Elimdeki fotoğraflara bir kere daha baktım. Gözyaşlarımdan dolayı göremediğim yolu bitirmeye niyetliydim. Delirmiş gibi hissediyordum kendimi. Çaresizdim. Ne yapmam konusunda bilgisizdim. Sonunda ulaştığım kapıya baktım ümitsizce. Oysaki dün akşam bu zile basarken nasıl da mutluydum. Var gücümle bastım zile. Yaklaşan adım sesleri onu bana bir adım daha geldiğinin göstergesiydi. Ve işte açılan kapı, karşımda sevdiğim adam...
"Hoşgeldin hayatım"
Sıkı sıkı tuttuğum fotoğrafları yüzüne doğru fırlattım. Şaşırmıştı. Tabi ki şaşıracaktı çünkü ona sarılmamı bekliyordu. Eğildi ve yere saçılmış iğrenç fotoğrafları aldı eline. İnceledikçe geriliyordu. Boğazımı temizledim artık konuşmak zorundaydım.
"Neden yaptın diye salakça bir soru sormayacağım. Çünkü belli yetersiz gelmişim sana, azalmış bana olan sevgin. Ama şunu merak ediyorum neden benden ayrılmadın?"
"Üzgünüm Baek."
"Hayır üzülme, aslında sana teşekkür borçluyum. Çünkü bana çok şey öğrettin. Kimse için fedakarlık yapmayacaksın. Yeri geliyor hiçbir şey yapmayan senden kat kat değerli oluyor. Bunu öğrettiğin için teşekkür ederim Min Joon."
••••••••••••
Hepinize merhaba~~
Umarım beğenmişsinizdir.
Yanlışlarım varsa affedin lütfen.
Beni takip edip, hikayeme yorum yaparsanız çok mutlu olurum...
♡♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REBIRTH°•°•°•°•°•BAEKYEOL
FanfictionTamamlandı. BYUN BAEKHYUN'UN YENİDEN DOĞUŞ HİKAYESİ..! °• "Sana bir sır vereceğim. Seni çok seviyorum hayal prensi."