Rombongan meminang dan majlis pertunangan berjalan serentak seperti yang dirancang oleh Puan Sheila. Majlis mewah yang berlangsung di rumah pihak perempuan itu hanya dihadiri oleh ahli keluarga terdekat sahaja.
Akhirnya, Harris mengalah untuk bertunang dengan pilihan hati mamanya. Cincin di jari manis ditenung lama. Dia keliru. Adakah tindakan yang dia lakukan ini tepat? Bertunang dengan seseorang yang belum dikenali dengan rapat? Tidak pernah sekalipun perkara itu terlintas di fikirannya.
Pandangannya tertuju kepada Ayu yang sedang berbual dengan Shayra di sebelah. Raut wajah ayu pada wajah tunangnya benar-benar menenangkan sesuai dengan nama; Ayu Falisha. Semua yang ada pada wanita itu sempurna di mata Harris.
Dari wajah, anak mata Harris turun ke arah dada pejal yang dimiliki Ayu kemudian ke susuk tubuh. Baju kurung moden serba putih yang dikenakan oleh Ayu memudahkan untuk Harris untuk menilik tiap inci tubuh tersebut. Mata Harris mula tertumpu pada punggung Ayu. Montok! Sangat sesuai dengan pinggangnya yang ramping.
'Mesti dia rajin workout.' Teka Harris dalam hati.
'Lepas ne boleh lah kau ajak dia sexersice! Kau pun dah nak setahun "puasa" ' Suara hatinya seakan menghasut.
Namun apa yang disuarakan oleh kata hati Harris memang tepat. Dia sudah agak lama tidak merasa nikmat seks sejak berpisah dengan Aurora setahun yang lalu. Keinginan yang kadang kala menganggunya itu hanya dilepaskan melalui melancap.
Tidak semena-mena fantasi nakal memenuhi fikiran Harris. Dia mula membayangkan batang zakarnya tegang diapit oleh punggung montok Ayu lalu digesel dengan rancak sambil kedua tangannya meramas buah dada Ayu, sekali sekala jarinya mencubit puting Ayu. Tentu nikmat sekali!
Bila puas digesel, batang kejantananya dituju ke arah lubang kenikmatan Ayu lalu dihenjut dengan posisi doggy. Sudah pasti punggung Ayu menjadi sasaran tamparan. Fantasi nakal menyebabkan zakar disebalik seluarnya semakin mengeras. Kalau diikutkan hati ingin saja dia bergegas ke tandas untuk melepaskan segala keinginannya. Namun dia tetap sedaya upaya mengawal nafsu. Agak tidak sopan dia melancap di tandas rumah orang.
"Hey abang!!!" Khayalan nakal Harris terhenti apabila Shayra menepuk bahunya.
"Dah tak boleh cakap baik-baik ke sampai nak sergah-sergah orang?" Jawab Harris geram.
"Eeeeee....dari tadi Ayra panggil abang tapi abang tu tak pandai menjawab." Jawab Shayra sambil mencebik. Ayu hanya tersenyum melihat keletah dua beradik itu.
"Asyik pandang Kak Ayu jer, dah la cara pandang tu macam nak makan orang." Sambung Shayra lagi.
'Kantoi.' Getus Harris dalam hati namun sedaya upaya berlagak tenang dan macho.
"Salah ke abang pandang? Tunang abang juga kan?" Sempat dia melirik ke arah Ayu. Ayu pula melarikan anak mata ke arah lain. Masih malu agaknya dengan Harris.
"Owhhh? Jadi sekarang ne happy lah bila bertunang? Hari tu bukan main lagi tak suka bila mama matchemake-kan dia dengan Kak Ayu..." Shayra terus menerus mengenakan abangnya.
"Ayra!" Kali ini suara Harris sedikit tegas. Mata tajamnya sudah cukup memberi amaran bahawa dia tidak suka dengan gurauan adiknya itu.
"Sorry..." Jawab Shayra, kesal dengan keterlanjuran. Tidak sepatutnya dia bergurau sebegitu di majlis pertunangan, apatah lagi Ayu juga ada disamping mereka. Risau jika kata-kata tadi menguris hati bakal kakak iparnya.
"Sorry Kak Ayu." Perasaan kesal masih menebal.
"It's okay dear, hal kecik je pun." Jawab Ayu sambil memaut bahu Shayra. Selama ini dia sudah menganggap Shayra sebagai adik kandung. Dan dia yakin, jika sekiranya dia tidak berjodoh dengan Harris sekalipun Shayra dan Puan Sheila tetap mempunyai tempat yang istimewa di hati.
YOU ARE READING
Erotis
Romansa[HIATUS] DILARANG PLAGIAT/CIPLAK!!! 🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞 Amaran : Cerita ini mengandungi unsur lucah dan tidak sesuai dibaca oleh individu yang berusia 18 tahun ke bawah. Underage readers akan direport tanpa toleransi! Kisah cinta Erotik dan Ro...