{𝐉𝐢𝐦𝐢𝐧 𝐩𝐨𝐯.}
Doamne nu pot să cred ce a fost în capul meu să fac asta . Sigur băieții sunt supărați pe mine . Supărați ? Puțin spus . Cred că acum o să cunosc definiția bătăii în seara asta . Dar dar au un motiv pentru că am stricat un plan care ne era foarte de folos , doar din cauza uneia .
Niciodată nu am reacționat așa , mai ales pentru cineva înafară de băieții . Am recunoscut-o imediat pe fata și mi-am adus aminte de scena de azi după-masă , doar că nu merită să moară sau să pățească ceva în modul acesta .
I-am oferit fetei haina mea și am ajutat-o să se ridice . Apoi îl văd pe Namjoon făcându-mi cu mâna și îmi face semn către fată . Ce urmează să îi spun acum ?
-Haide , îi spun fetei și o împing de la spate .
-Unde m-mă duci ? spune în timp ce se împotrivește și se uită la mine speriată .
Chiar nu voiam să treacă prin asta și prin ce v-a trece de acum încolo .
Am preferat să păstrez tăcerea și să nu îi dau fetei nici un răspuns , doar am obligat-o să meargă în timp ce ea se smucea din mâna mea .
Am zmucit-o și mai tare când fata scrâncește de dureri , mă uit încruntat la ea și i-am obeservat rana care sângera abuziv . Am mai slăbit puțin strângerea până când am ajuns în fața băiețiilor .
Namjoon o privea cu dezgust în timp ce pe mine mă privea foarte încruntat și nervos , exact ca un taur care vede roșu în fața ochiilor .
-Jimin o explicație pentru asta ? mă întreabă Jhope care se plimba în jurul fetei analizând-o .
Taehyung se uita la ea lafel , ca la o nouă pradă .
Încerc să evit orice întrebare și mă uit în ochii lui Jin care el îmi spunea doar din priviri să îi dau drumul . Lui chiar i se făcu' milă de fată .
-Urcați-o în mașină băieți , poruncește Namjoon .
Eu evit porunca lui și mă îndepărtez de fată , semn că nu vreau .
Atunci Jhope o apucă de fată de mână .
-Haide , o să îți placă acolo păpușico , spune pe un glas șarmant.
Fata se impune și se așează în fund .
Nervii lui Jhope nu mai rezistau și a pocnit-o peste față apoi o urcă pe umărul său .
-Asta se întâmplă când nu asculți , îi spune Jhope în timp ce o cară către mașină .
-Vă rog lăsați-mă , vă rog , spune fata care plângea în hohote .
-Ajutooor , vă roo... , astea au fost ultimele cuvinte pe care fata le-a spus înainte de a o adormi Suga .
Aish ce a fost în capul meu să fac asta , ești un idiot Jimin .
{𝐀𝐮𝐭𝐨𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐩𝐨𝐯.}
După ce Jhope a aruncat-o pe fată ca pe un obicet în mașină , Taehyung era cel care s-a așezat lângă ea . Se uită la ea insistent , analizându-i fiecare parte a corpului apoi pufnește din cauza nervilor pe care îi avea în acel moment .
Jimin stătea cu capul aplecat , se simțea vinovat pentru că le-a încălcat băiețiilor încrederea și au rămas cu toate planurile din seara asta duse pe apa sâmbetei .
O dată ajunși , băieții coboară și acum Taehyung era cel care o căra pe fată .
-Trezește-te doar nu crezi că te voi căra în brațe , îi spune Taehyung fetei care avea ochii între deschiși .
CITEȘTI
𝐆𝐮𝐧𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐑𝐨𝐬𝐞𝐬
Fanfiction"𝘖𝘤𝘩𝘪𝘪 𝘦𝘪 𝘥𝘦 𝘪𝘯𝘨𝘦𝘳 , 𝘢 𝘷𝘢𝘻𝘶𝘵 𝘣𝘪𝘯𝘦𝘭𝘦 𝘪𝘯 𝘢𝘵𝘢𝘵𝘪𝘢 𝘥𝘦𝘮𝘰𝘯𝘪" 𝘗𝘶𝘣𝘭𝘪𝘤𝘢𝘳𝘦: 02.03.2019 𝘛𝘦𝘳𝘮𝘪𝘯𝘢𝘳𝘦: - ⚠️𝐀𝐓𝐄𝐍Ț𝐈𝐄 ! CARTEA CONȚINE SCENE VIOLENTE !!