Severus byl zcela šokován. Jak se dozvěděl jeho jméno? Není snad od někoho od toho mizery Pottera? Podezíravě si ho prohlížel.
,,Věř mi, prosím. Nechci ti ublížit, to bych pak ublížil i sobě."
Severus se mu vytrhl ze sevření a zamračil se. ,,Řekni mi, kdo jsi, okamžitě!"
,,Nebudeš mi věřit, když ti to řeknu." Harry se zatvářil jako ublížené štěně a podíval se na svoje okopané tenisky.
,,Dělej." zavrčel Severus a chytl chlapce za límec košile.
Harry se na něj podíval:,,Jmenuju se Harry Potter, jsem syn Jamese Pottera a Lily Evansové. Přišel jsem z budoucnosti, kde jsou oba moji rodiče mrtvý kvůli Voldemortovi a co nevidět přijde válka. A já musím být ten, kdo ho zabije."
Severus se na něj vytřeštěně podíval. Ano, teď už tu podobu viděl. Zmetek James a ty jeho havraní vlasy, ale má Lilyiny oči. ,,Proč si přišel?" stále se mu díval do zelených očí .
,,Kvůli tobě jsem přišel. Já... nedokážu to vysvětlit, ale... Prostě. V mé době si profesor lektvarů," Harry viděl, jak se Severusovi zablýsklo v očích a pousmál se, ,,a já na tebe nedokázal přestat myslet. A pak si mě začal doučovat Nitrobranu a řekl si mi, ať se jakkoliv bráním. Tak jsem proti tobě použil vlastní kouzlo a dostal se ti do vzpomínek, kde si byl jak vypadáš teď - mladý. A pak jsem tě nějak nedokázal vypudit z mysli a musel jsem dostat obraceč a... "
Harry chtěl pokračovat, ale Severus ho nenechal. Pustil ho a odcházel směrem k hradu. Harry za ním zmateně koukal, ale než se stihl vzpamatovat a zvednout se, Severus už byl dávno pryč. Nezbývalo mu teda nic jiného, než se spřátelit s někým z Nebelvírských a vyžebrat heslo na vstup. Nehodlal první noc strávit na chodbě zdánlivě neznámého místa.
Jakmile se dostal na nádvoří, uviděl svého otce, Siriuse a Lupina. Až nebezpečně rychle se blížili k Severusovi, který seděl na lavičce a četl si. Neváhal ani minutu a rozběhl se k nim.
,,Hele, Srabus!" zasmál se James a stoupl si nad Severuse.
Severus nereagoval a dále si četl v knize. James ale vytáhl hůlku a dal mu jí pod bradu a tím ho donutil, aby se na něj podíval. ,,Copak, copak, snad se nebojíš, Srabusi." za jejich zády se ozval smích.
,,Nech ho na pokoji!" Harry namířil na svého otce hůlku a pomalu si stoupal vedle Severuse.
,,A helemese, nový přírůstek. Jak se jmenuješ prcku?" zasmál se James a dloubl do Severuse, který vydal bolestivý sten.
,,Do toho ti nic není, jenom ho nech být! Experlliarmus!" Jamesovi vyletěla hůlka z ruky a lehce ho odhodila dál. Okamžitě se okolo Harryho a Severuse utvořila skupinka složená z Jamesových kamarádů, včetně Lupina a Siriuse, kteří na ně teď mířili svými hůlkami. ,,Nechci vám ublížit, ani jednomu z vás." vypadlo z Harryho, ale účinek byl nulový. Někdo na oba dva seslal mdloby na vás a pak jeho svět zcela zčernal.
ČTEŠ
Cestovatel || Snarry
FanfictionHarrymu se do rukou dostane stroj času, který Hermiona měla ve 3. ročníku. Co zvládne láska s osudem?