Pașii grăbiți și mărunți răsună în clădirea cea goală ca un ecou , întunericul era cel mai bun prieten al fiecaruia dintre cei aflați , nu exista nimeni care să nu cunoască împrejurimile cu ochii închiși , pentru asta erau antrenați .
Fumul de țigară se simte încă de la ușă , semn că șeful a ajuns mai devreme decât s-ar fi așteptat ceilalți , omul îmbrăcat la costum își așeză cravata iar apoi tușește pentru a-și regla vocea , trebuia să aibe un anumit ton atunci i se adresa șefului .
Trage aer în piep , inhalând tot acel fum pentru că doar asta era ce respira timp de 30 de ani și își îndinde mâna pentru a bate la ușă .
-Se poate ? domnul Chan pășește jumătate de pas lăsând vizibilă doar o parte a corpului iar restul îl ascunde după ușă .
-Intră ... glasul cel bătrân și răgușit se face auzit numaidecât în biroul cel imens .
-Am făcut tot ce mi-ați cerut ... am fost acasă la băieți și nu mi s-a parut nimic suspect , spune domnul Chan cu pauză între cuvinte .
-Doar nu sunt proști... completează omul care se află la birou .
Persoana din fața domnului Chan era cea mai de temută persoană din Coreea , multă lume știa că există "tatăl" mafiei dar nimeni nu știa cum arată de aceea trimitea oamenii săi în delegații. Cine ajungea să dea ochii cu el nu rezista să mai trăiască nici macar două secunde din viață .
-Dacă îmi permiteți , am investigat în plus pe lângă ce mi-ați spus să fac și uitați ce am găsit , vocea tremurată a domnului Chan a început din nou să se audă.
Curiozitatea omului creștea pe măsură ce acesta îi întinde un plic în care se aflau niște poze .
Pozele erau cu fiecare băiat în parte până când poza fetei îi atrage cel mai mult atenția omului .-Cine este ea ?
-Ea locuiește cu ei de ceva timp , se pare că este o fată obișnuită care din punctul meu de vedere nu este un pericol dar ... domnul Chan se oprește din vorbit brusc .
-Vorbește odată!
-Dar se pare că este slăbiciunea celor doi , acesta arăta cu degetul spre pozele cu Jimin și Taehyung .
-Slăbiciuni zici , hă? Ești sigur ? pofta omului crește atunci când vede că poate profita de asta .
-Sunt sigur de asta , am trimis câțiva băieți în spitalul în care era internată iar acolo au avut loc crize de gelozie , iar când am fost la locuința acestora încercau să o ascundă .
-Hmm... aduceți-o aici , întreagă!
*
Au trecut două zile de când Jennie a deschis ochii , băieții au fost în jurul ei tot timpul în special Taehyung pentru că se află în camera lui .
În timpul acestor două zile multe lucruri s-au schimbat , au avut loc multe discuții între băieți și chiar a avut loc în discuție subiectul Jennie .
Acum nu o putea trimite acasă pentru că deja identitatea ei a fost expusă și dacă ar fi lăsat-o liberă a doua zi nu ar mai vedea lumina zilei . Nu aveau decât să o țină lângă ei .
Taehyung se purta cel mai ciudat în toată povestea asta , avea multe semne de întrebare și multe bănuieli .
Bănuia că fata este implicată în asta , bănuia că îi spionează tot timpul ăsta dar gesturile ei nu lăsa să se vadă .{𝐉𝐞𝐧𝐧𝐢𝐞 𝐩𝐨𝐯.}
Răcoarea din cameră îmi face ca pielea să se strângă pe mine și să mă trezească din somnul adânc , au trecut două zile de când Taehyung și cu mine dormim în același pat .
CITEȘTI
𝐆𝐮𝐧𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐑𝐨𝐬𝐞𝐬
Fanfiction"𝘖𝘤𝘩𝘪𝘪 𝘦𝘪 𝘥𝘦 𝘪𝘯𝘨𝘦𝘳 , 𝘢 𝘷𝘢𝘻𝘶𝘵 𝘣𝘪𝘯𝘦𝘭𝘦 𝘪𝘯 𝘢𝘵𝘢𝘵𝘪𝘢 𝘥𝘦𝘮𝘰𝘯𝘪" 𝘗𝘶𝘣𝘭𝘪𝘤𝘢𝘳𝘦: 02.03.2019 𝘛𝘦𝘳𝘮𝘪𝘯𝘢𝘳𝘦: - ⚠️𝐀𝐓𝐄𝐍Ț𝐈𝐄 ! CARTEA CONȚINE SCENE VIOLENTE !!