{𝐉𝐢𝐦𝐢𝐧 𝐩𝐨𝐯.}
Eram agitat , îmi târșeam cu greu agitația care se afla în interiorul toracelui . Încercam să prind fir cu fir din tot ceea ce se întâmplă dar se termina cu gândul la ea .
Mă las ghidat de parfumul care îmi invadau nările și îmi tratau plămânii cu acea mireasmă.
Voiam atât de tare să o văd în momentul ăsta. Voiam ca ea să fie ambiția mea în seara asta pentru a o proteja de toți acei huligani.
Renunț la gândul de a o vedea și cobor unde toți băieții erau gata de plecare , le afișez un zâmbet după care observ că Jin se îndreaptă spre mine .
-Și? mă întreabă Jin în timp ce îmi aranjează papionul .
-Și? îi răspund prin aceași întrebare .
-Este totul în regulă ? mă întreabă din nou .
-Hyung... iar atunci ceva strălucitor îmi acapareză atenția .
{𝐀𝐮𝐭𝐨𝐚𝐫𝐞 𝐩𝐨𝐯.}
Pașii eleganți și plini de tandrețe cobora treptele cele dese făcând ca toți băieții din încăpere să saliveze . Strălucea din fiecare unghi , rochia pe care Taehyung i-a ales-o i se potrivește de minune , îi contura perfect silueta .
Jennie ajunge la ultima dreaptă și se oprește când observă cele două mâini gata să îi ofere companie , atunci și-a ridicat privirea și a văzut cele două siluete , erau Jimin și Taehyung așteptând ca fata să aleagă partenerul din seara aceasta .
Mintea îi dicta să îl aleaga pe Jimin , el a fost atât de bun cu ea și nu s-a comportat așa cum ceilalți au făcut-o , se simțea oarecum datoare lui , dar inima o oprea spunându-i că Taehyung este partenerul ei în această seară și restul serilor ei .
A pășit trimfător pe lângă băieți și îndreptându-se spre ușă unde ceilalți priveau șocați . A preferat să nu aleagă pe nimeni în seara asta și să dovedească că poate să se descurce și fără ei .
Reacția lui Taehyung a fost una surpinzătoare de calmă , dar în interior fierbea , fierbea de dorință de a o avea la braț , a zâmbit în colțul gurii fiind mândru de fata care i-a cucerit inima .
-Jimin , probleme în paradis? , Namjoon întreabă amuzat de situația în care amândoi au fost puși .
-Nu ... și își ridică privirea nervos către Namjoon .
-Haideți băieți , trebuie să ne grăbim , Jin schimbă subiectul încercând de a detașa unpic tensiunea creată .
Fata este prima care pășește în afara casei , fiecare pas al ei era trimfător , mergea cu fruntea sus și nici măcar nu își mișca privirea în jurul ei , se simțea liberă pentru un moment și nu voia să mai depindă de nici un băiat care acum erau în spatele ei ca niște bodyguarzi .
~~~
Ajungând la locul unde așa zisa petrecere avea loc , Jennie era ca o stea printre băieți , în acest moment toți erau grijulii , erau atenți la orice detaliu și orice se mișcă în jur , nu doreau ca fata să fie pusă în pericol , din nou , chiar dacă în încăpere erau numai mafie și asasini .
Jimin era cel mai agitat dintre toți , Jin încerca să îl liniștească din priviri și chiar reușea . Era fericit știind dacă și ea este în acest moment .
Taehyung era cel care nu îi scăpa nimic de sub raza lui , era în spatele ei , îi urmărea fiecare pas și simțea teama pe care Jennie o poartă de aceea se apropie cu pași repezi și îi întinde brațul pentru a-i oferi siguranță . Jennie se uita la el uimită de gestul lui și chair dacă a plecat de acasă cu premisa că nu are nevoie de nimeni în această seară acceptă compania lui deoarece îi era frică și lucrurile s-au schimbat fața el , pentru ea nu era o oarecum companie , era băiatul care acum îl privea cu alți ochi , era prea confuză ca să își dea seama de asta .
CITEȘTI
𝐆𝐮𝐧𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐑𝐨𝐬𝐞𝐬
Fanfiction"𝘖𝘤𝘩𝘪𝘪 𝘦𝘪 𝘥𝘦 𝘪𝘯𝘨𝘦𝘳 , 𝘢 𝘷𝘢𝘻𝘶𝘵 𝘣𝘪𝘯𝘦𝘭𝘦 𝘪𝘯 𝘢𝘵𝘢𝘵𝘪𝘢 𝘥𝘦𝘮𝘰𝘯𝘪" 𝘗𝘶𝘣𝘭𝘪𝘤𝘢𝘳𝘦: 02.03.2019 𝘛𝘦𝘳𝘮𝘪𝘯𝘢𝘳𝘦: - ⚠️𝐀𝐓𝐄𝐍Ț𝐈𝐄 ! CARTEA CONȚINE SCENE VIOLENTE !!