Harris terkaku, bingung dengan perasaan bersalah yang menyelubungi dirinya kini.
'She's still virgin?' Ulang Harris sekali lagi sambil dia menyelak mahkota wanita Ayu dengan lebih luas, meneliti keindahan selaput dara yang dimiliki oleh Ayu. Jujur, ini kali pertama dia melihat selaput dara wanita. Sesuatu yang tidak pernah ada pada para bekas kekasihnya sebelum ini. Menjadikan dia rasa bersalah untuk meneruskan misinya.
"Arrrrrrrrrrrrrrr~~~~❤️" Suara Ayu seakan merayu, hairan dengan Harris yang tiba-tiba membatu. Dia sudah tidak tahan dan tidak mahu orgasmenya tertundah begitu sahaja.
"Sayang, are you sure?" Soal Harris dengan nada risau. Kerana dia tahu terkulainya Ayu di atas katil tanpa seurat benang kini adalah disebabkan oleh godaan dan pujuk rayunya.
"Yes Ar, please continue, jangan seksa I macam ne....hmmmmmmmm~~~" Rayu Ayu, pinggulnya digerak-gerakkan sebagai isyarat dia inginkan Harris meneruskan permaianan.
'Guna lidah je lah, kesian pulak kalau "tebuk" sekarang.' Bisik Harris. Lalu menyuakan lidahnya ke arah lubang kenikmatan Ayu lalu dijilatnya cermat.
"Errrrrrrrrgggggggggghhhhhhhhh.... " Satu sensasi yang luar biasa dinikmati oleh Ayu. Sentuhan lidah Harris ke lubang kenikmatannya menjadikan seluruh badannya menegang.
Sambil menjilat, jari Harris bermain dengan klitoris Ayu. Digesel-gesel dan dicubitnya geram, daging comel itu sudah kemerah-merahan dan terasa pedih akibat cubitan kasar Harris.
"Eengghhhhhh... Ennnngggghhhh... Errrrgghhhhhhhh... Ahhhhhhhh.... ahhhhhhhhhhhh!!!" Jari-jari Ayu mula mencengkam cadar tilam. Nikmat yang diterima amat luar biasa.
Harris pula terasa bersemangat tatkala mendengar rintihan dan raungan Ayu yang sexy itu, dia semakin mempelbagaikan gerakan lidah dan mulut. Jika tadi dia hanya menjilat, kali ini dia mengabungkan dengan sedutan. Sambil menyedut sambil lidahnya bergerak-gerak memberi kepuasan kepada Ayu. Badan Ayu semakin lama semakin menegang dan akhirnya......."Errrrrgggggghhhhhh... Errggggghh... Ahhhhhhhh~~~ Aaaaahhhhhhhhh~ ~~~❤️❤️❤️❤️❤️❤️" Beberapa saat badan Ayu mengeletar menandakan dia sudah mencapai orgasme. Pandangannya mula berpinar, terasa penat amat sangat apatah lagi dia tidak mendapat tidur yang cukup pada malam tadi. Lalu tanpa dipaksa dia terlena bersama lelah.
"Ayu?" Panggil Harris perlahan. Dia bangun daripada posisinya dan berbaring di sisi Ayu. Perasaan kasih terbit melihat Ayu yang tertidur akibat kelelahan itu. Lalu
beberapa kucupan hinggap di dahi Ayu.'Tapi masalahnya, siapa yang nak tolong aku ni?" Bisik Harris sambil memandang batang zakarnya masih mencanak. Rasa menyesal kerana tidak cum di mulut Ayu sewaktu sesi blowjob tadi.
'Alah Harris, kau gasak je lah lubang dia tu... dia sedang tidur juga kan?' Gerak hati Harris mula menghasut. Harris menelan liur, mengambil kesempatan sebegitu bukanlah prinsipnya.
YOU ARE READING
Erotis
Romance[HIATUS] DILARANG PLAGIAT/CIPLAK!!! 🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞 Amaran : Cerita ini mengandungi unsur lucah dan tidak sesuai dibaca oleh individu yang berusia 18 tahun ke bawah. Underage readers akan direport tanpa toleransi! Kisah cinta Erotik dan Ro...