Înainte de a începe aș vrea să vă arăt videoclipurile care m-au insipirat pentru a scrie această carte .
După cum vedeți cred că ați ghicit care este tema cărții așa că vă invit să o citiți în continuare ❤️
Nu înainte de a începe vreau să vă fac cunoștiință cu personajele care vor apărea în carte .
Personajele principale :
-Kim Taehyung ( 23 de ani ) , cel mai bun asasin dintre cei 7 băieți , nu te poți ascunde de el , nu îi scapă nimic niciodată .
-Park Jimin ( 23 de ani ) , al doilea cel mai bun asasin , "îngerașul " gang-ului Bangtan , se pricepe cel mai bine la manipularea minții .
-Kim Jennie ( 20 de ani ) , cameristă , încearcă să strângă bani pentru a-și plăti studiile , este o fire blândă , știe cum să se aprope de oameni doar prin vorbe .
Persoanje secundare :
-Kim Namjoon ( 24 de ani ) , liderul gang-ului Bangtan , el face regulile , are o inimă rece din cauza trecutului .
-Yoongi dar preferă să i se spună Suga ( 25 de ani ) , se ocupă cu tot ce ține de localiții și spargere a programelor , identități false , mereu a preferat să stea liniștit și să privească cum ceilalți fac cea mai grea treabă .
-Hoseok sau mai exact Jhope ( 25 de ani ) , el este "creierul" misiuniilor , preferă să fie mereu în urma băiețiilor pentru a le apăra spatele , îi place să trăiască viața prin petreceri și femei .
-Jin ( 26 de ani ) , el este raza de soare a gang-ului Bangtan , este singurul care este oferă căldură celorlalți , nu vrea să se transforme în niște mașini complete de ucis dar asta nu înseamnă el nu i-a parte la acțiune , este foarte confident și deștept , mereu știe cum să ascundă urmele lăsate în urmă .
-Jeon Jungkook sau Kook ( 20 de ani ) , cel mai mic din gang dar și cel mai priceput când vine vorba de mașini și bătăi , asta se datorează la zecile de cicatrici lăsa-te pe corp , iubește adrenalina , este gata oricând când vine vorba de acțiune .
CITEȘTI
𝐆𝐮𝐧𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐑𝐨𝐬𝐞𝐬
Fanfiction"𝘖𝘤𝘩𝘪𝘪 𝘦𝘪 𝘥𝘦 𝘪𝘯𝘨𝘦𝘳 , 𝘢 𝘷𝘢𝘻𝘶𝘵 𝘣𝘪𝘯𝘦𝘭𝘦 𝘪𝘯 𝘢𝘵𝘢𝘵𝘪𝘢 𝘥𝘦𝘮𝘰𝘯𝘪" 𝘗𝘶𝘣𝘭𝘪𝘤𝘢𝘳𝘦: 02.03.2019 𝘛𝘦𝘳𝘮𝘪𝘯𝘢𝘳𝘦: - ⚠️𝐀𝐓𝐄𝐍Ț𝐈𝐄 ! CARTEA CONȚINE SCENE VIOLENTE !!