15 : Deprived 1.0

61K 398 33
                                    

2 Hari Kemudian...

"Urggghhh!"

Keluhan berat disuarakan Harris tidak seberat perasaannya tika kini. Manakala Ayu yang sibuk merapi diri di depan cermin meja solek menoleh ke arah suaminya yang sedang duduk di birai katil.

"Don't stress yourself baby."

"I masih tak puas hati dengan GM (General Manager) kat Japan, suka-suka hati je dia tukar tarikh regional meeting. It supposed end of this month, not this Friday!" Luah Harris penuh dengan ketidakpuashatian. Apa tidaknya, belum sampai seminggu dia bergelar pengantin baru sudah terpaksa berjauhan dengan suri hati.

Ayu hanya mampu mengeleng, kemudian kembali meneruskan night skincare routine. Bukannya tidak endah dengan luahan sang suami tapi itu adalah realiti yang harus dipikul oleh Harris selaku tulang belakang syarikat. Jadi ada baiknya dia hanya berdiam diri, dan biarkan Harris yang memberi kata putus.

"You come with me ya sayang..."

Ayu menarik nafas dalam, hati wanitanya kalah dengan rayuan garau manja yang penuh dengan harapan itu. Namun apakan daya dia pun mempunyai komitmen dalam kerjaya sendiri.

Ayu bangun dari kerusi solek lalu mengambil tempat di sebelah Harris. Satu kucupan ringkas dihadiahkan di pipi suami tersayang sebelum dia melingkarkan kedua tangan di pinggang sasa Harris.

"Sorry, I can't."

Harris kecewa mendengar jawapan Ayu, namun hatinya sedikit tenang apabila merasa kehangatan tubuh sang isteri. Naluri jantan mula mengelegak, maka jari-jemarinya memulakan tugasan untuk mencari puting kegemaran yang tersembunyi di balik night dress Ayu.

"Jomlah, sayang.... You tak kesian kat I ke sendiran kat sana? Sunyi tak dapat gentel nipple you..." Seloroh Harris sambil jarinya sibuk mengentel puting Ayu.

Nafas Ayu mula tidak sekata apabila jari Harris semakin lama semakin rancak mengentel. Sesekali terasa pedih akibat cubitan kasar.

"You gonna join me right?"

Ayu hanya mengeleng sebelum menjawab.

"Tak dapat lah baby, dekat office tu pun banyak I nak urus. Kesian dekat Fariq kalau I ambil cuti lagi." Jelas Ayu.

"You kesian dekat Fariq tapi tak kesian dekat I?"

Ayu tertawa kecil mendengar nada rajuk Harris.

"Eeee.. Jangan buat muka begitu boleh tak? Buruk tau orang tua buat muka merajuk." Sakat Ayu sambil mencubit manja pipi Harris.

"Apa pulak tak boleh? I kan baby tua you?" Bisik Harris lalu satu kucupan hangat dihadiahkan ke cuping telinga lalu turun ke leher Ayu.

Tiap inci leher yang dikucup Harris dengan penuh cinta sememangnya memberi sensasi luar biasa kepada Ayu. Menjadikan fikirannya kosong kerana terbuai dengan sentuhan magis sang suami. Tanpa sedar rengekan gersang terluah pada bibir mungil Ayu.

Harris tersenyum puas apabila mendengar rengekan seksi Ayu. Tangan kanannya mula membelai manja bahagian perut lalu perlahan-lahan turun ke bahagian bawah pusat. Belum sempat jarinya menyelak panties, tangan Ayu lebih dahulu menyambar tangan nakalnya itu untuk menghalang gerakan seterusnya.

"I'm still on my period." Tutur Ayu lembut mengharapkan pengertian dari Harris.

Harris hanya mengangguk lemah dengan wajah hampa yang jelas terserlah. Bukannya dia tidak tahu tempoh bagi mensturasi wanita cuma agak kecewa kerana masih belum menikmati 'mahkota' sang isteri apatah lagi dengan makluman Ayu tidak dapat menemaninya ke Jepun untuk menghadari regional meeting.

ErotisWhere stories live. Discover now