Keyifli okumalar...
Acı. O başını omzuma koyup ağlarken hissettiğim tek şey buydu. Ben ağlarken Jongdae ne yapmıştı? Saçlarımı okşamıştı. Titremesi bir an bile durmayan ellerimi saçlarına götürdüm ve okşamaya başladım. Zaman ilerledikçe hıçkırıkları dinmişti. Derin nefes aldı. Nefes almanın iyi gelmeyeceğini söylemek istedim.
" Acılarını içinde yaşamak zor olmuyor mu senin için? Kalbindeki yaraları içinde tutarsan boğulursun Baek. "
" İnsanlar bazen kalbindeki yara izlerini gözlerinde taşır. Gözlerime iyi bak Chanyeol. "
" O çocuğun adını biliyor musun? "Malesef ki biliyordum.
" Min Joon."
Gözlerime baktı. Yaş dolu gözlerini, ağlamaktan şişmiş gözlerime değdirdi. Aldatılmak acı verirdi. Çok sevdiğin, tek kelimesiyle sevdiklerini karşına alabileceğin biri tarafından aldatılmak can yakıcıydı. Chanyeol ve ben bunu yaşamıştık. En acı verici tarafıyla hem de. Eski sevgililerimiz birbirleriye sevgiliydi. Birden ayağa kalkmasıyla irkildim.
" Ne oldu Chanyeol?"
"Hazır Yoon ve Min Joon yan yanayken yanlarına gideceğim ve hesap soracağım. Bahse girerim ki Min Joon denilen çocuğun benden haberi yoktur."
" Chanyeol. Lütfen saçmalama. Gidemezsin. Bu hiçbir şeyi değiştirmez."
Kolundan tuttum. Ani hareketim bileğimde ki kesikleri sızlatmıştı ama umrumda değildi. Gitse rahatlamayacağını biliyordum. Ben gitmiştim fakat rahatlamamıştım. Kolunu sertçe ellerimden kurtardı.
" Sakın Baekhyun. Sakın beni durdurmaya çalışma. Ne hissettiğimi bilmiyorsun. Aldatıldın mı hiç ha? Hayır. Bu yüzden sakın durdurma beni."
Gitti. Yanılıyorsun Chanyeol. Aldatıldım ve biliyorum hissettiklerini. Hem de sevgilinin seni aldattığı çocuk tarafından biliyorum hissettiklerini. Gökyüzüne kaldırdım kafamı. Hava kararmıştı. Kaç saattir oturuyorduk burda? Muhtemelen tahminimden daha çok. Artık eve gidip uyumak istiyordum. Zor bir gün geçirmiştim.
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
" Ve sen de peşinden gitmedin öyle mi Baek? "
Pizzasından koca bir ısırık alan Kyungsoo yine söylediğinde haklıydı. Neden onunla gitmedim ki?
" Ama üzüldüm. Min Joon' a aldatıldığını ben söyleyecektim."
" Kyungsoo şaka yapmanın sırası değil şimdi. Chanyeol çok kötü bir durumdaydı. "
" Ah, onu tamamen unuttum ben."
Kafa salladım.
" Ben geldim salata turşularım. "
Yüzümü buruşturdum. Ağabeyim salatalık sevmediğimi bildiği halde şu sebzenin adını sık sık söylerdi.
" Hoşgeldin akıl yaşı, bir elinin parmağından az olan Minseok. "
Koca bir kahkaha attım. En sevdiğim şey bu ikisinin atışmasıydı.
" Aman ne komik. Bu arada kardeşim kapının önünde biri var. Baya yakışıklı biri. Kim olduğunu söylemedi sadece
' Baek ile görüşmek istiyorum ' dedi."Minseok sözlerini bitirir bitirmez kapıya koştum. Kimse yoktu. Etrafı gözlerimle tarayınca tanıdık olan arabayı gördüm ve hızlıca o tarafa doğru yürüdüm. Arabadan inince bayılacak sandım. Kötü görünüyordu.
"Evime gelmek ister misin Chanyeol?"
Kafa salladı. Konuşmaya hali yok gibiydi. Yavaşça eve girdiğimizde evin soğuk olduğunu fark ettim."Chanyeol bu ağabeyim Minseok. Şu siyah saçlı olan ise Kyungsoo. Bu evde üçümüz yaşıyoruz."
Ellerimle onları gösterirken mırıldandım.
" Merhaba tanıştığımıza memnun oldum ben Chanyeol. "
Onlar tanışırken ben de mutfağa kaçtım. Sanki kahve yapsam herkese iyi gelecekti. Suyun kaynamasını beklerken yine düşüncelerime dalmıştım.
" Min Joon denilen çocuk doğrularımı söylüyor? " Kalın ses beni korkutmuştu.
" Ne dedi sana? "
Sadece sormak için sormuştum. Tabi ki biliyordum ne dediğini.
" Sen ve o... "
"Evet Chanyeol. Ben ve Min Joon sevgiliydik. Aldattı beni. Hem de Yoon ile. Bu yüzden intihar etmeye çalıştım. Artık nasıl hissettiğini bildiğimi biliyorsun. "
Sinirlenmiştim. Peki neden? Sahilde söyledikleri yüzünden mi? Yoksa acılarımı öğrendiği için mi?
" Özür dilerim Baek. "
Cevap vermedim. Çünkü ne diyeceğimi bilmiyordum.
" Minseok ve Kyungsoo dışarı çıktı. Ağabeyinin sevgilisiyle buluşmak için. "
Kafa salladım ve sıcak kahvenin birini ona verdim. Diğerini de kendime alıp salona döndüm.
" Kızgın mısın bana? "
" Değilim Chan. Boşver şimdi neler oldu orada? "
" Beni görünce Yoon çok telaşlandı. Her şeyi bir bir anlattım Min Joon' a. Çok şaşırdı. Sonra dedi ki ' Senin için Baekhyun' u üzdüğüme inanamıyorum.'
Yoon' da onun ilişkisini bilmediği için yapıştırdı tokadı ve onu affetmem için yalvardı bana. "" Bugün zor bir gündü uyumak ister misin? "
" Hayır Baek. Ha, bu arada buraya ikinci gelişim ve kahve içiyorum. "
Güldüm. Beni eve bıraktığında söylediği cümle aklıma gelmişti. Gülmemi yarıda kesen kapı sesine karşı kaşlarımı çattım. Kimseyi beklemiyordum.
" Hangi saygısız gülmemi yarıda kesti merak ediyorum."
Kendi kendime konuşurken kapıyı sertçe açtım. Çok özlediğim yüz karşımdaydı. Titredim. Saç diplerimden ayak tırnaklarıma kadar titredim.
" Anne? "
○●○●○●○●○●○●○●○●
Umarım beğenmişsinizdir.
Yorum yaparsanız beni çok mutlu edersiniz.
Hatalarım varsa affedin lütfen.💛💛
Çok tatlısınız beyler.
Kalp krizi geçiriyorum sanırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REBIRTH°•°•°•°•°•BAEKYEOL
FanficTamamlandı. BYUN BAEKHYUN'UN YENİDEN DOĞUŞ HİKAYESİ..! °• "Sana bir sır vereceğim. Seni çok seviyorum hayal prensi."