📝KARADENİZİN GELİNAĞASI 📝

43 2 0
                                    

Eveet, çok heycanlıyım arkadaşlar. Tabiri caize ağzım kulaklarımda şu anda. Şu dakikadan itibaren 'KARADENİZİN GELİNAĞASI' adlı kitabım yayındadır.  Umarım beni ordada yalnız bırakmazsınız. 'Beyazdaki leke' tam olarak kurgulanmamış o yüzden biraz doğaçlama bir kitap ama yeni kitabımın başı sonu ortası belli o yüzden daha güzel olacağına inanıyorum. Bu konu hakkında yorumlarınızı merak ile bekliyorum.  Mizah açısından güzel bir kitap olucak o yüzden orda yorum yapabileceğiniz düşünüyorum. Herkese bende dahil olmak üzere hayırlı uğurlu olsun. Tanıtım buraya bırakıyorum.

✔️ HELİN ADAR ✔️
〰️ 23 yaşında cıvıl cıvıl bir genç kız. Mardin'in ileri gelen aşiret ağalarından birinin kızı. Aşiretin kurallarını çiğnemiş ve okuyup mesleğini eline almış, hayallerinin mesleği olan turist rehberi olmuştu. Şimdi ise bir kez daha aşiretin kurallarını çiğnemeye hazırlanıyordu.

✔️ YUSUF ÖMER KAYA✔️
〰️ 25 yaşında, genç kızların ölüp bittiği, hiçbir kıza pas vermeyen, gönlünün hatununu bekleyen yakışıklı Karadeniz uşağumuz gönlünü Mardin güzeline kaptırır. Gözünü bile kırpmadan koskoca aşireti karşısına almaya hazırdır.

➖ Babaanne ile gülmekten bayılacağımız, Helin ile önümüze gelen zorluklarda sevdiklerimiz için pes etmeyeceğimiz, Yusuf Ömer ile sevdikçe sevmeyi öğreneceğimiz bir hikaye olacak. Hepinizi bekliyorum :)

❗️❗️NOT❗️❗️
Hikayedeki aşiret ile ilgili kuralların hepsi gerçek değildir.
Wattpad de 'KARADENİZİN GELİNAĞASI' adlı ilk kitaptır.

BEYAZDAKİ LEKEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin