ošetřovna

615 47 15
                                    

Harry se probudil. Pálili ho oči, a tak je přimhouřil. Snažil se rozpoznat, kde je, ale i bez brýlí dokázal rozpoznat strop na který se díval už milionkrát. Je na ošetřovně. Otočil se na bok a na stolku vedle postele nahmatal brýle, a nasadil si je. Hned vedle ležel Severus. Potichu vstal z postele a sedl si na tu Severusovu. Zřejmě spal.

,,Severusi?" zašeptal Harry a odhrnul mu vlasy z obličeje.

Chlapec se pohnul a otevřel oči ve kterých byl jasně rozeznatelný strach. Zelenooký chlapec ho chytl za ruku. ,,Pottere." upřel na něj oči. ,,Ne, říkej mi Harry." pobídl ho a usmál se. A tehdy to bylo poprvé, co Harry spatřil Severusův úsměv a zamiloval se do něj.

,,Děkuju, že si se mě zastal." řekl Severus a posadil se na kraj postele vedle Harryho.

,,To vždycky, kamarádům." usmál se Harry a pohlédl na Severuse. Ten se na něj zmateně podíval a nervózně si skousl ret. Harry se mu vpíjel do očí a začínal se v nich ztrácet.

Harry chtěl Severuse chytit za ruku, ale do místnosti vešla madam Pomfreyová. Byla mladší než si ji pamatoval. Logicky. Lekl se a od Severuse se odtáhl.

,,Jamesi? Co vy tady děláte? A kde je ten hoch, kterého sem přinesli společně tady s panem Snapem?" pohlédla na Harryho nedůvěřivě.

,,J-já... " Harry nevěděl, jak zareagovat. Věděl, že si byl se svým otcem podobný, ale až tolik? Proto si ho Severus prvně prohlížel tak moc a byl odtažitý.

,,On už je na odchodu." Severus do Harryho šťouchl a ten se na něj ublíženě podíval. Madam Pomfreyová doprovodila Harryho ven a přitom stihla vynadat oběma, že by měl mít Severus klid a ne aby ho, James, otravoval. Přišlo mu to docela komické.

Harry nevěděl co dělat, a tak vklouzl do společenské místnosti, vzal si první knihu, kterou našel a uvelebil se do křesla. Potřeboval nějak zahnat nudu než v noci nepozorovaně vklouzne za Severusem na ošetřovnu.

Přečetl ani ne jednu stránku a přiřítil se k němu jeho otec, James, se svojí partou. Nevěnoval jim pozornost a předstíral, že ho kniha hrozně zajímá, i když nevěděl, o čem byla. 

,,Hej, ty!" Harry dostal něčím do obličeje a zvedl hlavu, zatímco se za ní držel.

Byl to Remus, který po něm cosi hodil. Celá partička se zasmála při pohledu na rozlobeného Harryho. ,,Proč si bránil Srabuse? Vy se snad milujete?"

Už chápal, proč ho Snape neměl rád, když se jeho otec choval k němu a asi i ke všem. ,,Nech mě i jeho na pokoji. Nic jsme ti neudělali." Harry zavřel knížku a položil si ji na klín.

,,Wuhuhúú," zasmál se Sirius, ,,kdypa bude svatba? Že bych šel za družičku." bouchnul do Jamese a celá partička vybuchla v záchvat smíchu.

Harry zatnul zuby a odešel nahoru do ložnice. Sice pro sebe neměl postel, protože už byly všechny zabrané, ale sedl si alespoň do okna, kde strávil zbytek večera. Jeho plán byl následující. Až se setmí, zajde za Severusem, ale musí být nenápadný a nesmí ho nikdo vidět. Přesně pro tyhle účely si s sebou bral i neviditelný plášť.

Cestovatel || SnarryKde žijí příběhy. Začni objevovat