~~ pov Marie ~~
"Weten jullie of Tinne en Juan nog slapen"vraag ik tegen niemand in het algemeen. "Nee waarom"vraagt Elindo. "Omdat het al bijna 10uur is " zeg ik dan weer op mijn beurt. "Moet ik ze misschien wakker maken" vraagt Wout. "Nee, ik ga ze wakker maken" zeg ik tegen hem. Ik ga naar boven en hoor Tinne en de kamer daarnaast hoor ik Juan dus ga ik terug naar beneden. "Ze zijn net wakker dus ik laat ze even" zeg ik en ze knikken. Na enkele minuten zijn ze er eindelijk.
~~pov tinne~~
"Slaapkoppen" zegt wout als we beneden zijn. Ik hed mijn ogen niet goed open maar weet wel dat het wout is dat hoor ik zo aan zijn stem. "Sorry ik ben laat in slaap gevallen" zeg ik als smoesje zodat niemand het te weten komt dat ik een Juan een koppel zijn. De dag is snel voorbij het is al 17 uur. We speelen met z'n allen Waarheid durven of doen. "Hallo aarde aan Tinne Oltmans" zegt Marie lachend die met haar hand zit te zwaaien. "Het is aan jou Waarheid durven of doen" vraagt ze "waarheid" zeg ik. "Ben je verliefd op iemand" vraagt ze ineenw. Ik verslik me in mijn drinken en begin een beetje te hoesten. Ik weet niet wat zeggen en kijk naar Juan. Hij knikt ja dat ik het mag zeggen maar nog niet wie. "ja" antwoord ik dan maar. "Oeh op wie op wie"vraagt Marie die enthousiast dichter bij komt. "Je mag maar één vraag stellen dat zijn de regels"zeg ik lachend. Marie zucht. Het is laat en ik ben doodmoe dus ga ik slapen. Ik krijg een sms'je van Juan. (T=tinne,j=juan)
J: Hey schatje❤
T: Hey lieverd❤
J: zouden we niet moeten zeggen aan onze vrienden dat we een koppel zijn?
Hij heeft gelijk we moeten het zeggen ik stuur terug.
T: Ja, waneer dan?
J: morgen avond ofwel wanneer Marie het vraagt.
T: oké, Slaapwel lieverd.❤
J: Slaapwel schat❤
Ik krijg weer een sms'je niet van juan maar van Marie deze keer.
M: Hey, wil je aub zeggen op wie je bent please xxx
Ik weet dat ze die vraag niet gaat loslaten tot ik het zeg.
T: Hey, je zult het morgen misschien weten wacht gewoon nog even af xxx
Eindelijk ga ik dan slapen en dromen over mijn fantastische vriendje.
400 woorden
JE LEEST
begin tot het eind {voltooid}
Fanfictiontinne ontmoet en knappe jongen juan ze worden verliefd op elkaar en ze beleven veel momenten samen verdrietige maar ook blije moment als jullie' willen weten wat er gebeurt lezen maar begonnen met herschrijven: 01/10/ 2020 geëindigd met herschrijven...