tavim,-jaučiau kaip jis pavarto akis.
-Nu taigi aš ižimybė ir tokia svarbi, kad niekam net nerūpiu,-kažką tyliai suvėliau.
-Mm?-Ra numykė klausiamai.
-Nieko,-suurzgiau.
-Tai kaip? Sutinki?-atsidusau žinodama jog darau didelę klaidą.
-Jeigu tai kažkokie spastai ar kvailas planas mane pagrobti, prisiekiu išžudysiu visus ir man bus neidomu,-pasakiau galvodama jog vistiek neturiu ką veikt.
-Nesijaudink, man neidomu tie jų planai. Gal galime susitikt už dvidešimt minučių centre,-supratau, kad jis kalba apie miesto kur JIS gyveną centrą, kas man būtu maždaug už valandos kelio normaliu greičiu. Šiek tiek pagalvojus nusprendžiau, kad kažkaip spėsiu, o jei ne tai jis gali ir palaukt.
-Gerai.
-Tuomet susitiksime ten,-jis nelaukes mano atsakymo pabaigė pokalbį. Kaip viesulas susirinkau visus ginklus, isidėjau pinigų, dėl viso pikto ir pasiėmiau vaistus nuo skausmo be kurių turbūt mirčiau nuo kančių. Nieko niekam nesakiusi pasišalinau iš pastato ir ilipus į greičiausią mašiną pasileidau tikslo link maksimaliu greičiu.Aaaaa gelbėkit, tiek daug noriu pasakyt.
1. Atsiprašau, kad taip ilgai nekėliau, labai daug darbų ir panašiai prisikaupė ir jau nevilty esu nes nieko nespėju.
2. Niekada negalėsiu jum atsidėkot už komentarus vote ir peržiūras.💜💜💜
Dar kažką norėjau pasakyt bet jau pamiršau.😅Kaip manot ar Raidas spendžia kažkokias pinkles ar ne?
BINABASA MO ANG
Įslaptinta 3 (Baigta)
ActionJi nebeturėjo jausmų, jai niekas neberūpėjo, ji tapo beširdė kaip ir norėjo. Bet nauja užduotis ją pakeis, ar ji nužudys tą kurį kažkada laikė savo draugu? Ar jį nužudys tą kurį kažkada mylėjo? Trečiasis Įslaptintos sezonas.