Keyifli okumalar~
On sekiz. Çok geçmeden bir daha tekrarlandı. On dokuz. Düşündüm de Chanyeol'a ilk tanıştığımızda telefon numaramı vermemeliydim. Dün akşamdan beri arıyordu. Sıkılmadan saydım. Tam on dokuz kere aramıştı. Haklıydı. Dün neden kaçtığımı merak ediyordur. Titreyen telefonuma indirdim bakışlarımı. Yirmi.
"Aç artık şu telefonu"
Kafamı Kyungsoo'nun bacağından kaldırdım. Açamazdım. Hem açsam ne diyecektim? 'Yoon ile daha önce tanıştım ama onun haberi yok' mu diyecektim. Saçmalık.
"Yapamam Kyungsoo. Açarsam açıklama yapmak zorundayım."
Anlayışla gülümsedi.
"Neyse. Peki şu ev parası olayında emin misin Baek?"
İşte kilit soru. Min Joon ile beraber yaşadığımız evi aldatıldığımı öğrendiğimde yakmıştım ve o da gelip hesap sormuştu. Ben de evin parasını ona ödemeye karar vermiştim. Tabii hâlâ emin değildim.
" Fazla düşünürsem vazgeçerim. Bu yüzden gitmeliyim dostum."
Kalbimi ayaklarımın altına alıp yine ona gidiyordum.
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Kalbim sıkışıyordu. Aklım 'ne işin var burda?' diyordu fakat kalbim 'son bir kez gör onu, duy sesini' diyordu. Eh, yine kalbim galip gelmişti. Umutsuzca bastım zile ve açılmasını bekledim. Adım seslerini duyabiliyordum. Geliyordu bana. Ah, doğru o çoktan gitmişti benden.
" Baekhyun? "
Sesiyle huzur bulduğum adam neden gittin benden?
" Ne var Min Joon? "
" Evime gelen sensin küçük fare. Neyse, yine yüzüme fotoğraf fırlatmaya mı geldin? Yoksa bu evide mi yakacaksın? Ya da dur arkadaşına mı dövdürteceksin? "
Kahkaha attı. İğrenç.
" Hep unutmaya çalışarak yaşadığım bir utanç olarak kalacaksın. "
Mırıldandım. Kendim bile zor duymuştum.
" Ne dedin? "
Kafamı sağa-sola oynattım. Bakışları artık bandaja ihtiyacı olmadığı için yara bandı yapıştırdığım bileklerime kaydı. Yüzünü buruşturdu.
" Ne oldu bileklerine? "
Senin için kestim.
" Seni ilgilendirmez. Bu saçma konuşmalarına ve beni önemsiyormuş gibi davranmaktan vazgeç. "
Elimdeki para dolu zarfı ellerine tutuşturdum. Midem çalkalandı.
" Evini yaktığım için özür dilemeyeceğim. Ancak sana parasını ödeyebileceğimi düşündüm. "
" Ah, Baek! Pişmanım. "
Aniden yüzü düştü. Ne yani beni aldattığına pişman mıydı? Kaşlarımı çattım. İmkansızdı.
" Neye pişmansın Min Joon? "
" Onunla ilişki yaşamadan önce senden ayrılmalıydım. Böylece o ev yanmış olmazdı. "
Bu çok can alıcı bir cümleydi. Min Joon yüzsüzdü. Sinirlenmiştim.
" Kendinle yüzleş diyeceğim ama hangi yüzünle yüzleşeceğini bilmeyeceksin. O yüzden susuyorum. "
Ona söylediğim son sözlerdi bunlar. En azından bugün için öyleydi. Onun için az kalsın Minseok ve Kyungsoo'yu yarım bırakacağıma inanamıyorum. Aptaldım. Onun için nasıl intihar etmiştim? Zaten beni seven bu kadar az insan varken neden onları üzmüştüm ki. Kyungsoo çok öfkelenmişti ve Min Joon'u dövmüştü. Minseok saatlerce kucağımda ağlamıştı. Chanyeol'da artık arkadaşımdı. Baekhyun'u sevenler grubunun bir üyesiydi. Chanyeol. Ona Yoon'un gerçek yüzünü anlatmak zorundaydım. Telefonum titremişti yine. Meşgule atıp, uçak moduna aldım telefonumu. Yirmi bir.
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
" Ben bu çocuğu öldüreceğim."
Minseok'a olanları anlatmıştım. Benim gibi sinirlenmişti.
" Hayatım sakin olur musun? "
Kim Jongdae. Minseok'un sevgilisi. Minseok, onun için her şeyini kaybetmişti. Ne olursa olsun birbirlerinden vazgeçmemişlerdi. Böyle bir ilişki istiyordum.
" Yarın Jongin ile görüşmeye gideceğim Minseok. "
Genişçe gülümseyip kafasını salladı.Telefonumu uçak modundan çıkardım ve adımlarımı mutfağa yönlendirdim. Su içsem iyi olacaktı. Kolumun tutulmasıyla durdum. Sanırım Jongdae benimle konuşmak istiyordu.
" Baekhyun ben nasıl hissedeceğime karar veremiyorum. Sürekli kendimi suçlayıp duruyorum. Mutsuzum. Çünkü her gün ağlıyorsun. Mutluyum. Çünkü o pisliğin gerçek yüzünü gördün. O fotoğrafları çekip sana getirmek iyi bir fikir miydi emin olamıyorum. "
Elini tuttum ve gülümsedim.
" Bu hikayenin en suçsuz kişisi sensin. Mutlu ol ve Minseok'a iyi bak. "
Jongdae çok iyi biriydi. Artık herkesin gerçek yüzünü görmüştüm. Yirmi iki.
○●○●○●○●○●○Umarım beğenmişsinizdir.
Hatalarım varsa affedin lütfen.☆
⭐🌟⭐
Mükemmelsiniz. Keşke bu duygu dolu karede Lay'imiz de olsaydı... Seni özledik Minseok💛💛💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REBIRTH°•°•°•°•°•BAEKYEOL
FanficTamamlandı. BYUN BAEKHYUN'UN YENİDEN DOĞUŞ HİKAYESİ..! °• "Sana bir sır vereceğim. Seni çok seviyorum hayal prensi."