3 : Dirty Fantasy

126K 689 2
                                    

Harris merenung skrin handphone yang tertera nombor telefon Ayu. Niat di hati ingin membuat panggilan namun pada masa yang sama dia masih risau jika Ayu masih marah dengan keterlanjurannya tiga hari yang lepas. Apatah lagi whatsapp memohon maaf yang dikirim seusai majlis pertunangan mereka masih tidak berbalas.

"Macam mana kalau dia nak putuskan pertunangan?" Harris menggelengkan kepala membuang segala prasangka yang bermain di fikiran.

'Tak! dia tidak akan putuskan pertunangan ini! Dia TAK AKAN!' Dia bermonolog menyakinkan diri. Wanita yang zahir sesempurna Ayu tak ingin dilepaskannya. Tidak semena-mena bayangan susuk tubuh Ayu mencetus kembali fantasi liar Harris.

Masih terasa nikmat leher jinjang Ayu yang dikerjakan pada hari pertunangan mereka. Begitu juga dengan buah dada lembut yang hanya mampu dibelai dari luar sahaja. Dan sekali lagi batang zakarnya kembali mengeras.

"Not now!!!" Rengus Harris berang. Benci dengan ketegangan luar biasa yang dirasainya semasa bekerja. Masih banyak paperworks yang perlu dia periksa sebelum diberi pengesahan. Namun ereksi yang berlaku disebalik seluarnya seakan mengganas.

"FUCK IT IT!!!" Harris bangun lalu menarik laci kedua pada meja kerja. Losyen tangan dicapai kemudian menuju ke sofa panjang. Pejabat mewah dan elegan itu menjadikan dia selesa untuk melakukan apa saja. Bahkan sebelum ini, pejabat itu menjadi saksi dia dan para bekas kekasihnya melepaskan nafsu.

Butang pada baju kemejanya dibuka terlebih dahulu untuk mendedahkan bahagian depan tubuhnya. Dia tidak mahu air mani yang bakal terpancut nanti mengotori baju kemeja biru laut jenama Tommy Hilfiger itu. Kemudian tali pinggang dibuka untuk melucutkan seluar panjang sekali dengan boxer Pierre Cardin lalu menampakkan batang kejantannya yang sedang berdiri tegak menanti untuk dibelai.

Misi Harris bermula, tompokan losyen yang ada pada telapak tangan dioles ke seluruh bahagian batang zakarnya yang menegang itu. Lalu gerakan naik turun dilakukan untuk memaksimumkan kenikmatan.

Matanya dipejam, membayangkan Ayu dalam keadaan bogel menemaninya di dalam pejabat. Punggung montok serta saiz buah dada 38B sudah cukup meransang nafsu lelaki Harris. Telapak tangan Ayu mencapai zakar 8 inci setengah miliknya itu lalu diurut naik turun.

Harris sungguh bertuah kerana mempunyai darah kacukan Irish dan Arab (moyang) maka dia dapat mewarisi ukuran zakar yang besar lagi berisi. Lebih-lebih lagi kepala zakar yang luar biasa lebar itu sering kali menjadi ketagihan oleh wanita yang pernah ditidurinya.

Ayu di dalam fantasi Harris mula menyuakan mulut ke arah batang kejantanan. Air liurnya dilumurkan terlebih dahulu sedikit demi sedikit sambil tangannya tangkas melancapkan. Dia ingin memastikan 'pelincir' mencukupi sebelum aksi yang lebih hebat dilancarkan.

Ayu kembali menyuakan mulutnya ke arah batang zakar Harris apabila berpuas hati dengan kuantiti 'pelincir' lalu dikulum dengan sepuas hati. Kepala Ayu naik turun sambil jari jemari bermain pada buah zakar Harris. Permainan Ayu semakin rancak, mulutnya mencuba mencapai pangkal zakar, menyebabkan tekaknya sedikit ngilu apabila ditembusi.

Kesedapan yang Harris nikmati sudah hampir ke kemuncak. Kepala Ayu dipegang kemas lalu ditarik keluar-masuk dari batang kejantannya itu dengan kasar sekali. Ayu mula mengerang kesakitan dan cuba menghentikan tangan Harris untuk terus terusan melakukan aksi ganas sebegitu, namun penolakan dari Ayu lebih meransang nafsu liar Harris.

Jika tadi Harris hanya menarik-tolak kepala Ayu, kini pinggulnya juga bergerak sama untuk membenamkan keseluruhan batang jantannya di mulut Ayu. Dihenjut sepuas hati sambil tangannya menarik-tolak kepala Ayu dengan kasar sekali. Dan akhirnya,...

*crrrrrreeeeeettttt.....creeeeettttt.....creeeeeeeeeeettttt......*

Air mani berlumba-lumba keluar dari lubang zakar Harris. Sebahagian mendarat ke bahagian dada dan abs lalu mengalir ke perut. Air mani putih yang banyak serta pekat itu sudah cukup membuktikan betapa suburnya Harris.

Sesungguhnya Harris seorang yang amat mementingkan kesihatan apatah lagi jika melibatkan tenaga batin. Dia amat berhati-hati dalam pengambilan makanan kerana tidak mahu menghidapi erectile dysfunction (masalah ereksi). Apa gunanya mempunyai ukuran zakar yang sempurna tetapi lemah di 'medan perang'?

Harris tersenyum puas, keinginannya dipenuhi. Walaupun pada hakikatnya dia sedikit hampa kerana Ayu yang memuaskannya hanya mainan fantasi semata-mata.

"Tak pe, lambat atau cepat dia tetap aku dapat! Dan bila dah dapat, aku gasak dia puas-puas!!! Tengoklah nanti, aku akan buat dia berjalan berkangkang berbulan-bulan!" Seakan dirasuk syaitan Harris menuturkan ayat itu.

Matlamatnya kini hanya satu! Memiliki Ayu!

~~~~Tamat Bahagian 3~~~~

ErotisWhere stories live. Discover now