𝟺.

391 32 2
                                    


{𝐀𝐮𝐭𝐨𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐩𝐨𝐯.}

Era ora 5 dimineața și primul care își face apariția este Jimin , deschide ușa ușor unde fata se afla , o vede cum tremura de frig și se duce în fața ei . Tocmai se pregătea de a  face doi pași în spate dar fata îl oprește apucându-l de pantalon .

-T-te r-rog lasă-mă să plec ,spune fata prin suspine .

Atunci inima lui Jimin s-a oprit brusc , a paticipat la atâtea misiuni , atâtea crime dar fata asta îl făcea să fie gata să îi redea libertatea . Chiar nu și-a dorit să se întâmple asta , până la urma urmei ea este chiar nevinovată .

Jimin se apleacă la nivelul ei și îi ridică chipul cu palma sa .

-O să fie bine , doar trebuie să ai încredere în mine , ok ? spune pe un ton încet asta în caz că băieții și-ar face apariția și ar auzi că tocmai a vorbit cu fata .

După câteva secunde de tăcere , Jimin se ridică din cauza zgomotului provocat de către băieți .


{𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠 𝐩𝐨𝐯.}

Aish , capul îmi bubuie de dureri chiar dacă am luat un pumn de pastile , abea mă pot concentra pe ceea ce se întâmplă în jur . 

Urmez băieții din spate și îmi pun gluga pe cap . Am observat că vom merge în camera unde fata se afla , sincer nu aveam chef de văicăreală și de "vă rog lăsați-mă să plec" , clasicile replici .

Intru în cameră și îl văd pe Jimin care era deja aici , hiena asta mică sigur pune ceva la cale . 

Trec pe lângă fată fără a nici măcar a mă uita la ea , și mă proctesc de perete în uchiul cel mai bun de vizualizare . Voiam să îi văd pe toți , mai ales să le citesc pe față ce gândesc ceilalți .

-Jennie , corect ? întreabă Namjoon .

Fata nu spune nimic ci doar își ridică privirea către el . 

-Să înțeleg că iar ne jucăm de-a fata dură , spune Jungkook care se uită pe sub nas către Jimin .

Eu urmăream toată scena , deja era umilitor , nu pot să îmi dau seama exact ce are Namjoon în minte dar vad că Jungkook are chef de joacă . 

Mă uit către fată și văd că ea deja se uita la mine , am făcut un contact vizual doar pentru câteva secunde apoi tot ea îl rupe . Am pufnit puțin în râs.

Se vede că îi era frig datorită buzelor vinete care tremurau și stătea cu picioarele strânse la piept , părea atât de firavă exact ca un porțelan , ahh Taehyung ce e în capul tău , se pare că nebunia de aseară te-a afectat . 

Mă încrunt deoarece se aud zgomote ciudate din interiorul clubului . Mai ciudat este faptul că , clubul era închis pe timp de zi . Puteam să jur că am auzit niște pahare spărgându-se . 

Mă ridic în mod alerg de pe peretele de care stăteam prijinit și îmi dau gluga jos , sunt foarte sigur de simțurile mele . Mă uit către băieți și le fac semn către ușă ,  Jhope recepționează mesajul și deschide ușor ușa pentru a auzi mai bine . 

Într-adevăr se auzeau cum se rupeau scaunele și am auzit și un țipăt ca și cum cineva era torturat . 

Mă deplasez rapid și ma situez la doar câțiva centrimetri de fată ascunzând-o după picioarele mele . Jimin mi se alătură poziționându-se cu un un sfert de picior înaintea mea . 

Îmi duc mâna la spate și îi fac semn fetei să se ridice , cu greu se ridică de jos apoi se apropie de spatele meu atingânu-mi mâna semn că a ascultat ce i-am zis.

𝐆𝐮𝐧𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐑𝐨𝐬𝐞𝐬Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum