Alerg , tot ce fac în acest moment alerg , picioarele mele sunt pline de bătături și vinete din cauza loviturilor și căzăturilor de când am reușit de a fugi de acasă .
Mă uit în urmă pentru a mă asigura că nu mai este în urma mea , îmi ridic rochia până la nivelul genunchilor pentru a nu mă mai incomoda apoi mă uit din nou înainte .
Tot ce văd este pădurea întunecoasă unde trunchiurile copacilor formau un cerc , parcă mă opreau pentru a eșua planul meu de evadare .
Încetinesc pasul puțin îndreptându-mă către centrul format de copaci și îmi pun mâinile în cap. Simt că imi pierd mințile .
-Jennie... se aude o voce palidă în urma mea .
Mă întorc speriată și mă las ghidată de către voce .
-Mamă?
Chipul mi se inundă în lacrimi atunci când o văd pe mama așteptându-mă cu brațele deschise .
Alerg spre ea dornică , îmi era dor să o aud cum mă strigă . O prind într-o îmbrățișare strânsă lăsând lacrimile să curgă pe față , erau lacrimi de fericire .
-Oh , mamă , dacă ai știi câtă nevoie am de tine , spun cu glasul tremurat .
Mamă nu făcea decât să mă îmbrățișeze cu o mână iar cu cealaltă îmi mângâia părul lin .
Îmi era dor de îmbrățișarea ei , de parfumul ei , de tot . Aveam nevoie de ea , simțeam că dragostea ei formează un scut pentru mine .
Din zare se aud pași , se auzeau din toate părțile călcau foarte apăsător pe covorul format din frunzele uscate formând acel foșnet .
Îmi îndepărtez capul de la pieptul mamei și încerc de a focaliza acele siluete care se îndreptau către noi .
-Mami fugi , îi voi reține eu , îi spun mamei care în acel moment îmi atinge obrazul și îmi șterge lacrima .
-Toată durerea asta te v-a face puternică Jennie , arată-le lacrimile tale fiind o slăbiciune apoi zâmbeștele folosind asta ca o armă .
I-am prins mâna mamei și am strâns-o puternic . Trupurile care erau la îndepărtare s-au apropiat cu pași repezi asta făcându-mă să îmi întorc privirea către ei .
Mi-am mărit ochii când am văzut chipurile celor șapte băieți . Tocmai voiam să îi prind mamei mâna pentru a fugi dar ea dispăruse .
O căutăm din priviri dar nici urmă de ea . Mă uit din nou către băieți și îl zăresc pe Taehyung care nu îmi inspira un sentiment prea bun , nu pare că a venit pentru a mă salva de data asta .
Un râs se aude pe fundal care era foarte cunoscut mie . Mă încrunt și mă uit la fiecare dintre băieți fiecare având o figură serioasă .
Din spatele lor își face apariția persoana de care îmi era teamă cel mai tare , cel de care fug de fiecare dată când am ocazia pentru a mă salva , acela fiind tatăl meu .
Încerc de a mă da câțiva centimetri în spate târșindu-mă când zăresc că nu avea mâinile goale . În una din mâini avea o curea iar în cealaltă avea o sfoară .
Îmi închid ochii și las totul să se întâmple în voia sorții .
{𝐀𝐮𝐭𝐨𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐩𝐨𝐯.}
Jimin era foarte neliniștit , faptul că fata era deja în casă lor și oricine poate profita de asta .
Tânăra se afla în acest moment pe canapea , doarme de ceva timp iar deja unul dintre băieți dădea târcoale în jurul ei . Acela fiind Jimin .
CITEȘTI
𝐆𝐮𝐧𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐑𝐨𝐬𝐞𝐬
Fanfiction"𝘖𝘤𝘩𝘪𝘪 𝘦𝘪 𝘥𝘦 𝘪𝘯𝘨𝘦𝘳 , 𝘢 𝘷𝘢𝘻𝘶𝘵 𝘣𝘪𝘯𝘦𝘭𝘦 𝘪𝘯 𝘢𝘵𝘢𝘵𝘪𝘢 𝘥𝘦𝘮𝘰𝘯𝘪" 𝘗𝘶𝘣𝘭𝘪𝘤𝘢𝘳𝘦: 02.03.2019 𝘛𝘦𝘳𝘮𝘪𝘯𝘢𝘳𝘦: - ⚠️𝐀𝐓𝐄𝐍Ț𝐈𝐄 ! CARTEA CONȚINE SCENE VIOLENTE !!