Keyifli okumalar~
Bugüne kadar ne zaman kalbimle düşünsem hep pişman olmuştum. Min Joon'u kalbimle sevip, aklıma uydurmaya çalışmıştım. Sonuç, başarısız olmuştum. Kalbimle düşünüp intihar etmiştim. Pişmanlık duyduğum bir anım daha. Kalbimle düşünüp onun evine gitmiştim. Pişmanlık. Artık düşüncelerime aklıma uygun yön verecektim. İşe ise gerçekleri Chanyeol'a anlatmakla başlayacaktım. Hastaneye gidip onunla konuşmalıydım.
23 dakika. Yirmi üç dakikadır onun kapısında içeri girecek cesareti arıyordum. Sanırım korkuyordum. Ya şimdi ya hiç. Şimdi anlatmazsam bir daha anlatacak gücüm olmayabilirdi. Sonunda tüm cesaretimle çaldım kapıyı ve girdim içeri. Kapıyı kapatırken yüzüne dahi bakamıyordum. Koltuğa otururken bile ayakkabı bağcıklarıma bakıyordum. Yavaş yavaş yüzüne çevirdim bakışlarımı. Şaşkın görünüyordu. Zaten ne bekliyorsam." Chanyeol ben o gün tek kelime etmeden gittiğim için özür dilerim ya da çağrılarını açmadığım için. "
" Neden? Her gün aradım. Sıkılmadan, vazgeçmeden. Neden kaçtın? "
" Ben de bunu anlatmak için geldim. Chanyeol o çocuk... "
Sözümü bölmüştü ama umursadığım şey bu değil, sözleriydi.
" Yoon' a evlenme teklifi edeceğim. "
Durdum. Nasıl söyleyebilirdim?
" Ah, sevindim Chanyeol. "
Yalan. Sevinmedim. O çocuk seni hak etmiyor.
" Neyse. Şimdi anlat bakalım neden kaçtın? "
Şimdi olmaz.
" Benim o gün bir işim vardı sonradan hatırladım. Size haber vermedim çünkü acildi. Aramalarını da kızgınsındır diye açmadım. Yoon'a özür dilediğimi söylersin. "
Son cümlem kalbimi sıkıştırıp, boğdu onu. Onun da, sana ve bana bir özür borcu var. En çokta sana.
"Ah, neyse. Jongin ile görüşmem gerek. Sonra görüşürüz."
Hızlıca kalktım ve kapıya adımladım.
" Dur. "
Chanyeol'un kalın sesi ile durmuştum.
" Seni ben bırakayım. Kapıda beklerim. İşin bitince de seni eve bırakırım. Böylece evini öğrenmiş olurum. "
Kahkaha attım ve o da katıldı bana.
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
" Evet Baekhyun. Bugün benimle ne paylaşmak istersin? "
Jongin soru sorana kadar Kyungsoo ile ne kadar yakışacaklarını düşünüyordum. Bunu detaylıca düşünmeliydim.
" Bilemiyorum. Sanırım kimseye anlatmadığım bir şey paylaşacağım seninle. Olayı nasıl öğrendiğimi. "
" Pekâlâ. Hazır olduğunda başlayabilirsin. "
Derin bir nefes aldım. Hazırdım.
"Her sabah mutlu uyanırdım eskiden fakat o sabah içimi huzursuzluk kaplamıştı. Anlamıştım güzel bir gün geçirmeyeceğimi. Kalkıp Min Joon'un evine gittim. Yemek yaptık, bir şeyler izledik, konuştuk falan. Öğlen ise Minseok'un sevgilisi Jongdae beni aradı ve görüşmek istediğini söyledi. Sesi çok kötüydü. Ben de düşündüm ki konu ağabeyimle alakalıdır ama konu tamamen benimle alakalıydı. Görüşeceğimiz parka geldiğimde çoktan akşam olmuştu. Jongdae geldiğinde farketmiştim, ağlamıştı. Minseok ile ayrıldıklarını düşündüm meğer ben ve Min Joon ayrılmışız. Elime birkaç fotoğraf tutuşturdu. İnceledikçe kalbime küçük iğneler saplanıyordu. Güzel bir çocuk ve Min Joon. İlk fotoğraf normaldi. Gülüşüyorlardı. İkinci fotoğrafta sarılıyorlardı. Üçüncü fotoğrafta ise öpüşüyorlardı. Tam da benim üstünde oturduğum bankta öpüşüyorlardı. Uzun bir süre konuşmadım. Jongdae ise ağladı. Benim içime akıttığım gözyaşlarımı o dışa akıtıyordu. Sonra bakışlarımı güzel çocuğa kilitledim. Hafif turuncuya kaçan saçları boyaydı. Bütün yüzü çillerle kaplıydı ve o çok güzeldi. Tahmin etmemiştim o güzel çocuğunda bir sevgilisi olduğunu."
Tahmin etmemiştim bu güzel çocuğun adının Yoon olduğunu.
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
Sessizdim. Konuşmak içimden gelmiyordu. Chanyeol'un arabasında ki tek ses camlara vuran gökyüzünün gözyaşlarıydı. Kendimi berbat hissediyordum. Chanyeol'un da böyle hissetmemesi için susuyordum ve yanlış yaptığımın farkındaydım. Söylesem inanmazdı belki de. 3 yıllık sevgilisinin onu aldattığını söyleyen 3 günlük biriyim ben. Fotoğrafları göstersem inanırdı belki.
" Burdan sola dön Chanyeol. "
Belli belirsiz kafa salladı ve tam evimin önüne park etti.
"İçeri gelmek ister misin? "
Eğer gelirse asla söylemeyeceğim.
" Sağ ol ama ilk planım evini öğrenmekti. İkinci planım evinde kahve içmek. Bu yüzden başka zaman. "
Göz kırptı ve gülümsedi. Sonra ise beni düşüncelerime boğup, gitti. İçeri gelmedi. Söyleyeceğim.
°•°•°
Umarım beğenmişsinizdir.
Hatalarım varsa affedin lütfen.💛
Biz daha Minseok'un yokluğuna alışamadık. Şimdi Kyungsoo'nun yokluğuna nasıl alışacağız.⭐🌟⭐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REBIRTH°•°•°•°•°•BAEKYEOL
FanficTamamlandı. BYUN BAEKHYUN'UN YENİDEN DOĞUŞ HİKAYESİ..! °• "Sana bir sır vereceğim. Seni çok seviyorum hayal prensi."