IV ; Damn

1K 31 0
                                    

Sehun menutup pintu biliknya dan turun ke dapur. Dia mengambil gelas dan menuangkan air lalu meneguknya rakus.

"Heh, padan muka kau YooAh" Sehun smirk sambil mengelap bibirnya.

◇◇

YooAh bangun dari katil dan segera mengunci pintu bilik, takut Sehun akan kembali semula.

"Sampai hati kau Sehun" Dia menutup mulutnya menahan dari menangis lagi. YooAh membuka shower dan membasahkan dirinya, dia melihat dirinya di dalam cermin yang penuh dengan kesan lebam.

"Kau jahat Sehun! Aku benci kau OH SEHUN!!!" YooAh menjerit, hatinya sakit.

"Kenapa aku setuju dengan cadangan mama papa aku?! K-kalau aku bercerai.. t-tak t-tak boleh" air matanya mengalir deras "K-jalau aku hamil.. n-nanti anak aku takda ayah"

Usai membersihkan diri dia duduk di katil memeikirkan dirinya. Mungkin aku patut hilangkan diri buat sementara waktu dia melihat kesan lebam di lehernya

"Ish nampak jelas sangat lah kesan love bite ni" dia mengeluh

◇◇

YooAh membuat air sambil mengelamun kalau yixing oppa ada mesti dia..

Sehun merasa dahaga dia pergi ke dapur, dia melihat YooAh berada di dapur.
"Dia buat apa tu?" Dia menghampiri isterinya "yo--" Sehun melihat kesan love bite pada leher YooAh lalu dia smirk. Sehun memeluk YooAh dari belakang.

YooAh terkejut, merasakan dirinya dipeluk cepat-cepat dia menolak Sehun.
"Apa kau kau buat ni?! Lepaslah! Pergi!"

"hei rileks la, aku tak buat apa-apa lagi kan" Sehun memegang kedua tangan YooAh

"Aku merayu tolong jangan apa-apakan aku" YooAh takut, dia masih trauma dengan apa yang dilakukan oleh Sehun padanya. Sehun mendekati dirinya pada YooAh

"Aku tak ingin pun nak kau! I just want you body" Sehun berbisik pada telinga YooAh dan meninggalkannya. YooAh terduduk, terkejut dengan kata-kata terakhir Sehun
"I hate you Oh Fucking Sehun!!" Dia menjerit.

◆◆◆◆

Sudah seminggu Sehun tidak pulang ke rumah, itulah yang membuatkan YooAh merasa gembira dan selamat.

"Aku harap dia tak balik juga harini" YooAh mengeluh sambil memejamkan matanya. Tiba-tiba merasa pening dan perutnya memulas, dia segera berlari ke bilik air dan memuntahkan segala isi perutnya.

Love <3Where stories live. Discover now