Keyifli okumalar~
Ruhum çekiliyordu. Kasvet tüm benliğimi ele geçirmiş gibiydi. Beynim değilde boğazımdaki acı tat hükmediyordu vücuduma. Elimden gelen tek şey ise yutkunup, geçmesini beklemekti. Geçmiyordu, geçmeyecekti.
Biliyordum fakat düzeltmek benim için zordu. Hissediyordum. İçimde ki buzları. Her geçen gün eritiyordum onları ve rahatladığımı zannediyordum ama ufak bir sorunum vardı. Eriyen buz parçaları su oluyordu ve ben o suda boğuluyordum.Chanyeol gittikten sonra hemen içeri girip Minseok ve Kyungsoo'ya aldatılma olayını nasıl öğrendiğimi anlatmıştım. Daha rahat hissediyordum. Artık onlardan sakladığım bir şey yoktu. Peki ya Chanyeol? Ondan sakladığım sır ne olacaktı? Sonuçta bir karar almıştım. Düşüncelerime aklım yön verecekti. En kısa sürede anlatmalıydım. Güneş doğduğunda mesela. Ya da ilk önce Jongdae'nin yanına gidip telefonunda ki o fotoğrafları çıkarttırmalıydım. Bu sefer ne olursa olsun anlatmalıydım zirâ Chanyeol, Yoon'a evlenme teklifi etmeyi düşünüyordu.
"Hâlâ uyumadın mı sen? Şu haline bak mezardan fırlamış gibi görünüyorsun."
Elinde su şişesiyle gelen arkadaşıma göz devirdim.
"Chanyeol'a nasıl anlatmalıyım diye düşünüyorum dostum."
" Düşünme Baek. Düşünürsen tereddüt edersin. Tereddüt edersen vazgeçersin. Nasıl Jongdae seni koca bir yalanın içinden çıkardı, sen de onu çıkar ve sonra Yoon denilen çocuğa Min Joon'un onu aldattığını söyle. Ben de o sırada eski sevgiline, güzel arkadaşımı aldattığı çocuğun onu aldattığını söyleyeceğim. "
Güldüm. Yapardı biliyorum ve buna asla engel olmayacağım.
" Jongdae, ağabeyimin sevgilisi uzun zamandır tanıyorum onu bu yüzden inandım ona. Chanyeol daha beni tam tanımıyor bile. Niye inansın bana? "
"Ah, benim tuhaf arkadaşım. İşte tam bu yüzden fotoğrafları alıyorsun yanına. "
Omuzlarımı düşürdüm. Yine de emin değildim. Belki de uyumalıydım.
" Kyungsoo hadi benimle uyu. Zaten yaklaşık 3 saat sonra güneş doğacak. "
Kafa salladı. Onu seviyorum. Kendimi huzurlu bir uykuya bırakmaya hazırdım.
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Belki de yol yakınken vazgeçmeliydim. Ülke değiştirirsem Chanyeol'a anlatmak zorunda olmazdım. Vicdan. Onu ne yapacaktım? Başka ülkede yaşasam vicdanım rahat edecek miydi? Hayır. Şu lanet ayaklarım arabadan inmekte direniyordu.
" İn artık arabadan Baekhyun! "
Harika. Artık kendi kendime de konuşuyordum. Yavaşça arkamdan inmiştim. Bacaklarım titriyordu. Yapabilirdim. Ne kadar zor olabilir ki?
" Baekhyun? "
Bu kalın sesin sahibi sanki bana ' çok zor olacak ' diye fısıldıyordu. Arkamı döndüm ve gülümseyen yüzüne baktım. Son kez mi gülümseyecekti yoksa hiç yaşanmamış gibi mi davranacaktı? Emin olamıyordum.
" Ne işin var burada ama iyi oldu boş vaktim var ve ben de ne yapsam diye düşünüyordum. Yoon'u aradım ama Min Joon diye biri ile görüşecekmiş. Sanırım arkadaş edindi benim gibi. "
Yalan. Min Joon arkadaşı değil. Yapacağım şeyde artık tereddüt etmiyordum.
" Chanyeol. Seninle önemli bir şey konuşmak istiyorum. "
Sert ve ciddi ifadem karşısında kaşlarını çatmıştı.
" Bir sorun mu var? "
" Bir değil bir sürü acıtan sorun var. Geçenki sahile gidelim lütfen. "
Kafa sallamakla yetindi. Hızlıca arabanın sürücü koltuğuna yerleştim ve o da yan koltuğa oturunca gaza yüklendim. Artık yalan yok, kandırılmak yok. Artık sadece acı vardı.
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
" Dinliyorum. "
Sesi sabırsızdı. Oysa birazdan anlatmamamı dileyecekti. Yine de anlatacaktım. Kyungsoo haklıydı onu bu yalan ilişkiden çıkarmalıydım.
" Bak Chanyeol ben çok düşündüm fakat en iyi yolun anlatmak olduğuna karar verdim. "
" Anlamıyorum. "
Söyleyemiyordum. Kelimeler boğazıma diziliyordu. Buz kütlelerinden kalan su boğazıma tırmanmıştı. Titreyen ellerimle fotoğrafları ellerine bıraktım. Soğuk. Elleri soğuktu.
İnceledi. Önce şaşırdı sonra kaşlarını çattı. Ben de mi böyle görünmüştüm? Gözlerini gözlerime taşıdı. Görmüştüm. Gözlerinde ki hayal kırıklıklarıyla dolan yaşları. Akmamakta direniyorlardı. O an emin oldum. O gülümseme onda gördüğüm son gülümsemeydi. Burukça gülümsedim. Gözlerini kaçırdı. Etrafta boş gezen gözleri fotoğraflara değdi. Küçük bir damla direnmekten yorulmuş gibi gözlerinden pantolonuna düşmüştü. Kapattım gözlerimi. Islanan yanaklarım fısıldadı bana. Geçecek.
○●○●○●○●○●○●○●
Umarım beğenmişsinizdir.
Hatalarım varsa affedin lütfen.💛
Sağlıklı bir şekilde dönün çocuklar.💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REBIRTH°•°•°•°•°•BAEKYEOL
FanficTamamlandı. BYUN BAEKHYUN'UN YENİDEN DOĞUŞ HİKAYESİ..! °• "Sana bir sır vereceğim. Seni çok seviyorum hayal prensi."