☆15. Bölüm☆
Keyifli okumalar...
İzlediğimiz filmin saçmalığına mı yoksa dostum ve sevgilisinin sürekli öpüşmesine mi şaşırdığımı anlayamıyorum. Hayatımın düzene girmesi beni mutlu ediyordu. Konusu kadar karakterlerininde saçma olduğunu düşündüğüm filmden gözlerimi çevirdim ve etrafı inceledim. Minseok, sevgilisinin bacağına kafasını koymuş, uyumuştu. Kyungsoo ve Jongin film izlemek dışında her şeyi yapmışlardı. Hatta bir ara oyun bile oynamışlardı. Gözlerimi omzumdaki ağırlığa çevirdim. Sevgilim kafasını omzuma dayamış, film izliyordu. Chanyeol, odaklanmış hali ile çok tatlıydı.
" Sevdin mi?"
Fısıltıyla sordum. Kafasını omzumdan kaldırmadan yanıtladı sorumu.
" Evet sevdim fakat siz sevmemiş gibisiniz?"
" Nereden çıkardın bunu?"
" Minseok uyuyor. Jongdae onu izliyor. Bunların ise ne yaptığı belli değil."
Dostumu işaret ettiğinde sessizce kıkırdadım. Kafasını kaldırdı ve elimi tuttu. Bu hareketiyle gülümsedim. Bakışlarım ömürlük kusurlarıma kaydı.
" Tüm kusurlarıma rağmen beni kabul etmene seviniyorum."
Dudaklarını dudaklarıma yaklaştırdı ve fısıldadı.
" Sen tanıdığım en kusursuz kişisin hayal prensi."
Nazikçe dudaklarını dudaklarımla doldurdum. Sanırım o ve ben doğru aşkı bulmuştuk.
################
Gururla bilgisayar ekranına baktı kısa olan. Yazdığı bu roman için fazlaca heyecanlıydı. Günlerini, haftalarını, aylarını hatta yıllarını harcamıştı. Sorsanız ama hiç yorgun veya pişman değildi. Mutluydu. Huzurlu hissediyordu. Yavaş hareketlerle gözlüklerini çıkardı. Kahvesini yudumladı.
" Bitirdin mi?"
Yanına oturan sevgilisinin sorusunu büyük bir sevinç içinde yanıtladı.
" Birçok kez sildim. Çoğu kez yazdıklarımdan memnun olmadım. Hayal kırıklıkları içinde karaladım sayfaları. Vazgeçmeyi bile düşündüm ama sonunda bitirdim güzelim."
Baekhyun'un cümlelerinin üzerine Chanyeol ona biraz daha yaklaştı.
" Benim sevgilim yine ortaya harika bir iş çıkarmıştır."
" Hâlâ biraz tereddüt yaşıyorum aslında. Sanki karakterler pek oturmadı."
Düşen yüzüne engel olamadı Baekhyun.
" Benim adımın geçtiği her iş mükemmeldir. O yüzden endişelenme."
Tek dostu olan Kyungsoo kendinden emin bir şekilde söylendi.
" Ben eminim kardeşim yine harika bir roman çıkmıştır ortaya."
Minseok'un sözleri gülümsetmişti kısa olanı.
Yine şükretti Baekhyun. Hayatında ona değer veren insanlar vardı.
" İsmini düşündün mü peki?"
Jongdae' nin sorusunu merakla beklemişti.
" Düşündüm. Rebirth. Yeniden doğuş."
Bilgisayar ekranına bir kez daha baktı ve romanını şu sözlerle bitirdi kısa olan.
Başıma gelen kötü olaylara üzülmüyordum artık. Çünkü emindim her kötü olay arkasından iyilik getiriyordu. Park Chanyeol ile tanışmak gibi. Byun Baekhyun'un hayat yapbozu tamamlanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REBIRTH°•°•°•°•°•BAEKYEOL
FanfictionTamamlandı. BYUN BAEKHYUN'UN YENİDEN DOĞUŞ HİKAYESİ..! °• "Sana bir sır vereceğim. Seni çok seviyorum hayal prensi."