Podziękowanie

1.7K 16 15
                                    

Hej wszystkim! Jak już wiecie w rozdziale poprzednim jest to koniec książki. Niestety postanowiłam zakończyć moją wersję instagrama HP / Dramione. 

Na początku powiem wam, że jest to moje pierwsze opowiadanie pisane Instagramem. Pomysł pojawił się tak nagle gdy na ,,Wattpadzie" zaczęłam czytać podobne książki. Wciągnęłam w to moją koleżankę yastray, dziękuję jej, że nie zabiła mnie za to co zrobiłam. 

Dziękuję też wszystkim moim znajomym, którzy mnie wspierali, wysłuchiwali moich pomysłów (a było ich dużo), za to, że wytrzymywali ze mną w tym okresie. 

Na koniec chciałam podziękować moim kochanym czytelnikom. Gdy pisałam tą książkę myślałam, że nikomu się nie spodoba, a jednak jest was bardzo dużo. Ci którzy byli na bieżąco z rozdziałami wiedzą, że miałam okres gdzie brakowało mi weny, nie mogłam napisać żadnego rozdziału również dlatego, że miałam osobiste problemy, ale zmotywowały mnie wasze komentarze. Uwielbiam czytać je, to jak się wczuwacie w historię bohaterów jest bardzo piękne. Nie raz uśmiałam się czytając je, pamiętam jak prawie w każdym rozdziale była taka osoba, która pisała: ,,Utop się" - ktoś ją pamięta? 

Wybaczcie, że nie odpowiadałam na wasze komentarze ale nie zawsze wiedziałam jak odpisać - Przepraszam.

To chyba na tyle, zapraszam was na mój profil może znajdziecie coś co wam się spodoba. Jeśli chcielibyście zobaczyć jakąś książkę o wybranym temacie piszcie w komentarzu, a możliwe, że uda mi się napisać dla was coś nowego i z wybranym waszym tematem.

 Dziękuję za wszystko! 

Instagram HP| DramioneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz