𝐒𝐞𝐮𝐥 , 𝐂𝐨𝐫𝐞𝐞𝐚 - 𝐨𝐫𝐚 𝟏𝟓.𝟑𝟎
{𝐀𝐮𝐭𝐨𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐩𝐨𝐯.}
Nu înainte de a ateriza pe aeroport băieții se uitau pe geamul avionului și observă mașinile de lux care erau aliniate pentru fiecare în parte .
Jungkook era cel mai mândru de mașina lui în comparație cu ceilalți care o tratau doar ca pe o simplă mașină .
După ce avionul aterizează , aceștia încearcă să se poarte normal deși cel mai îngâfnat era Taehyung . Defapt nu îi interesa prea mult cine sunt ei , doar că nu voiau să iasă în evidență sau să îi recunoască cineva ca mai apoi de a avea probleme cu poliția .
Jungkook fuge ca un copil către mașina lui apoi o ia în brațe .
-Ce dor mi-a fost de tine , spune acesta în timp ce își îmbrățișează Lamborgini-ul cel negru .
-Dar ai văzut-o acum câteva zile , se adresează Jin care se amuza de reacția lui Jungkook .
-Câteva zile? Simt că au trecut ani , spune Jungkook care se ridică și deschide ușa mașinii , ne vedem acasă băieți?
-Da , să vă pregătiți costumele , răspunde Namjoon .
{𝐉𝐢𝐦𝐢𝐧 𝐩𝐨𝐯.}
Nu credeam că Namjoon vorbește despre o petrecere adevărată , credeam că v-a trebui să urmărim pe cineva sau să mă urc din nou prin conducte .
Mă urc și eu în mașină și mă îndrept către croitorul meu pentru a-mi face un costum , chiar nu mai aveam unul , pe ultimul l-am rupt acum două săptămâni , defapt mi l-a rupt unu cu briceagul , a avut noroc că nu îmi plăcea costumul ăla .
Am noroc pentru că , croitorul nu era așa departe așa că am decis să nu mă grăbesc .
După 20 de minute de mers , opresc mașina pe dreapta unde văd cum o fată este abuzată de un bărbat , mă dau jos din mașină îmi pun ochelarii la ochi și trec pe lângă cei doi fără să mă uit .E un cartier periculos , ce caută ea aici ? Poate era una din concubinele lui și poate nu i-a mai convenit de ea . Asta e ceea ce mi-a trecut prin cap în acel moment .
De-o dată am auzit o palmă puternică peste fața fetei ceea ce m-a făcut să mă întorc pe loc , era întinsă pe jos unde își acoperea cu palma ei este locul lovit .
-De ce , tată ? spune fără glas fata care era pe jos .
Când aud cuvântul "tată" , gândurile mele se schimbă total , chiar nu îmi plăcea situația asta , mă îndrept cu pași silențioși și observ că se pregătește să ridice mâna din nou la fată . Atunci îl opresc eu apucându-i mâna .
-Aish , ce gălăgie , spun iritat de situație apoi îmi dau ochelarii jos până pe vârful nasului .
Îmi venea să râd la ce față a făcut bărbatul când mi-a văzut fața .
-Iartă-mă , te rog acceptă-mi scuzele , nu se v-a mai întâmpla , spune bărbatul care se pune în genunchi .
Îmi îndrept privirea către fată care se uita confuză de situație avea ochii plini de lacrimi și o mare vânătaie pe față , apoi îmi îndrept privirea în partea opusă ca fata să nu îmi vadă chipul în totalitate .
-Acum dispari de aici , îi spun bărbatului care se uita cu disperare la mine și mă întorc cu spatele , și tu ce mai stai acolo jos , fugi , îi spun fetei .
Am auzit cele două suspine ale fetei care s-a ridicat de pe jos și fuge . M-am uitat în urmă pentru a mă asigura că a plecat , o priveam cum fuge , se vede că a mai făcut asta pentru că a știut cum să se facă nevăzută , și mi-a plăcut asta .
CITEȘTI
𝐆𝐮𝐧𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐑𝐨𝐬𝐞𝐬
Fanfiction"𝘖𝘤𝘩𝘪𝘪 𝘦𝘪 𝘥𝘦 𝘪𝘯𝘨𝘦𝘳 , 𝘢 𝘷𝘢𝘻𝘶𝘵 𝘣𝘪𝘯𝘦𝘭𝘦 𝘪𝘯 𝘢𝘵𝘢𝘵𝘪𝘢 𝘥𝘦𝘮𝘰𝘯𝘪" 𝘗𝘶𝘣𝘭𝘪𝘤𝘢𝘳𝘦: 02.03.2019 𝘛𝘦𝘳𝘮𝘪𝘯𝘢𝘳𝘦: - ⚠️𝐀𝐓𝐄𝐍Ț𝐈𝐄 ! CARTEA CONȚINE SCENE VIOLENTE !!